Ayasha schreef:Dat is toch zijn zaak kahawa?HIJ verdient dat geld toch, niet jij?
Inderdaad, maar het was tegen de onderlinge afspraak die HIJ heeft gemaakt met ONS in. Zonder enig overleg.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ayasha schreef:Dat is toch zijn zaak kahawa?HIJ verdient dat geld toch, niet jij?
wiebke schreef:We zijn getrouwd in gemeenschap van goederen, mijn man is ZZP'er waardoor er soms ook gewoon geen inkomsten zijn. Mijn stagevergoeding is inderdaad niet veel
Liezel1 schreef:wiebke schreef:We zijn getrouwd in gemeenschap van goederen, mijn man is ZZP'er waardoor er soms ook gewoon geen inkomsten zijn. Mijn stagevergoeding is inderdaad niet veel
Ik heb na dit bericht niet alles meer gelezen maar ik snap werkelijk niet hoe je dit hebt kunnen doen...
je wéét dat er gezeur is over geld en over uitgaven en over het onderhouden van de kinderen... buiten dat: als het bedrijfje van je man over de kop gaat, ga je mee...
Kahawa schreef:Wat zijn de plannen van je man op dit moment? Ziet hij iets in mediation?
Ayasha schreef:liedje89 schreef:Een weidepaal in de grond zetten of een ander huishoudelijk klusje is toch wel even iets anders dan de relatie met je dochters lijmen lijkt me. Sommige dingen moet je als volwassenen en vooral als vader toch zelf op pakken ook als je ze moeilijk vind.
Iemand erbij als een onafhankelijke mediator kan natuurlijk, maar je "vertegenwoordiger" sturen en dan ook nog die ene persoon daarvoor kiezen waaraan je kinderen een grafhekel hebben
Zou je wel kunnen lezen waar het over gaat voor je gaat reageren op me? Het ging er om dat TS op vraag van haar man met de abbo-provider gebeld heeft ipv dat haar man zelf belde.
. Ik snap niet dat er mensen zijn die dat soort basisvaardigheden niet onder de knie krijgen, er kan altijd iets gebeuren waardoor het nodig is om dingen ook eens zelf te doen. Mijn tante was ook zo'n type wat alles aan der man overliet, gaat prima tot ie er vandoor gaat
Lijkt me sterk dat het daar dus over gaat.
Als jij alle gegevens hebt van de persoon, dan kan jij gewoon een abbonnement afsluiten of haar of zijn naam helaas...Enige wat er is is het tekenen,maar een handtekening kan je ook namaken.. 
lady62 schreef:Dus je man vind het zo wel best.
Denkt dat het probleem vanzelf wel weggaat.
Het komt op mij over dat hij heel makkelijk is en sorry wat er niet in zit komt er ook niet uit.
Heel triest voor jou maar zo blijf je met het probleem zitten.
Niet gezegd dat je man lui is maar z'n schouders er onder zetten doet hij dus ook niet.
Dat houd dus in geen dingen voor hem te gaan regelen want dat kan zich ook tegen je keren als het fout gaat.
chelle_dora schreef:Wat heeft dat laatste ermee te maken met het gedrag van d'r stiefdochters? Dat is moedwillig een stok zoeken om mee te slaan. Als we daar over gaan kibbelen weet ik een mooie juist in het voordeel van de TS; juist omdat het financieel krap is, wordt het tijd dat de dochters in kwestie eens een keer zelf hun boterhammetje gaan kopen in plaats van bij pappa te vragen voor geld.
wiebke schreef:Het idee van de dochters iedere week langs laten komen kan ik wel eens proberen.. iedere woensdagavond ben ik de deur uit dus dat zou kunnen. Mits manlief geen middag of nachtdienst draait
WAT hij koopt voor zijn dochters kan zij niks over zeggen, dat zij EERST wil dat de rekeningen en hun eigen benodigdheden betaal worden kan wel.
TS is getrouwd, de hele situatie is een probleem van hen beiden (niet alleen van de vader), dus kan ze hem ook even aanzetten om het op te lossen.