Wie heeft er nog meer een partner die veel van huis is?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 13:45

Hier is de wellness met ontbijt dus eerst ontbijt en dan heb je 2u toegang tot de wellness zelf. Nou, er zitten er een aantal in de buurt die duurder zijn (gerust het dubbele) maar waar je een even uitgebreid ontbijt krijgt, ook wellness (90-120minuten) én je krijgt er dan bijvoorbeeld nog massage ofzo bij. Of je hebt standaard een uitgebreide lunch of 4-uurtje erbij. In ieder geval heb je dan een halve dag voor je geld ipv 2u.

Want dat had ik ook uitgezocht, als je voor meer uren betaald is het gewoon meer tijd met die 4 dingen + bijkomend betalen voor iets te eten. En zo denderend is die kaart dus niet dat je zegt ik boek even een halve dag. 2u sauna, douche, stoomcabine en whirlpool vind ik meer dan genoeg.

Youknowme

Re: Wie heeft er nog meer een partner die veel van huis is?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 17:23

Lekkere uitdaging dus! Doe ik altijd 1 keer in de zoveel tijd, mn kleren uitzoeken en kijken wat weg mag. Geef het dan aan een gezin met weinig inkomen en die zijn er altijd zo ontzettend blij mee :j
Maar woon je nog niet lang samen? Mn kleren gingen gewoon in de kast van mn man hoor haha.

Jammer van die sauna! Wij zijn laatst bij spa zuiver in Amsterdam geweest, echt een aanrader! Echt heerlijk en hebben er gedineerd, niet een hele speciale kaart maar wel heel lekker.
Je kan dan gewoon de gehele dag er blijven. Wij waren er rond 15.00 en gingen 21.00 weg, en een heerlijke massage gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 21:16

We wonen officieel samen sinds januari, maar ik heb mijn huurhuisje opgezegd vorig jaar oktober dus moest er 31/12/2013 uit. Sinds oktober 2013 woon ik hier dus al eigenlijk, maar mijn adres is pas gewijzigd nadat de opzegtermijn om was.
Zijn kleerkast? Dat is nog steeds dezelfde uit zijn jeugd, dus zo eentje met 2 deuren: 1 deur met plankjes en 1 deur met daarachter zo'n staaf om dingen omhoog te hangen :P Ik krijg al mijn spul niet eens in zo'n kast, laat staan dat ik het bij hem erbij gepropt krijg :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 21:50

Nou, ik ben het stilaan wel zat om alleen te zitten. We zijn nu 3 weken ver, ik heb een eerste week vakantie achter de rug en ondanks allerlei dingen om te doen begin ik toch stilletjes aan verloren te lopen en slaat de verveling hard toe.

Vriendje is ook moe, het gaat niet zoals voorzien en waar ze eerst zeiden "op 10 dagen krijgen we het wel rond" lijkt het toch langer te gaan duren. Wat dus leek op terugkeer rond de 30e augustus gaat hoogstwaarschijnlijk alsnog uitlopen tot 11 september of iets dergelijks. Waar we de hoop hadden dat het bijna achter de rug is, ziet het er nu naar uit dat er zo maar even 2 weken bijkomen. Oftewel, ipv op 3/4 van de termijn zitten we plots maar op 1/2 meer...

Ben het gewoon MOE. Ik wil weer tegen hem aan kunnen kruipen, iets levendiger gezelschap dan 2 snurkende katers (al houden ze me wel warm :Y) ), niet elke avond in dat doodstille huis zitten, weer een keer fatsoenlijk koken ipv dat geïmproviseer voor 1 persoon...

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 13:15

Dan vind je mij vast heel erg. Manlief is nu 5 weken thuis en stiekem verheug ik me al op makkelijke snel klare maaltijden. Precies doen waar ik zin in heb, uren bij paardlief hangen zonder scheve gezichten, geen ellebogen in mijn zij in bed en geen verplichtingen die er bij horen als hij thuis is zoals schoonouders en dergelijke.

na 5 weken weg, mis ik hem ook weer heel erg hoor, maar aan het einde van het verlof kan ik hem soms wel wegkijken. Het vergt namelijk nogal wat aanpassingsvermogen als ze 5 weken je volle aandacht opeisen :D. Zeker voor een zelfstandig en onafhankelijk typje zoals ik ben hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 21:27

Dat is net heel herkenbaar haha, na 6 weken thuis duw ik 'm ook wel eens liever de deur uit "ga maar gezellig avondje stappen met je vrienden schat, als ik je morgenochtend in bed terugvind is het goed" :o Eerlijkheidshalve heb ik dat minder als hij overdag in een "thuisperiode" gewoon op kantoor moet gaan werken. Dan heeft hij overdag ook vanalles te doen en claimt hij me 's avonds iets minder, alleen is zijn humeur dan niet altijd even top.

