Hopelijk verstopt Henk zich niet ergens tussen, en verhuist hij gewoon mee... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij zit sowieso niet in de dozen en de banken gaan weg, evenals 2 kasten. Volgens mij zit het gezin achter 1 van mijn banken verstopt.

Hoe heb je het opgelost? Veel succes met je verhuizing
mag blijven. Aangezien Rambo, die eitjes had en blijkbaar niet weg is, samen met Bob gespot is, denk ik dat Bob toch geen vrouwtje is. Hij is ook zwart, terwijl Rambo een bruinige gloed heeft. Ook is hij wat kleiner.
Helaas heb ik de goude tip nog steeds niet gevonden om dat beest daar weg te krijgen zonder in de buurt te komen, of zonder de keuken af te moeten breken
Hij heeft bijna de hele keuken tot zijn beschikking. Dacht eerst dat hij 3 lades tot zijn beschikking had. Helaas ben ik er achter gekomen dat hij ook naar de andere kant kan komen. Eruit kan hij niet volgens mij, maar ik durf mijn lades niet meer te gebruiken
En daar staan dus al mijn potten en pannen in, mijn bestek en voorraad bakjes
Geen stoere vrouw/man die je kent die de spin kan weghalen?
Gefelicieerd met je Henk vrije huis
, maar alles beter dan een keuken waar je niks in kan doen dankzij je fobie. Hopelijk werkt dat.aardbeitje_ schreef:Niet van die rare dingen zeggen elenaMM77.
Maar ik heb even serieus wel jullie hulp nodig. Inmiddels ben ik erachter waar onze geliefde huisdieren zich verstoppen, zoals ik al had verwacht, achter de bank. Jammer genoeg wel achter de andere bank, waar ik mijn schoenen heb staan. En je raadt het al, de schoenen moeten ingepakt worden.
Met de stofzuiger kan ik er niet bij komen, mijn boeken zijn ingepakt, dus kan er geen zwaar boek op laten vallen, de elektrische vliegenmepper is ook ingepakt en manlief is niet thuis.
Oppakken en buiten zetten is ECHT geen optie.
aardbeitje_ schreef:De verhuizing is overigens goed gegaan. Geen enkele Henk gezien

en ik ben nu zo ver dat ik weer langs mijn aanrecht durf te lopen. Het is wel met een
blik, maar toch. In het begin durfde ik mijn keuken niet meer in. Heel fijn als je al het drinken in de koelkast heb staan (smalle keuken, ongeveer een 1 meter brede doorgang tussen het aanrecht en de kast met de magnetron. Koelkast staat tussen die 2 in aan de andere kant van de keuken) met dat warme weer