En die opmerkingen over mannen die van 'vlees' houden zijn net zo in de minderheid als de andere onaardige reacties,om de oren vliegen valt wel mee
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Snoevie schreef:Misschien een bokt-clinic paaldansen organiseren?
En die opmerkingen over mannen die van 'vlees' houden zijn net zo in de minderheid als de andere onaardige reacties,om de oren vliegen valt wel mee
Ik weet een hele leuke lerares in her noord oosten van het land (zuid drenthe) ^^ dito schreef:wat ik mij afvraag, hoe komt het dan men hier een issue van maakt. Is dat omdat onze maatschappij zo gevormd is dat dunner beter is? Gekeken naar modellen etc? Bedoel je kan je druk maken omdat het je ding niet is of niet mooi vind maar mensen die wat gezetter zijn, zijn net als ieder ander
Suzanne F. schreef:dito schreef:wat ik mij afvraag, hoe komt het dan men hier een issue van maakt. Is dat omdat onze maatschappij zo gevormd is dat dunner beter is? Gekeken naar modellen etc? Bedoel je kan je druk maken omdat het je ding niet is of niet mooi vind maar mensen die wat gezetter zijn, zijn net als ieder ander
Nou het is voornamelijk gewoon ook ongezond. En de vrouw uit het filmpje vind ik niet 'wat gezetter', die is gewoon dik. En te dik is ongezond. En er zullen best vrouwen en mannen zijn die dik mooi vinden maar ik vind het niet mooi.
Menino schreef:Vaak is het echt net zo min een keuze, en zegt het net zo weinig over iemand als de rest van iemands uiterlijk.
deze dame is immers ook niet "een beetje gezet" maar gewoon dik, als je dat wil vergelijken moet je echt mager nemen en niet een slank persoon) had ik het ook weg geklikt. Vind ik ook niet fijn om naar te kijken. Ik kijk graag naar een gezond lijf (en dan heb ik natuurlijk ook nog weer persoonlijke voorkeur qua vorm etc
)
) Wil niet zeggen dat het makkelijk is om af te vallen maar het is niet zo dat de meeste mensen er niks aan zouden kunnen doen. Kinke schreef:ik zelf vroeg me gewoon af bij sommige reacties: is het dan zo verschrikkelijk om naar een 'niet gezond' lijf te kijken dat je niet eens een paar seconden kunt kijken? Of dat je niet kunt zien dat het gewoon knap is wat ze doet? Ik bedoel dus….is het nou echt zo erg??? En kijken jullie dan in het dagelijks leven ook niet naar mensen die niet het perfecte lijf hebben (wat jullie perfect vinden) omdat het zo verschrikkelijk is?
Kinke schreef:iemand nakijken is natuurlijk niet hetzelfde. Kijk jij dan regelmatig wel eens bewust de andere kant op? Ik kan me dat gewoon niet voorstellen. Volgens mij heb ik dat nog nooit gedaan. Wanneer doe jij dat dan, in welke situaties?
Ik vind extreem (!!) veel overgewicht al helemaal icm te strakke/weinig kleding vaak gewoon onsmakelijk en niet prettig om naar te kijken dus dan ga ik daar ook niet langer naar kijken dan nodig is 
Verder kijken is wel iets anders dan expres wegkijken in mijn ogen.

Snoevie schreef:Misschien een bokt-clinic paaldansen organiseren?

JastieHorse schreef:Kunnen jullie wel vrienden zijn met iemand die dik is? Dat vraag ik me dan af..lijkt net alsof een aantal mensen niks met dikke mensen te maken willen hebben. In mijn ogen zegt dit meer over jullie dan over de "dikke" mensen..