Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Balou_k schreef:Bagheera_206 schreef:Heeft ze je erop aangesproken?
Ik weet niet hoe ze erbij komt, heb gezegd dat ze haar bronnen beter moet raadplegen.. Het slaat gewoon echt nergens op..
Zij was degene die mij niet meer wou..
Balou_k schreef:Ik ben er toch gelijk weer door ontdaan, ik vind het knap dat sommige mensen snel door kunnen. Ik hou gewoon nog erg veel van mijn ex.
En dan beschuldigd worden dat ik date?! Misschien moet ik het maar gaan doen ook!
M_D_H schreef:Balou_k schreef:Ik ben er toch gelijk weer door ontdaan, ik vind het knap dat sommige mensen snel door kunnen. Ik hou gewoon nog erg veel van mijn ex.
En dan beschuldigd worden dat ik date?! Misschien moet ik het maar gaan doen ook!
Snap dat je er door ontdaan bent!
Het doet haar schijnbaar wel wat, het idee dat jij weer gaat daten.
xDenies schreef:Pff MDH, heftig verhaal! Damn ..
M_D_H schreef:xDenies schreef:Pff MDH, heftig verhaal! Damn ..
Tjah, ik ben in een klap mijn vriend en mijn beste vriendin kwijt geraakt... De gene bij wie je uit zou willen huilen en die je zou moeten steunen in zo'n situatie...
Maar schijnbaar was ze toch niet zo'n goede vriendin![]()
Ik kom er wel, langzaam aan groei ik weer en gaat het weer steeds beter... met behulp van mijn vriend die mij echt helpt met mijzelf ontwikkelen...
En Hulp van vele anderen.
Balou_k schreef:MDH, ik lees nu jouw volledige verhaal, jemig wat erg zeg..
Kan er momenteel niet meer over zeggen.
Daarnaast denk ik echt niet aan jaloezie, ik ben toen heel duidelijk geweest dat ik haar terug wil en dat ik van haar hou, zij is degene die dat niet wilt. Dan heb je ook geen recht om jaloers te zijn.
Ik ga in de herfstvakantie naar http://www.safaripark.nl/bezoekers/ontd ... lattegrond nu ben ik aan het zoeken of dit wel of niet met een eigen auto moet? Anders is het misschien net zo makkelijk als ik met de trein daarheen ga..
Iemand die dit weet? Ondertussen zoek ik nog even verder. Heb er zin in!
Ik zou normaal met ex gaan, totdat het duidelijk werd dat ze niet verder met mij wou.
xDenies schreef:Je komt er inderdaad zeker wel. Uiteindelijk sta je er toch helemaal alleen voor.
Doet me wel denken aan 'achter de schermen', dat ene programma waarin ze elkaar
dan gaan volgen ... die vrouw werd ook zwanger.
Schijnbaar is dat tegenwoordig helemaal in, zwanger worden van je vriendin z'n vriend
zodat jij hem kan hebben ... bah.
Balou_k schreef:Walgelijk zulke acties zeg, jezelf laten bezwangeren zodat iemand bij je 'moet' blijven!
Oké! Heb echt zin in de Beekse Bergen wil er al langere tijd naar toe de leukste 'dierentuin' die er bestaat lijkt mij!
@Singa, heel sterk van je zeg petje af!