Maar voor nu ben ik het dus wel aardig zat. Vandaag gaan werken en erna nog 1,5u lekker gaan wandelen te paard met stalgenote erbij. Dag is voorbij gevlogen, dat helpt. Donderdag gaan we een buitenrit van ongeveer 20km doen, dan zijn we zo'n 3,5u op pad. Dat soort dingen heb ik nu gewoon heel hard nodig. Normaal kan ik echt genieten van thuis relax tussen 4 muren te zitten, laptopje erbij, boek erbij, iets om te knabbelen, dan een keer naar stal, een keer dit een keer dat. Dat stadium ben ik nu voorbij (helaas) dus nu is het gewoon weer aftellen. Tot hij thuis is, en als de euforie daar is afgezwakt kijk ik 'm ook weer buiten ja :p

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 09:11

spekkie ik snap het wel hoor als ze thuis zijn hou je toch rekening met elkaar
hier is manlief nu 6 weken thuisgeweest woensdag gaat hij weer weg voor 2 weken
ik vind het niet erg dat hij gaat niet dat ik hem zat ben hoor maar alles staat op een laag pitje
paardrijden doe ik zelden en hardlopen kom ik ook niet aan toe
ik ben gesloopt steeds is het s'nachts laat en te gezellig kwa borreltjes het word weer tijd voor regelmaat whaha

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 09:32

Ik begin stilaan meer te wennen aan mezelf te 'vermaken'.
Maar hele weken alleen zou ik toch echt niet overleven hoor.

Vriend vervangt sinds vorige week iemand die samenwerkt met een kabelkraan op een onderwagen. Normaal moet hij pas gaan nadat de kraanman al een aantal uur aan het werk is. Nu moet hij dus telkens vanaf het begin mee, omdat die kraan afgebroken en opgesteld moet worden etc.
Vorige maandag is hij vertrokken om 02:00uur, de andere dagen 04:00, op donderdag na (dan moest ie pas om 10u beginnen). Vandaag was het 03:00uur.
Vrijdagavond is hij altijd laat thuis, dus aan vrijdagavond hebben we al niet veel en op zondagavond gaat hij rond 7uur naar bed om toch nog wat slaap te hebben.
Zo zijn de weekenden dus heel kort.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 09:35

Ik heb plannen om deze winter regelmatig wedstrijden te doen en het voetbalseizoen begint weer. Ik werk als bijverdienste bij een nationale ploeg tijdens de thuismatchen. Vaak heel relaxe jobs, verdient netjes, hele leuke vaste groep intussen maar ja, soms moet je voor die paar uurtjes werken wel een hele dag inleveren omdat het beginuur van de wedstrijd gewoon slecht is (toch als je moet werken).

Dus die 2 combineren wordt al wat, maar als vriendje thuis is heeft die ook wekelijks een basketwedstrijd. En ik gok dat de mijne vaak 's ochtends gaan zijn en de zijne namiddag/avond op dezelfde dag. Lekker stressen en rondrijden dus :p

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-14 19:31

Hoe is het nu Varkekaj? Is vriendlief al op de terug weg? Snap heel goed dat je er door heen zit, 6 weken zijn echt lang hoor!! In dat doodstille huis, pff zn moment heb ik nu dus en mn man is niet eens lang weg maar dat alleen zijn kan ik echt niet aan wennen hoor.

Spekkie, ik vind het ook af en toe zeer fijn als ie weer weggaat, tot hij weg is.. Ik ben echt niet gemaakt in het alleen zitten dus na een dagje mag ie van mij wel weer terug komen.

Drukke boel dus dan Varekaj.

Ik ben zwanger *\o/* Maar vind die offshore baan nou toch ook een beetje vervelend hoor.
ML kon dus niet bij de eerste echo zijn omdat ie offshore moest, heb het gelukkig kunnen verzetten zodat ie er toch bij kon zijn. Maar nu is zn zoon jarig en is ie er wss niet bij en vind dat eigenlijk niet kunnen... prima dat ie offshore werkt maar vind dat ie bij de belangrijke dingen er wel bij moet zijn.

