Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DewiRox

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 23:46

Kleding uitlenen? Aan vriendinnen ofzo?
Ik leen eigenlijk nooit iets uit, enkel wanneer een vriendin echt iets nodig is omdat ze iets vergeten is als ze komt logeren bijv.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 23:54

Ja aan vriendinnen, wij leenden regelmatig gewoon een paar weken een broek/trui/jasje van elkaar. Of met uitgaan, of als iemand bleef logeren.. :+

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 02:17

Ik heb de afgelopen 10 dagen weer kamergenoten gehad, 2 goede vriendinnen van me waar ik wel eens eerder een paar maanden mee op een kamer heb geslapen.

Wij hebben dan gewoon de inhoud van 3 kasten ter beschikking hoor. Er wordt niet eens meer gevraagd! Heerlijk, heb 10 dagen lang nauwelijks m'n eigen kleding aan gehad :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 14:28

Dirndl schreef:
Ik heb de afgelopen 10 dagen weer kamergenoten gehad, 2 goede vriendinnen van me waar ik wel eens eerder een paar maanden mee op een kamer heb geslapen.

Wij hebben dan gewoon de inhoud van 3 kasten ter beschikking hoor. Er wordt niet eens meer gevraagd! Heerlijk, heb 10 dagen lang nauwelijks m'n eigen kleding aan gehad :=

Zo ben ik op vakantie met vrienden ook! Gewoon alle kleren door elkaar gooien en je kijkt maar wat je aantrekt. Ik vind dat altijd zo leuk, ook al zou ik een heleboel van die kleding zelf nooit kopen- het is zo leuk om gewoon een keer aan te hebben. :D
Wij gebruiken ook altijd elkaars shampoo/nagellak/.. alles eigenlijk. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 15:54

Ik ben idd ook heel erg zo. Ik ben veel langer en ook wat forser dan veel van mijn vriendinnen maar ben echt niet te beroerd om wat kleding aan ze te lenen hoor :n Vooral als we met z'n allen gaan stappen en we gaan indrinken/tutten bij mij thuis. Ik heb maar een heel select aantal kledingstukken die ik ook echt vaak draag en vriendinnen mogen van mij pakken wat ze willen. Draag ik een tijdje wat anders, krijg het vanzelf weer gewassen en netjes terug

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 15:55

Zo doen wij het ook, vooral met uitgaan en op vakantie inderdaad. Heerlijk om ineens een hele berg "nieuwe" kleding te hebben. :=

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 15:57

Ik leen echt nooit uit :') Ben ten eerste zuinig op m'n kleding, ten tweede lichte smetvrees als het om mensen gaat, ten derde vaak nét niet dezelfde maat en grootste factor: We hebben niet dezelfde smaak :P

Maar als het kan is het vast wel heel handig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 16:06

Ik heb ook heel veel vriendinnen die niet echt mijn stijl hebben, omdat ik toch vaak wat gewaagdere dingen draag. Als ze dan toch besluiten dat ze iets willen lenen dan mogen ze dat van mij hoor, absoluut :j

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 16:56

Ik leen hooguit dingen van mijn zusje soms of zei van mij, maar dat gebeurd niet heel vaak. Met vriendinnen ruil ik nooit van kleding omdat punt 1 ik qua maat vele kleinere kleding heb en punt 2 mijn stijl is toch vaak net even wat anders dan die van mijn vriendinnen :')

Morgen ef dagje Amsterdam :) ga even kijken nemen bij Urban Outfitters en River Island, verder zie ik het wel waar ik uitkom haha. Misschien nog even rondje 9 straatjes.
Heb niet veel te besteden maar mocht ik nog wat leuks kopen deel ik het hier ;)

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 17:21

Nu mijn favoriete zwarte enkellaarsjes toch echt aan het overlijden zijn, moet ik helaas toch echt opzoek naar nieuwe :(

