Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 21:03

Ik had ooit een Tinder date, en toen zaten we samen in de tram.. Zaten er twee jongens achter ons 'Ah kijk dit is vast een net nieuw stelletje... Of het is hun eerste date... Zullen ze in bed belanden? Wat denk jij?' tegen elkaar dus he... Nou zooo akward |(

Jolien87

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 21:15

Tja ik had geen idee wat hij allemaal verwachtte maar op dat moment had ik echt nog niet zo heel veel vlieg-uren gemaakt. O:)

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 22:54

Hmm ja... ik heb ooit een date gehad met een vent die me mee nam naar de KFC... dat alleen al vond ik behoorlijk meh :') Na dus de hele bestelling gedaan te hebben, ik geloof dat we op zo'n 10 euro uitkwamen wou hij pinnen.. geen saldo. Of ik dat dan even kon betalen.. Ehm.. nee.

En over ex-fails hoef ik niet te beginnen, die van mij spant de kroon :o

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 10:58

Nu ben ik benieuwd FloMax!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 11:19

Ja vertel!
We willen alles weten!

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 11:36

We zijn nog jaren aan elkaar blijven plakken, op de een of andere manier.
Hoe dan ook, meneer stuurt me om de zoveel tijd(lees: als het weer tijd word voor wat plezier) appjes die heel normaal beginnen, maar eindigen in 'die mooie tijd van toen'. Allemaal hints dat het weer tijd word om bij elkaar op bezoek te komen.

Nu wist hij niet dat ik een vriend heb, want het gesprek begint nooit van mijn kant. En het is werkelijk zo erg, dat als ik hem gewoon negeer, hij de volgende dag gewoon doorgaat met appjes sturen :'). Dat ziet er dus als volgt uit:

'Hola, hoe is het?'
'Goedemorgen mevrouw, hoe is het met jou?'
'Hello, lekker geslapen madame?'

En ga zo maar door. Hij vroeg wat ik een poosje terug wat ik dat weekend ging doen en liet een beetje doorschemeren dat hij wat wou afspreken, waarop ik reageerde; Ik ga dit weekend doorbrengen met mijn vriend.

'Oh, heb je een vriend? Alleen de lusten of ook de lasten?'
'Eh... ik heb een relatie...'
'Hahaha maar dat is toch eigenlijk niets voor jou, jij houd toch alleen van de lusten'

Hey doei he... nadat ik m verteld heb dat ik een vriend heb, bleef het tot op de dag van vandaag stil van zijn kant. Tis wel duidelijk waar t hem om ging. Als iemand al zo denkt dan walg ik daarvan. Dusja, mijn ex is al een complete fail opzich :')

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 11:53

Wat een mafkees! Die probeert je gewoon aan te praten dat je geen relatie wil in eigen belang! Jakkes..

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 13:37

Ja precies, nou, als dat geen fail is weet ik t ook niet meer :=

Kan me nog heel goed herinneren dat ik toen een keer pissed off ben geworden omdat gesprekken met hem ALTIJD eindigen met seksuele onderwerpen van zijn kant. Dus ik vroeg of hij daar direct mee wilde ophouden, ik was bezet en had er geen behoefte aan.

"Ja maar wij ZIJN seks. Dat is gewoon zo. En die kerel waar je nu een beetje mee loopt dat is toch niet wat.''

Echt, over een plaat voor de kop gesproken....

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 15:18

Margoooo schreef:
Ik had ooit een Tinder date, en toen zaten we samen in de tram.. Zaten er twee jongens achter ons 'Ah kijk dit is vast een net nieuw stelletje... Of het is hun eerste date... Zullen ze in bed belanden? Wat denk jij?' tegen elkaar dus he... Nou zooo akward |(

Wij zaten op het terras en de 2 mannen naast ons waren uhm nogal beschonken en vonden dat ze een gesprek met ons moesten beginnen. Nou prima joh, vind ik wel lol.
"Ja je vriend of je man of wat is ie??" vroegen ze me, ik zo uhhhhh zijn we nog niet uit hoor! Nou toen was het hek van de dam :'). Zo'n mooie meid bla bla bla, het was jammer dat ie 20 jaar ouder was want anders... Ik kon er hartelijk om lachen, date wat minder :').
Klikte ook echt niet dus na m op t station gedropt te hebben noooooooooit meer gesproken en werd geblokt op whatsapp :').

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 18:03

FloMax schreef:
We zijn nog jaren aan elkaar blijven plakken, op de een of andere manier.
Hoe dan ook, meneer stuurt me om de zoveel tijd(lees: als het weer tijd word voor wat plezier) appjes die heel normaal beginnen, maar eindigen in 'die mooie tijd van toen'. Allemaal hints dat het weer tijd word om bij elkaar op bezoek te komen.