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 21:30

Tjah story of my life ;(

Mijn hubby is er bijna nooit met iets speciaals. Komt altijd precies zo uit....... al 12 jaar geen man thuis op mijn verjaardag, dus standaard uit eten met mijn beste vriendinnetje. Feestjes idem dito. Ik ben er aan gewend om naar de meeste dingen alleen te gaan. Wel eens waardeloos, maar het is niet anders.

Nou hebben wij geen kinderen en ook geen kinderwens, maar dat zou ik waarschijnlijk ook vervelend vinden, dat ie er dan niet is.Was ook oliebol toen ik hem over de mail moest vertellen dat ik ernstig ziek was en toen ik op de intensive care belande terwijl hij in het vliegtuig weg zat. Gelukkig heb ik thuis een goed vangnet van mensen om me heen die er voor me zijn, dat scheelt al de helft.

Hij is nu net weer weg voor 5 weken en was dus wel lekker thuis op onze trouwdag. Dat was al echt super. Als hij weer thuis komt gaan we een verre vakantie plannen. Cuba staat hoog op het verlanglijstje. Even lekker met zijn tweeën.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 09:38

kirr korte weekendjes idd zeg
Varekaj
klinkt wel heel intressant zo'n baan maar jullie lopen elkaar dus steeds mis hihi
Youknowme gefeliciteerd met je zwangerschap
hoe gaat het nu tussen jullie kwa praten
en ja dat heb je met mannen die een offshore baan hebben die van mij is er met leuke en belangrijke dingen ook bijna nooit
dus je kan het hem niet kwalijk nemen dat hij er met verjaardagen niet is
je kan nu eenmaal niet overal voor vrij vragen
spekkie01 lekker joh dat je mannetje thuis was met jullie trouwdag

hier alles op rolletjes ik zit weer in mijn gewone schema whaha
de jongste zit op haar vervolgopleiding dierverzorging in alkmaar dus die is iedere dag om half 7 de deur uit en stapt om kwart over 7 weer binnen
de oudste is volop aan het werk bij haar nieuwe baas
zeheeft 3 jaar stage gelopen in een restaurant en is nu gediplomeerd kok
daar maakte ze 60 uur voor een pisloontje
nu werkt ze 32 uur en verdiend ze gewoon netjes loon ze verdien nu net zoveel als die 60 uur en is ieder weekend vrij dat is toch wel super :(: :j )
afgelopen week van vrijdag t/m zondag met mijn paard naar dodewaard geweest daar hebben we jaarlijks een tinkerweekend
hoofdzakelijk tinkers waar we lekkere ritten meemaken en s'avonds gezellig borrelen en eten bij het kampvuur
ik was gesloopt maandag gelukkig had ik vrij gevraagd voor maandag omdat ik dat al wist
dus ik was woensdag weer wat bijgetrokken ;)

volgende week komt ed weer thuis nu heeft alleen het bedrijf waar ze voor liggen bedacht dat ze met de boot worden gewisseld inplaats van met de heli :?
en de wisseldag word verzet naar donderdag inplaats van woensdag
omdat met de boot meer tijd in beslag neemt en hij vanaf engeland met de taxi een pokke eind naar het vliegveld moet is hij s'avonds om 11 uur of zo pas op schiphol
dan kan hij dus niet meer thuiskomen dus moet in een hotel
en dan als hij weer op moet 2 weken later is het het zelfde maar dan andersom dan moet hij 6 uur inchecken dat houdt dus in dat hij die avond ervoor in een hotel moet want vanaf texel red hij dat niet
dus het komt er om neer dat hij 2 nachten korter thuis is
als het goed is is deze manier per boot met 2 wissels dus in nov is het weer normaal met de heli

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 09:56

Wat leuk dat je zwanger bent! :D Gefeliciteerd :))

Snap dat t lastig is dat hij er niet is bij de verjaardag van z'n zoontje. Maar aan de andere kant kun je daar volgens mij beter aan wennen en het accepteren want het zal met dit werk toch zo zijn dat hij er soms (vaak) niet is. En je er dan druk over maken, maak je het jezelf zo lastig terwijl je er niks aan kunt doen. Maar ik herken het wel hoor. :j

Lekkere vakantie plannen Spekkie! Heerlijk even met z'n tweeen weg :))

Wat balen dat terugkomst anders is Tinkertje. Is dan toch weer twee nachten extra niet thuis. Maar gelukkig blijft het niet zo. Heb je enig idee waarom ze dat zo gaan doen?

