Liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zitosh

Re: Liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 11:11

Ik voel ook dat het 'beter' gaat als ik mijn ex nog hoor. Gisterenavond heeft hij nog een tiental minuten gebeld met me.. Ik kan hem (voorlopig) nog niet loslaten, hem horen doet me echt goed ondanks de situatie..

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 11:13

Mijn ex heeft blijkbaar de illusie dat ik aan het daten ben geslagen, zoals ik hier wel al vermeld heb is dat het laatste waar ik aan denk momenteel..

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 11:20

Heeft ze je erop aangesproken? :(

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 11:55

Bagheera_206 schreef:

Ik weet niet hoe ze erbij komt, heb gezegd dat ze haar bronnen beter moet raadplegen.. Het slaat gewoon echt nergens op..
Zij was degene die mij niet meer wou..

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 12:07

Lees hier al een tijdje mee,
Aan de ene kant vind ik het heel fijn om te horen dat er ook andere zijn die zo beschadigd zijn door liefdesverdriet en hun ex. Aan de andere kant maakt het mij ook bang :o

Een paar jaar terug kreeg ik een relatie met een goede vriend van mij en een ex van een vriendin van mij. De relatie verliep stormachtig. Wij waren beide ontzettende flirten maar ook beide gruwelijk jaloers.
We hadden daar vaak discussies over. Ik mocht b.v. van hem niet meer met jongens omgaan of stappen... terwijl hij het andersom wel deed... en andersom verbood ik hem dat ook.

Wij waren verder wel stapelgek op elkaar en hadden een heel leuk leven. Dacht ik. Hij woonde op zichzelf en ik woonde praktisch bij hem (ik was 17).
Mijn ouders en vooral mijn vader heeft hem de eerste keer meteen de deur gewezen. Hij vertrouwde hem voor geen meter. Maar hoe meer hij daar over begon Hoe harder ik naar die jongen toe rende.

In de zomervakantie bleef hij in Nederland terwijl ik met mijn ouders naar het buitenland ging. Hij mocht uiteraard niet mee van mijn ouders.
We smste veel en we hadden afgesproken dat we op de helft van de vakantie zouden bellen.
Maar ik kreeg hem niet te pakken en de andere dag kreeg ik een smste met allemaal verontschuldigingen.

Na de vakantie wilde ik hem zien maar hij had het druk. We zouden samen naar het bedrijfsfeest gaan maar in eens moest hij die dag werken (we werkte beiden daar).
Toen ik daar aan kwam voelde ik al dat er iets mis was. Ik zag het aan de manier waarom mijn vriend en mijn beste vriendin aan het praten waren.
In eens zei een goede vriend tegen mij dat hij mij niet verwacht had gezien wat er gebeurd was tussen mijn vriend en mijn beste vriendin...
Ik keek hem vreemd aan en ben gaan door vragen. Bleek dat ze midden op het station met elkaar gezoend hadden. Iedereen had het gezien en dat niet alleen... nee ze waren de laatste tijd erg close op het werk.

Ik heb mijn vriend hierop aangesproken en hij vertelde dat ik hem niet meer leuk vond. Ik had dat namelijk tegen haar verteld en zij weer tegen hem. En toen had hij troost bij haar gezocht.

Ik heb haar hierop aangesproken en het enige wat zij zei was dat hij echt wel van mij hield, maar dat zij meer van hem hield en dat zij hem niet kon laten gaan...
Vervolgens vluchten ze naar huis... maar niet voordat ze eerst nog uitgebreid van hem afscheid nam... zoenend voor mijn neus terwijl hij mij de hele tijd aankeek.

Ik voelde mij zo vernederd en die avond is een groot gedeelte van mijn hart gestorven.

Een paar dagen na het feest kwam hij naar mij toe. Hij wilde praten. We hebben uitgebreid gesproken en daar kwamen alle leugens die zij over mij verteld heeft naar voren.
Hij wil toch met mij verder en ik was zo dom om dat ook met hem te willen. Onder voorwaarde dat hij haar nooit meer zou zien... dat kon, want op het werk was ze ook al niet meer welkom.
Die avond belde zij mij op en schreeuwde ze door de telefoon dat ze alles zou doen om haar te krijgen. Al moest ze zwanger worden.

Een tijdje ging alles goed. Maar op een gegeven moment rook mijn kussen naar haar parfum. Zijn kleren roken naar haar parfum... Het huis rook naar haar parfum. Ik wist het en negeerde het... tot het niet meer te negeren was. Ik hoorde via via dat hij het op het werk (hij was ondertussen ergens anders gaan werken) over zijn vriendin had... maar die vriendin had een hele andere naam dan ik... Ik hoorde steeds meer en heb hem hier op aangesproken. Huilend vertelde hij dat hij van ons beide hield en niet kon kiezen... Dus heb ik de keuze gemaakt. Ik heb mijn spullen gepakt en ben vertrokken. Ik heb alles gewist van hem en ben gegaan.

