Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Na dus de hele bestelling gedaan te hebben, ik geloof dat we op zo'n 10 euro uitkwamen wou hij pinnen.. geen saldo. Of ik dat dan even kon betalen.. Ehm.. nee.
. Dat ziet er dus als volgt uit:

Margoooo schreef:Ik had ooit een Tinder date, en toen zaten we samen in de tram.. Zaten er twee jongens achter ons 'Ah kijk dit is vast een net nieuw stelletje... Of het is hun eerste date... Zullen ze in bed belanden? Wat denk jij?' tegen elkaar dus he... Nou zooo akward
. Zo'n mooie meid bla bla bla, het was jammer dat ie 20 jaar ouder was want anders... Ik kon er hartelijk om lachen, date wat minder
.
. FloMax schreef:We zijn nog jaren aan elkaar blijven plakken, op de een of andere manier.
Hoe dan ook, meneer stuurt me om de zoveel tijd(lees: als het weer tijd word voor wat plezier) appjes die heel normaal beginnen, maar eindigen in 'die mooie tijd van toen'. Allemaal hints dat het weer tijd word om bij elkaar op bezoek te komen.
Nu wist hij niet dat ik een vriend heb, want het gesprek begint nooit van mijn kant. En het is werkelijk zo erg, dat als ik hem gewoon negeer, hij de volgende dag gewoon doorgaat met appjes sturen. Dat ziet er dus als volgt uit:
'Hola, hoe is het?'
'Goedemorgen mevrouw, hoe is het met jou?'
'Hello, lekker geslapen madame?'
En ga zo maar door. Hij vroeg wat ik een poosje terug wat ik dat weekend ging doen en liet een beetje doorschemeren dat hij wat wou afspreken, waarop ik reageerde; Ik ga dit weekend doorbrengen met mijn vriend.
'Oh, heb je een vriend? Alleen de lusten of ook de lasten?'
'Eh... ik heb een relatie...'
'Hahaha maar dat is toch eigenlijk niets voor jou, jij houd toch alleen van de lusten'
Hey doei he... nadat ik m verteld heb dat ik een vriend heb, bleef het tot op de dag van vandaag stil van zijn kant. Tis wel duidelijk waar t hem om ging. Als iemand al zo denkt dan walg ik daarvan. Dusja, mijn ex is al een complete fail opzich

Eilish schreef:Haha het huwelijksaanzoek bij de pizza doet me denken aan mijn datefail
Ik had een jongen ontmoet op een feest, daar nog een keer mee afgesproken en de derde keer ging hij mee naar mijn verzorgpaard. Hij zou mij thuis ophalen len ik zei nog dat hij oude kleren enz aan moest doen.
Doe ik de deur open, staat hij daar vol in pak, met een bos rozen en gaat op een knie! Ik schrok me dood en dacht dat hij mij ten huwelijk ging vragen! Maar hij vroeg of ik zijn vriendin wilde zijn en een beetje overvallen heb ik ja gezegd. Uiteindelijk binnen een week weer uitgemaakt, omdat het mij allemaal te snel was gegaan en ik erachter kwam dat ik eigenlijk niet verliefd was.
*Edit, o ja, nog vergeten. Hij ging de auto uit parkeren, om naar mijn verzorgpaard te gaan. Rijdt hij zo naar achter tegen de auto van de buurman, ik denk door de zenuwen. Maar hij had pech, de buurman had het gezien, kwam naar buiten en ging verhaal halen en uitgebreid naar krasjes zoeken. Gelukkig niets te zien, maar was wel sneu voor hem.
Goof schreef:Knert schreef:Dreigde door van balkon te springen... Heel sneu.
Ik heb er ooit een gehad die me belde en zei dat hij een mes in zijn hand had en zijn pols zou doorsnijden als ik hem niet terug nam.
Ik heb hem succes gewenst en de telefoon opgehangen
(en heeft hopelijk ingezien dat wanhopig zijn niet aantrekkelijk is...)
)
gelukkig had hij genoeg plus punten om te blijven
hahahahaha. Maar goed, toen kon ik er ook wel een beetje om lachen.