Hier heeft vriendlief z'n eerste week bij de nieuwe baas erop zitten. En tot nu toe lijkt het echt net zo mooi te zijn als in de sollicitatie procedure verteld. Ze kiezen echt voor lange termijn visie. Dus de jongens mogen ook geen belachelijke tijden en overuren maken. En als er thuis iets is dan wordt er ruimte gemaakt om daar naar toe te gaan. Alles binnen het redelijke zeg maar. In ieder geval een stuk beter dan bij z'n oude werk. En dat maakt het voor mij een stuk makkelijker om hem te laten gaan. En zo'n week vliegt voorbij, vanavond is hij alweer thuis :D
Morgen gaan we paardjes kijken. Want dat was mijn voorwaarde hihi. Hij doordeweeks in t buitenland, dan wil ik mijn eigen paard :))

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-14 16:19

Dat ie er niet is met mijn verjaardag prima, maar ik heb altijd tegen hem gezegd voordat hij dit werk deed dat ie op belangrijke dagen er wel moet zijn voor zijn zoon.
Het is gewoon balen dat je bij hem niet weet wanneer hij weg is of thuis is zo kunnen we niet plannen.. Als je weet hij is dan en dan thuis dan kan je nog iets plannen maar nu kan dat niet. Dus ik ga heel hard duimen dat hij er is, hij komt morgen terug dus hopen dat hij dan maandag weer weg moet zodat hij iig zaterdag thuis is.

Vind het zo vervelend voor zijn zoon, ik krijg het idee voor me dat hij later moet zeggen '' mijn vader was er nooit ''. ( en nu spelen er andere dingen mee waardoor ik juist wil dat hij er voor zijn zoon is maar daar kan ik zo niet te veel over zeggen ). Ik zou er wel aan kunnen wennen, alleen ik weet dat het zn zoon pijn doet. ( hij is geregeld boos en verdrietig om de situatie )

Lekker spekkie naar Cuba! Ben jaloers zou daar ook wel heen willen :j

Tinkertje, dat is ook een hele reis voor je dochter!! Gefeliciteerd voor het slagen van je oudste!
En lekker een weekendje weg geweest met je paard, wat zou ik dat graag willen en heb dat eigenlijk zo nodig.. Zit mn met paard in de knoop, houden/weg doen/verleasen/bruikleen...
Met de boot wisselen? En wat vervelend van die tijden.. Dan levert hij dus zn vrije dagen in.

Succes Sentido, leuk opzoek naar een paard! Wat voor iets zoek je?

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 19:33

sentido gaaf paardjes kijken spannend
wat voor paard zoek je

en waarom met de boot dat is goedkoper dan de heli
achterlijk bedrijf waar ze nu voor staan
hij is blij als dit contract voorbij is
sommige bedrijven zijn echt drama
maar ed is druk met onderhandelen want hier moet financieel echt wel een flinke bonus tegenover staan

youknowme mijn man is er ook zelden met verjaardagen ze hebben hem dat nooit kwalijk genomen werk is werk daar leren ze mee opgroeien
dat is de taak van moeder en jou om hem dat uit te leggen
dat schuldgevoel zit in je eigen hoofd dus ik zou het loslaten

en met je paard weg is zo heerlijk
mijne heeft zoals altijd zich top gedragen
dit soort weekendjes besef je des te meer wat een topknol het is
lastig dat je dat dillemma hebt met je paard
waarom dub je er over heb je het te druk of andere redenen ?

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-14 20:08

Hij kan bij zn moeder niet terecht door diverse redenen, dus zn moeder en zn vader zijn er niet........
Het zit vast en zeker in mn hoofd, maar mede doordat ik zie wat het met hem doet vind ik dat wel lastig. En leggen idd goed uit dat papa werkt om geld te verdienen, eerst vertelden we nog erbij dat door dit werk ik thuis kan blijven voor hem zodat ie niet naar de opvang hoeft maar daar reageerde die op dat ie liever naar de opvang ging dan papa veel weg :(:) Zn vader is zn enige stabiliteit in zn leven maar dat valt dus nu ook weg omdat het dus gokken is wanneer thuis en wanneer weg, maar het is voor hem natuurlijk ook gewenning, hij heeft zn vader ruim anderhalf jaar elke dag bij hem gehad omdat ie werkeloos was natuurlijk.
Gooi het maar op de hormonen haha.