2 maanden daarna kreeg ik een echo toegestuurd van mijn zogenaamde beste vriendin. Het was haar gelukt. Ze is zwanger geraakt van hem terwijl wij nog een relatie hadden. Dit was haar manier om te laten zien dat ze had gewonnen. Weer 2 maanden later belde mijn ex op dat hij mij terug wilde. Ik heb hem helpen herinneren aan zijn plicht als vader. Een poosje later na de geboorte van hun kind heeft hij zijn spullen meegenomen. Kind meegenomen en is vertrokken. Zij mag het kind alleen nog maar zien als hij dat wilt en haar ouders mogen het kind helemaal niet meer zien. Hij heeft de volledige voogdij.

En ik ben alleen maar blij dat ik van hem af ben.

Ik was in de laatste paar weken van onze relatie geobsedeerd door hem ik vertrouwde hem niet meer en ik werd compleet gek van alles.

Mijn ouders hadden gelijk.

Jaren later heb ik nog last gehad van alle pijn en verdriet die deze relatie bij mij aangericht heeft.
Ik vertrouwde niemand. Werd niet verliefd en ik gebruikte jongens als of het speelgoed was. Langer dan een week hield ik het niet met ze uit... omdat ik ze niet vertrouwde en mijzelf niet openstelde.

Op dit moment heb ik 2,7 jaar een relatie en gaat alles steeds stukje bij beetje beter.
Ik mag alles zien van mijn vriend, ik ken al zijn wachtwoorden en ik geef eerlijk toe, ik controleer nog steeds al wordt het steeds minder.
Mijn vriend draagt mij op handen en laat mij keer op keer zien dat ik, ook al kijkt hij wel naar andere meisjes, voor hem de enige ben.
Langzaam aan kan ik mij steeds beter openstellen voor hem en mijn gevoelens aangeven. En hij heeft geduld, geeft mij de tijd en leert mij lezen.
Ik hou van hem voor de volle 100 procent en ik had nooit meer verwacht van iemand te kunnen houden.

we hebben een toekomst samen.

Wat ik wil zeggen is dat het wel goed komt, al lijkt het nu niet meer zo toch komt het ooit goed.

Voor iedereen die zijn hart wilt luchten staat mijn pb box altijd open!
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 08-10-14 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 12:22

Balou_k schreef:
Bagheera_206 schreef:

Ik weet niet hoe ze erbij komt, heb gezegd dat ze haar bronnen beter moet raadplegen.. Het slaat gewoon echt nergens op..
Zij was degene die mij niet meer wou..

:(:) :(:)
Vrouwen zijn een beetje maf als ze het uitgemaakt hebben. (sorry dames :+ )
Ik denk dat het bij haar nu ook valt dat je verder gaat met je leven en dat jullie niet meer samen zijn door haar toedoen.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 12:42

Ik ben er toch gelijk weer door ontdaan, ik vind het knap dat sommige mensen snel door kunnen. Ik hou gewoon nog erg veel van mijn ex.

En dan beschuldigd worden dat ik date?! Misschien moet ik het maar gaan doen ook!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 12:47

Balou_k schreef:
Ik ben er toch gelijk weer door ontdaan, ik vind het knap dat sommige mensen snel door kunnen. Ik hou gewoon nog erg veel van mijn ex.

En dan beschuldigd worden dat ik date?! Misschien moet ik het maar gaan doen ook!

Snap dat je er door ontdaan bent!
Het doet haar schijnbaar wel wat, het idee dat jij weer gaat daten.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 12:49

Ik heb vorige week Tinder gedownload, maar ik ben ook niet toe aan daten. Praten met anderen leidt me af, verzet m'n gedachten,... Iemand uit de voetbalploeg van mijn ex heeft me gezien op Tinder en heeft mijn ex hiervan op de hoogte gebracht. Gisteren kreeg ik meteen bericht met de vraag of ik op Tinder actief ben. Gisterenavond tijdens ons telefoongesprek begon hij weer over Tinder.. Hoeveel matchen ik had, of hij mijn gesprekken mocht lezen. Hier komt hij voor mij 'jaloers' over. Kan dat? :=

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 12:50

M_D_H schreef:
Balou_k schreef:

Snap dat je er door ontdaan bent!
Het doet haar schijnbaar wel wat, het idee dat jij weer gaat daten.

Ik heb geen idee of en wat het haar wel of niet doet.
Ik probeer zo mijn best te doen om los te laten omdat ex mij niet wilt.. Maar dit doet gewoon weer pijn.

