Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik ben niet echt een held ivm naaktheid en dergerlijke (dus als ik mensen moet wassen zal ik wel rode kaakjes hebben xD) en als mensen beginnen te braken, doe ik lekker mee.
Saaams schreef:Ik was 16 toen ik de opleiding begon en heb me er eigenlijk goed overheen gezet. Ben nu laatste jaars, in het begin erg veel moeite met mannen want tja leeftijd, nooit een vriend en zo.
Maar nu is het niet eens raar meer en ze reageren ook niet raar. Ze weten niet beter de meeste mensen. Ik weet niet waar je wil werken maar in het ziekenhuis kom je het niet veel tegen. Minder dan in de thuiszorg ect.
Braken kan ik ook niet tegen.
. Op een gegeven moment wen je daaraan..
Daar heb/had ik namelijk mijn bedenkingen bij.
Komt het doordat je in het tweede semester bent ingestroomd dat je maar zo weinig les hebt gehad? Wij hadden echt veel meer les :/
En er was 1 professor ziek waardoor dat ene vak (wat ik toevallig veel had die eerste week) weg viel.
Volgens mij zijn daarvan zeker 4 lessen weggevallen. Boemklatsch schreef:Mag ik me hier melden?
4e jaars, afstuderen op een revalidatie (leer)afdeling in een ouderenzorg instelling.
Heb meteen een vraag, ik doe mijn verbeterproject over de invulling van een leerafdeling, en dan voornamelijk gericht op de introductie/ontvangst. Om even het probleem te schetsen: Stagiaires komen in 2 groepen (2 dagen) per +/- 4 tegelijk. Afdeling druk - onvoorbereid op komst, niets ligt klaar etc.
Wat vinden jullie als stagiaires belangrijk bij een introductie/ontvangst op de afdeling?
Heb ik ook gedaan. Dan doe je ook gewoon een bachelor en je kan je nadien ook inschrijven in het BIG, dus het diploma staat gelijk aan een Nederlands diploma.