Ik heb een super paard, is mn maatje, mn vriendin. Maar ik heb zo weinig tijd, als ml thuis is kan ik gerust uit school heen maar als hij er niet is lukt dat niet. Ik sta op een stal waar kinderen niet echt welkom zijn en zie het ook niet zitten om hem mee te nemen en zelf te gaan rijden ofzo.
Buiten dat ben ik een buitenrijder, bak rijden vind ik niks ( en kan maar geen leuke instructrice vinden ) mn paard is ook een buitenrijder maaaaar ze wilt niet alleen.
Dus de dagen dat ik tijd heb kan ik nog niet doen waar ik zo van houd.. Even opstappen en wegrijden.
Heb hier nooit problemen mee gehad omdat ik altijd samen reed maar op mn huidige stal is dat gewoon niet.

Dus ja, mn paard staat super, betaal een hoop maar doe er eigenlijk niks mee.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-14 23:33

Door dit soort dingen vind ik het dus heel moeilijk.. net voor de tweede keer een overstuur kind "ik haat deze dagen zo, ik mis papa waarom is hij er nooit" moest toch wel ff 3 keer slikken.
Dus weer rustig uitgelegd papa moet geld verdienen etc. Nou zegt ie laten we dan maar zonder huis leven.

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 09:54

:(:) ja dat is waardeloos, weet zo'n kind veel. Die wil alleen maar zijn papa en inderdaad als hij anderhalf jaar alle aandacht en tijd heeft gehad is dit natuurlijk heel moeilijk voor hem, hoe lief hij jou ook vind. Jullie moeten alletwee weer in een ritme komen en accepteren dat het niet andets is en dat pappa geld moet verdienen, dat kost gewoon even tijd en zeker als bij jou de hormonen door je lijf vliegen, dan is de impact van alles veel heftiger.

wel apart dan dat je hem niet mee mag nemen naar stal, bij ons bulkt het altijd van de kids, of het nou manegekinderen zijn of kinderen van mensen met een eigen paard. Altijd mensen om je heen, dat is echt supergezellig hoor. Stal is echt mijn sociale uitje en ontspanning en dat mis jij nu ook nog een beetje.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-14 10:08

Uiteindelijk was ie nog een keer wakker geworden en heeft daarna gelukkig goed geslapen.

Klopt helemaal het is op dit moment mn ontspanning niet meer. Ben ook altijd alleen.... stond eerst ergens anders en daar ging ie wel mee naar toe en waren altijd kinderen.. stallen in deze omgeving vind ik net niks, heeft t paard t goed is t ongezellig, is het voor mij leuk staat paard niet lekker.

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 13:37

Jammer voor je. Ik ben gelukkig wel happy met mijn stal. Oke het is een manege en ze hebben geen gras, maar ze staan wel in groepen een flink aantal uur buiten in grote zandpaddocks met kuilbakken erin. Mijn pony staat er naar tevredenheid en ik heb het er erg naar mijn zin.

Oke, gras is ook mijn ideaal, maar dat is niet zo te realiseren dat ik er ook blij van wordt. Uiteindelijk moet ik er ook gelukkig van worden anders kan ik hem wel op marktplaats zetten. Maar nu heeft ie minstens 7 uur per dag samen met zijn kuddetje sociale interactie in de paddock en dat was voor mij belangrijk. Maar die 2 binnenbakken zijn toch zeker in de winter erg fijn. Ik train nog behoorlijk fanatiek, maarook met 10 minuten op het strand als ik dat wil.

gelukkig is je kind nu wel wat rustiger, maar het blijft naar als ze zo van streek zijn. Hoop voor jou en hem dat jullie er samen nog wat leuks van kunnen maken.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-14 13:57

Als ik het geld had spekkie had ik ook bij noot gaan staan! Helaas kan ik dat nu financieel niet opbrengen, maar wie weet ooit in de toekomst.
Gras hoeft voor mij ook niet perce maar elke dag buiten wel!
Waar ik het zo naar mn zin had, had ik een brok chagrijnig paard omdat ze vaker binnen als buiten stond.
Hoorde dat ze eind vd maand wedstrijden hebben, doe je ook mee?

Kind is van mn man, ons kindje zit nog in de buik hihi. Die zal er mee opgroeien dus dan hebben ze er denk niet zoveel last van.

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 18:42

Nee hoor. Dit keer doe ik niet mee. Cody is nog niet klaar voor de shows en met yentl start ik alleen rassenshows. Maar kijken ga ik uiteraard wel.

Dat het niet jouw eigen zoontje is maakt het wat lastiger, maar als je voor hem zorgt is ie toch ook echt wel een beetje van jou ook. Liefde heeft niets te maken met bloedbanden, dat maakt het hoogstens wat makkelijker.