Ik wou dat het al herfstvakantie was, dan ga ik een boel leuke dingen doen!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 12:50

Vind het inderdaad wel jaloers overkomen ja...

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 12:52

Zitosh is jouw situatie zou ik ook aan jaloezie denken ja!
Mijn ex is zeker niet jaloers, schijnbaar heeft zij al iemand waar ze hoteldebotel van is.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 12:59

Vind het een lastige situatie voor jou Balou.
Je zou denken aan jaloezie of angst omdat het dan definitief voorbij zou zijn...
Maar wat het ook is voor jou blijft het niet leuk natuurlijk...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 13:02

Pff MDH, heftig verhaal! Damn ..

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 13:06

xDenies schreef:

Tjah, ik ben in een klap mijn vriend en mijn beste vriendin kwijt geraakt... De gene bij wie je uit zou willen huilen en die je zou moeten steunen in zo'n situatie...
Maar schijnbaar was ze toch niet zo'n goede vriendin >;)

Ik kom er wel, langzaam aan groei ik weer en gaat het weer steeds beter... met behulp van mijn vriend die mij echt helpt met mijzelf ontwikkelen...
En Hulp van vele anderen.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 13:07

MDH, ik lees nu jouw volledige verhaal, jemig wat erg zeg..
Kan er momenteel niet meer over zeggen.

Daarnaast denk ik echt niet aan jaloezie, ik ben toen heel duidelijk geweest dat ik haar terug wil en dat ik van haar hou, zij is degene die dat niet wilt. Dan heb je ook geen recht om jaloers te zijn.

Ik ga in de herfstvakantie naar http://www.safaripark.nl/bezoekers/ontd ... lattegrond nu ben ik aan het zoeken of dit wel of niet met een eigen auto moet? Anders is het misschien net zo makkelijk als ik met de trein daarheen ga..
Iemand die dit weet? Ondertussen zoek ik nog even verder. Heb er zin in!
Ik zou normaal met ex gaan, totdat het duidelijk werd dat ze niet verder met mij wou.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 13:14

M_D_H schreef:
xDenies schreef:

Tjah, ik ben in een klap mijn vriend en mijn beste vriendin kwijt geraakt... De gene bij wie je uit zou willen huilen en die je zou moeten steunen in zo'n situatie...
Maar schijnbaar was ze toch niet zo'n goede vriendin >;)

Ik kom er wel, langzaam aan groei ik weer en gaat het weer steeds beter... met behulp van mijn vriend die mij echt helpt met mijzelf ontwikkelen...
En Hulp van vele anderen.

Je komt er inderdaad zeker wel. Uiteindelijk sta je er toch helemaal alleen voor.
Doet me wel denken aan 'achter de schermen', dat ene programma waarin ze elkaar
dan gaan volgen ... die vrouw werd ook zwanger.

Schijnbaar is dat tegenwoordig helemaal in, zwanger worden van je vriendin z'n vriend
zodat jij hem kan hebben ... bah.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 15:06

Balou_k schreef:
MDH, ik lees nu jouw volledige verhaal, jemig wat erg zeg..
Kan er momenteel niet meer over zeggen.

Daarnaast denk ik echt niet aan jaloezie, ik ben toen heel duidelijk geweest dat ik haar terug wil en dat ik van haar hou, zij is degene die dat niet wilt. Dan heb je ook geen recht om jaloers te zijn.

Ik ga in de herfstvakantie naar http://www.safaripark.nl/bezoekers/ontd ... lattegrond nu ben ik aan het zoeken of dit wel of niet met een eigen auto moet? Anders is het misschien net zo makkelijk als ik met de trein daarheen ga..
Iemand die dit weet? Ondertussen zoek ik nog even verder. Heb er zin in!
Ik zou normaal met ex gaan, totdat het duidelijk werd dat ze niet verder met mij wou.

Het was ook heel erg, maar meer kan je er inderdaad niet over zeggen. Elk verhaal wat ik hier lees is erg, zeker wanneer er overspel of onbegrip in het spel is. Ieder van ons heeft verdriet, maar gelukkig komen we daar allemaal over heen, de een wat makkelijker als de ander en sommige van ons hebben Hulp nodig... maar uiteindelijk komen we allemaal op onze pootjes terecht.

Euhm, dat kan zonder auto, met vervoer van hun zelf. Dat vond ik zelf ook leuker omdat je dan nog een hele uitleg etc krijgt over de diersoorten en de levenswijze etc.
De boot doet het met de herfst niet dus dat is wel jammer. Er zit ook een heel stuk bij dat je te voet moet.

xDenies schreef:
Je komt er inderdaad zeker wel. Uiteindelijk sta je er toch helemaal alleen voor.
Doet me wel denken aan 'achter de schermen', dat ene programma waarin ze elkaar
dan gaan volgen ... die vrouw werd ook zwanger.

