Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
manie schreef:maralyn schreef:Als je weet wat kleingeld bij banken als winkel bijvragen kost? Snap je wel waarom het vervelend is. Ik wil best 50 euro breken. Maar niet voor 2 euro.
Jammer dan voor de winkel, muntgeld pinnen gaat als klant nou eenmaal niet...
In de bank zelf, krijg je hele rolletjes! suus_pepper schreef:Zeker welIn de bank zelf, krijg je hele rolletjes!
Inderdaad omdat ik weet dat vele caissières dat niet appreciëren. Maar soms heb je gewoon niet anders. En ik pin ook liever niet.
MarlindeRooz schreef:Dan pin je toch gewoon alles!
en daar heb ik dan weer een hekel aan. 

1234 schreef:Ik pin wel zoveel mogelijk. Maar ik kan dan ook altijd via de ING App op mijn mobiel, zien wat mijn saldo is. Dus weet altijd hoeveel ik er nog op heb staan/wat eraf is gegaan
) en het probleem van een lege kassa (dat dan eerder smiddags) niet voorkomen. Maar hey, misschien gaan we een beetje off-topic! De kwestie van groot geld zal mede door de banken altijd wel blijven bestaan. muntdrop schreef:Mensen die eerst beltegoed halen en dan opeens een andere provider moeten. Ja jammer dan dat kunnen we gewoon niet ruilen, staat ook op de bon. En dan nog met een verhaal komen van "ja ik ruil zo vaak beltegoed". Ja hoezo koop je dan zo vaak de verkeerde
, neem dan wat mee van huis