Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik krijg al mijn spul niet eens in zo'n kast, laat staan dat ik het bij hem erbij gepropt krijg
), niet elke avond in dat doodstille huis zitten, weer een keer fatsoenlijk koken ipv dat geïmproviseer voor 1 persoon...
. Zeker voor een zelfstandig en onafhankelijk typje zoals ik ben hahaha.
Eerlijkheidshalve heb ik dat minder als hij overdag in een "thuisperiode" gewoon op kantoor moet gaan werken. Dan heeft hij overdag ook vanalles te doen en claimt hij me 's avonds iets minder, alleen is zijn humeur dan niet altijd even top.
Maar vind die offshore baan nou toch ook een beetje vervelend hoor.
:
)
Gefeliciteerd 

Zn vader is zn enige stabiliteit in zn leven maar dat valt dus nu ook weg omdat het dus gokken is wanneer thuis en wanneer weg, maar het is voor hem natuurlijk ook gewenning, hij heeft zn vader ruim anderhalf jaar elke dag bij hem gehad omdat ie werkeloos was natuurlijk.
ja dat is waardeloos, weet zo'n kind veel. Die wil alleen maar zijn papa en inderdaad als hij anderhalf jaar alle aandacht en tijd heeft gehad is dit natuurlijk heel moeilijk voor hem, hoe lief hij jou ook vind. Jullie moeten alletwee weer in een ritme komen en accepteren dat het niet andets is en dat pappa geld moet verdienen, dat kost gewoon even tijd en zeker als bij jou de hormonen door je lijf vliegen, dan is de impact van alles veel heftiger.