Is ie wel blij met het idee een broertje of zusje te krijgen? Moet voor hem ook spannend zijn om straks een grote broer te zijn.

De manege is inderdaad wel prijzig ja. Tegenwoordig 265 euro stalgeld. Ik kan me levendig voorstellen dat niet iedereen dat heeft of het er voor over heeft. Ben al lang blij dat we niet in de randstad wonen, heb al bedragen van 500 euro voorbij horen komen. Dat kan ik me ook niet veroorloven.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-14 22:38

Dus jij hebt 2 paardjes? Waarom alleen rassen shows met de ene? Ik ga wel even kijken denk vind dat altijd wel leuk!

Ja maakt het wel lastig, hoe goed ik er ook voor hem ben ( wat ie heel fijn vind ) kan ik nooit de plaats van zn ouders vervangen die hij af en toe zo hard nodig heeft maar er beide niet zijn.
Hij vind t heel leuk en hoopt op een zusje, bij zn moeder heeft ie al 2 broertjes.

Ik heb bij manege beukers gestaan en betaalde daar zomers 320 euro.. inmiddels wil ik graag ook wat sparen voor onverwachte kosten dus of duur staan of sparen.
Maar zal zeker niet uitsluiten dat ik niet duurder ga, lijkt me een fijne plek en kan ik misschien t rijden weer oppakken.

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 22:57

Sodejuu wat een prijzen zeg. Ik kon hier in de buurt voor 125 op een stal staan met binnenbak en max 10 paarden, zelf uitmesten dat wel. Toen ze nog uitmesten erbij deden was het 175. Maar ik ga naar een groepsstal met 6 paarden. Echt super mooi, grote binnenstal met meerdere in en uitgangen. Ruime paddock met looppaadjes erbij en veel land voor overdag. Alleen geen binnenbak, maar wel een 20-60 gedraineerde baan met super bodem. En daar kan ik voor 180 staan als ik niks wil doen en voor 85 als ik in t rooster mee doen met mesten, voeren en in-uit t land halen. :)

Kan me zo goed voorstellen dat t moeilijk is met dat kleine kereltje. Arm jochie. Hij zal zich ook wel wat in de steek gelaten voelen zo. Kan hij wel met z'n papa spreken over de telefoon of skypen? Misschien dat dat een beetje helpt. En helemaal nu met al je hormonen. Pff ik heb geen idee hoe ik dat zou doen. Wel ontzettend balen dat je nu geen uitlaatklep meer hebt bij je paard. Dat lijkt me toch wel heel belangrijk. Jij moet t ook kunnen volhouden he. :(:)

Paardjes kijken was super leuk. Ik zoek overigs gewoon een normaal sporttype paard. Kwpn achtig haha. Belangrijkste is karakter, gewoon braaf en ongecompliceerd. Ga er nu rustig over nadenken en dan maar verder zien of het wat is.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-14 12:25

Dat zijn leuke prijzen Sentido! Had je bij meerdere paardjes gekeken? En goed gevoel over eentje?

Bellen zou kunnen net als skypen maar dan wilt hij niet praten met zijn vader, hebben we idd 1 keertje geprobeerd maar toen was ie te boos en zei niks. En vaak is het op rot tijden. Maar gaat allemaal wel goed komen, gisteren wilde hij dat papa bij hem op de achterbank kwam zitten dus dat gedaan en we stapten de auto nog niet uit en hij wilde naar een vriendinnetje. Voor de huilbuien etc die hij heeft vind ik het toch altijd maar weer 'raar' dat als ml thuis is hij zo is vergeten dat hij hem miste en dus zelf wilt gaan spelen. Maar ze hebben uiteindelijk mannen avond gehouden want ik ging weg.. Patat bij de snackbar gehaald en een film gekeken dus hij voelde zich helemaal cool.

Heb heb dus alleen gezien tijdens het ophalen en tijdens het slapen vannacht, vanmorgen is hij vroeg vertrokken voor de strongmanrun en als hij terug komt lig ik wss al te slapen om morgen een lange dag naar school te gaan. Dus ben wel blij als het morgen avond is, kunnen we iig even samen zijn.
Oh en wat ik fijn vind, hij is er met zn verjaardag!! Hij heeft gezegd dat ie volgend weekend gewoon thuis moet zijn dus hij kan niet weg dus is hij wss zelfs een hele week thuis !!