Schijnbaar is dat tegenwoordig helemaal in, zwanger worden van je vriendin z'n vriend
zodat jij hem kan hebben ... bah.

Het schijnt inderdaad heel erg in te zijn... even je pil vergeten... per ongeluk zwanger worden oid... en dat alles om hem maar aan je te binden... probleem is alleen dat of de man houdt teveel van zijn vrouw en ziet jou als een vergissing en laat je in de steek of biecht alles op in de hoop dat zijn vrouw hem vergeet. In beide gevallen zal hij jou als zwangere in de steek laten.
Of hij gaat wel met je verder... maar komt er uit eindelijk achter dat je toch niet de ware voor hem bent en laat je dat in de steek... Ik bedoel maar, als je een baby nodig hebt om hem aan je te binden heeft de relatie nooit kans gehad.

Maar ik walg er inderdaad van.

singa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 15:27

oliebol zeg, arme arme baby. Dat iemand zoiets durft uitspreken als dreigement is al straf, maar het dan ook effectief uitvoeren... Arm schaapje van een kind. Wat een geluk dat de vader wel gevoel voor verantwoordelijkheid heeft.

Goed dat jij ook verder bent gegaan met je leven, MDH! Een hoopgevend verhaal inderdaad. Veel succes met je huidige vriend!

Ik heb er zojuist een punt achter gezet met de man die in een moeilijke situatie zit. Zolang dat zo is krijgt onze relatie geen eerlijke kans, dan maar liever de korte pijn. Hij zegt wel dat hij van plan is zijn leven om te gooien, maar het komt er precies maar niet van, in tegendeel. Alle respect daarvoor, maar dan trek ik me terug. Ik heb er wel uitdrukkelijk voor gekozen om geen contact meer met elkaar te hebben. Daarvoor hebben we elkaar te graag, dan kan ik mijn gevoel zeker niet onder controle houden.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 16:12

Walgelijk zulke acties zeg, jezelf laten bezwangeren zodat iemand bij je 'moet' blijven!

Oké! Heb echt zin in de Beekse Bergen wil er al langere tijd naar toe de leukste 'dierentuin' die er bestaat lijkt mij!

@Singa, heel sterk van je zeg petje af!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 16:24

Singa, wat dapper van je! Sterkte er mee!

Balou_k, ik vond het een van de mindere dierentuinen :o.
Maar ik moet ook zeggen, mijn vriend heeft in een dierentuin gewerkt en in de tijd dat wij nu hebben zijn we denk ik bij een stuk of 20 dierentuinen geweest. Als je dierentuinen zoals in Lissabon of Keulen ziet, tjah dan valt Safari park Beekse Bergen wel wat tegen :+
Maar dat komt bij mij vooral omdat er vrijwel alleen Afrikaanse dieren zitten. Vind de ruimte en de leefomgeving die de dieren hebben wel super mooi!

Een vriendin van mij werk momenteel bij Beekse Bergen als dierverzorger, dus we zien wel vaak foto's voor bij komen.

Ik ben wel van mening dat het een dierentuin is die je gezien moet hebben... :))

Snap dat je er zin in hebt, ik hou ook zo ontzettend van uitstapjes <3
Even lekker alle sores vergeten...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 17:34

Deze moeten we allemaal heel goed onthouden :D

Afbeelding

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 18:23

Balou_k schreef:
Walgelijk zulke acties zeg, jezelf laten bezwangeren zodat iemand bij je 'moet' blijven!

Oké! Heb echt zin in de Beekse Bergen wil er al langere tijd naar toe de leukste 'dierentuin' die er bestaat lijkt mij!

@Singa, heel sterk van je zeg petje af!

[FM] Dierentuinmeeting Fotografen

Geloof dat in NL de top3 dierentuinen GaiaZoo, Blijdorp en Emmen zijn. := Ik wil nog steeds keertje naar Emmen toe als ze daar eens klaar zijn met klussen...

Afleiding zoeken met leuke dingen of dingen plannen helpt een hoop! ;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 18:24

Emmen ben ik al zovaak geweest, hadden we vroeger een abbo op. :')
Paps het vanuit zijn kantoor namelijk uitzicht op de giraffen. _O-
Dus dan gingen we langs hem. _O-

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 20:08

Emmen is ook erg mooi ja!
Ik hou wel van Afrikaanse dieren dus het lijkt mij dus echt geweldig de Beekse Bergen!

Ondertussen weer helemaal bekoeld, lekker naar stal geweest en bij een stalgenoot je blijven eten. Nu zit ik bij een vriendin en heb zoiets van ik ga me er niet druk meer om maken ook. Ik weet zelf beter wat ik wel en wat ik niet doe, en ik blijf bij mijzelf en mijn gevoel.