Nu wist hij niet dat ik een vriend heb, want het gesprek begint nooit van mijn kant. En het is werkelijk zo erg, dat als ik hem gewoon negeer, hij de volgende dag gewoon doorgaat met appjes sturen :'). Dat ziet er dus als volgt uit:

'Hola, hoe is het?'
'Goedemorgen mevrouw, hoe is het met jou?'
'Hello, lekker geslapen madame?'

En ga zo maar door. Hij vroeg wat ik een poosje terug wat ik dat weekend ging doen en liet een beetje doorschemeren dat hij wat wou afspreken, waarop ik reageerde; Ik ga dit weekend doorbrengen met mijn vriend.

'Oh, heb je een vriend? Alleen de lusten of ook de lasten?'
'Eh... ik heb een relatie...'
'Hahaha maar dat is toch eigenlijk niets voor jou, jij houd toch alleen van de lusten'

Hey doei he... nadat ik m verteld heb dat ik een vriend heb, bleef het tot op de dag van vandaag stil van zijn kant. Tis wel duidelijk waar t hem om ging. Als iemand al zo denkt dan walg ik daarvan. Dusja, mijn ex is al een complete fail opzich :')

Haha, vaak als je het over de duvel hebt.. }:)

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 23:59

Haha het huwelijksaanzoek bij de pizza doet me denken aan mijn datefail :P

Ik had een jongen ontmoet op een feest, daar nog een keer mee afgesproken en de derde keer ging hij mee naar mijn verzorgpaard. Hij zou mij thuis ophalen len ik zei nog dat hij oude kleren enz aan moest doen.

Doe ik de deur open, staat hij daar vol in pak, met een bos rozen en gaat op een knie! Ik schrok me dood en dacht dat hij mij ten huwelijk ging vragen! Maar hij vroeg of ik zijn vriendin wilde zijn en een beetje overvallen heb ik ja gezegd. Uiteindelijk binnen een week weer uitgemaakt, omdat het mij allemaal te snel was gegaan en ik erachter kwam dat ik eigenlijk niet verliefd was.

*Edit, o ja, nog vergeten. Hij ging de auto uit parkeren, om naar mijn verzorgpaard te gaan. Rijdt hij zo naar achter tegen de auto van de buurman, ik denk door de zenuwen. Maar hij had pech, de buurman had het gezien, kwam naar buiten en ging verhaal halen en uitgebreid naar krasjes zoeken. Gelukkig niets te zien, maar was wel sneu voor hem.
Laatst bijgewerkt door Eilish op 19-10-14 00:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 00:03

Kun je nagaan hoe zijn huwelijksaanzoek ooit zou zijn geweest. ;)

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 01:01

Eilish schreef:
Haha het huwelijksaanzoek bij de pizza doet me denken aan mijn datefail :P

Ik had een jongen ontmoet op een feest, daar nog een keer mee afgesproken en de derde keer ging hij mee naar mijn verzorgpaard. Hij zou mij thuis ophalen len ik zei nog dat hij oude kleren enz aan moest doen.

Doe ik de deur open, staat hij daar vol in pak, met een bos rozen en gaat op een knie! Ik schrok me dood en dacht dat hij mij ten huwelijk ging vragen! Maar hij vroeg of ik zijn vriendin wilde zijn en een beetje overvallen heb ik ja gezegd. Uiteindelijk binnen een week weer uitgemaakt, omdat het mij allemaal te snel was gegaan en ik erachter kwam dat ik eigenlijk niet verliefd was.

*Edit, o ja, nog vergeten. Hij ging de auto uit parkeren, om naar mijn verzorgpaard te gaan. Rijdt hij zo naar achter tegen de auto van de buurman, ik denk door de zenuwen. Maar hij had pech, de buurman had het gezien, kwam naar buiten en ging verhaal halen en uitgebreid naar krasjes zoeken. Gelukkig niets te zien, maar was wel sneu voor hem.

Ahhh het eerste deel is wel heel schattig! Het tweede wat minder :+

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 10:09

Ook fijn als je beide verlegen bent..

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 11:02

yvanna schreef:
Ook fijn als je beide verlegen bent..

Haha ik hoor de krekels al :+

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 11:12

Kende meneer al paar jaar uit vriendengroep. Gezamelijk uit stappen en dan behoorlijk naar elkaar toe groeiden

Rustig zeggen dat hij vond ik mij de laatste tijd toch wel onnodig hysterisch gedroeg. -O-

Ik zat idd behoorlijk in de knoei met mijzelf, na het overlijden van mijn 18 jarig broertje...ik wist mij er geen raad mee. En ging na een paar maand weer uit.Zijn opmerking deed mij erg veel pijn.

Toen ik het uitmaakte, was hij diegene die bleef bellen, langskomen,..zijn moeder liet bellen. Dreigde door van balkon te springen... Heel sneu. En zo uit verhouding.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 11:15

Knert schreef:
Dreigde door van balkon te springen... Heel sneu.

Ik heb er ooit een gehad die me belde en zei dat hij een mes in zijn hand had en zijn pols zou doorsnijden als ik hem niet terug nam.
Ik heb hem succes gewenst en de telefoon opgehangen :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 11:18

Goof schreef:
Knert schreef:
Dreigde door van balkon te springen... Heel sneu.

Ik heb er ooit een gehad die me belde en zei dat hij een mes in zijn hand had en zijn pols zou doorsnijden als ik hem niet terug nam.
Ik heb hem succes gewenst en de telefoon opgehangen :+

Tja, mijn vader heeft dit ook tegen mijn moeder gezegd, hij heeft het alleen echt gedaan (voor de trein springen). Komt dus niet echt fijn over deze opmerking..

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 11:20

Ik neem aan dat, gezien het topic over date fails en kansloze exen gaat, iedereen hier begrijpt dat het een kansloze ex betreft en niet een zelfmoord(poging).

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 11:21

Mijn collega heeft toen haar ex dreigde voor de trein te stappen, de treintijden aan hem doorgegeven :j
Ze was zรณ klaar met die emotionele chantage door die dreigementen, hij hoefde niet van zijn probleem, haar probleem te maken. Hij heeft daarna geen contact meer opgenomen :Y) (en heeft hopelijk ingezien dat wanhopig zijn niet aantrekkelijk is...)
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 19-10-14 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 11:21

Tja. Het kan niet fijn zijn, maar dit is volgens mij wel wat ik ook zou doen als iemand mij zo zou proberen te manipuleren. Ik heb al genoeg werk met mezelf mentaal gezond te houden, ik ga niet ook nog voor jouw reddende engel spelen :n

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 11:25

Knert: dat is idd wel een heel erg, onnodig hysterisch gedragen? Je hebt het nog lang met die jongen volgehouden..

Mijn date fail zal ik straks opschrijven :Y)

Edit: ho, gelijk wat reacties erbij. Ik ging idd alweer door op de date fails, maar deze opmerking trof me even.. On topic dus weer
:D

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 11:54

@ marocje. Ja hij kwam er een week later op terug. Vond zijn opmerking niet handig verwoord.

Maar vergeet niet dat we allen erg jong waren. Vele vrienden haakten af omdat ze gewoon niet wisten wat ze met mijn radeloze verdriet moesten. Snap ik ook wel. Los van die opmerking was hij wel diegene die bleef. Verder hadden we zeker plezier. Had ik ook nodig.

Toen hij zo hysterisch deed nadat ik het uitmaakte, kwam het gevoel wel terug. Dat hij wel het recht had om zo vreemd te gedragen. Mij te volgen, te bellen, te zeuren. Was ik er echt klaar mee.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 12:05

Ohja, kan het me eigelijk wel heel goed voorstellen. Soms zeg je dingen, die je niet of anders had moeten zeggen. Helaas gebeurt dit bij mij ook weleens, dat een ander dus iets 'lomps' zegt.. Ookal is het daarna uitgepraat, wanneer (en dat kan jaren later zijn!) er weer zo'n soort situatie zich voordoet, komt datzelfde gevoel terug als die ik in het begin had... En tja, daartussen kan het oprecht gezellig zijn geweest!

Nu mijn date fail:

Een jongen die ik had leren kennen in een discotheek, hij had wel interresse. Na mijn nr gegeven te hebben (doe ik echt niet snel) hoorde ik niks meer van hem. Na een jaar kwam ik hem weer tegen, ik herkende hem amper, maar hij was helemaal blij me te zien: hij was mijn nr namelijk meteen kwijt geraakt..

Dus weer nr gegeven, en nu belde hij en spraken we af ergens te gaan eten.. Ik zou hem ontmoeten bij een benzinepomp. Ik dus helemaal opgedoft, komt ie aanrijden met de auto, en het leek alsof ie zijn gewone werkkleding aan had.. Zegt ie in de auto: "ik wou ff langs de mac drive' De wattt?
Dat was dus wel ff een afknapper
(verhaal gaat nog verder maar dat zal ik jullie besparen ;) )

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 13:26

Ik heb eerst al wat zitten grinniken. En vervolgens na zitten denken. Nou laat ik eens beginnen.

- de meneer waarmee ik een date had heeft ook paarden, en het gesprek was dus paarden. En ik dacht op een gegeven moment laat ik hem zoenen, want dit word wel wat saai. Ik zal hem zoenen zegt i, ik wil met mijn hoofd naar rechts dat zoent beter :roll:

- we hadden afgesproken bij de Mac, dat was eigenlijk al -1. Toen vertelde hij dat hij in de garage box van zijn vader had geslapen. Daar was dus ook echt een bed. En toen hij wat begon te lachen had hij nog een stukje broodje van de hamburger zitten. Dus ja, misschien had ook even zijn tanden kunnen poetsen etc........

- en tijdens de date met de jongen waar ik nog steeds een relatie mee heb, liet hij een keiharde boer. :') gelukkig had hij genoeg plus punten om te blijven ~~}> hahahahaha. Maar goed, toen kon ik er ook wel een beetje om lachen.