Ik ben opzoek naar zo'n model http://www.zalando.nl/fersengold-hannov ... x-802.html
Hakhoogte van 10-13 cm, zwart(dus niet zoals in de link zwart/grijs), compleet leer of suede, zonder frutsels eraan en tot een euro of 100

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 17:29

Ik leen eigenlijk ook niks uit. Ik ben redelijk lang, mijn vriendin is een goede 10 cm kleiner.. :D
En een totaal andere stijl ook

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 17:46

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 18:56

Ik heb weleens wat geleend aan een vriendin van mij. Onwijs aparte blouse van Romwe ook (linkerhelft wit, rechterhelft zwart) en was er helemaal gek op. Helaas helemaal naar de gallemiezen terug gekregen. Nog steeds spijt van het uitlenen. Blouse is niet meer te krijgen :(

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 19:29

Oké, ik ben verliefd.
Op een zwart (nep?)leren rokje van de Zara. Hij was kort -denk aan iets onder de helft van je bovenbeen- en naast dat ie van leer was zat er ook nog een doorschijnend stofje van. Hij zat op een paspop en had haast fus kon hem niet goed bekijken en kan hem de site vinden... :'( kan iemand hem wel vinden? :D hij leek me zo gaaf

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 19:35

Ik ruil eigenlijk bijna nooit kleding, leen wel vaak wat uit, vriendinnen weten dat ik mega veel kleding heb dus komen vaak voor een gala, feestje of gewoon als ze bij mij zijn iets lenen. Prima, maar in dezelfde staat terug en galajurken dienen gestoomd te worden :)

Ook een keer op vakantie gehad, ik mega volle koffer, vriendin kwam erachter dat ze de helft vergeten was :') dus die heeft de hele week van ons spullen geleend

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 20:36

Drunksheep schreef:
Ik heb weleens wat geleend aan een vriendin van mij. Onwijs aparte blouse van Romwe ook (linkerhelft wit, rechterhelft zwart) en was er helemaal gek op. Helaas helemaal naar de gallemiezen terug gekregen. Nog steeds spijt van het uitlenen. Blouse is niet meer te krijgen :(

Die mocht toch gaan betalen voor de blouse hoor..
Jammer dat ie niet meer te krijgen is!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 20:46

Ze heeft me ook het geld terugbetaald, maar daarmee had ik helaas de blouse niet terug :(

Deze Nikes zijn onderweg naar mij, weet dat de meeste mensen ze spuuglelijk vinden, maar sneakerliefhebbers kunnen ze wel waarderen haha
Afbeelding

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 20:47

Ja, het blijft wel balen van hetgeen wat je nu mist ja...

Heeft iemand hier wel eens bij bonprix besteld? Heb best leuke dingen gezien daar en niet duur!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 20:55

Ja ik. Wel al lang geleden en was er toen tevreden over!
Pff nog altijd vergeten om foto's te maken van mijn kleding van de Primark terwijl ik ze vandaag aan had. Volgende week vakantie, zal er dan wat maken

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 21:20

Gaaf Drunksheep! :))

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 21:43

DaisyDarling schreef:
Jezzi schreef:
Nu mijn favoriete zwarte enkellaarsjes toch echt aan het overlijden zijn, moet ik helaas toch echt opzoek naar nieuwe :(

Ik ben opzoek naar zo'n model http://www.zalando.nl/fersengold-hannov ... x-802.html
Hakhoogte van 10-13 cm, zwart(dus niet zoals in de link zwart/grijs), compleet leer of suede, zonder frutsels eraan en tot een euro of 100

Zoiets misschien?

http://www.zara.com/nl/nl/dames/schoene ... 53136.html

Jaaa top! Ik ga kijken of ik die ergens in de winkel kan vinden. Bedankt :)

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:26

Ik weet niet zo goed wat ik van die nikes moet vinden. Bij de een vind ik ze heel tof en stoer staan en bij de ander vind ik het rare misvormde opgeblazen dingen. :') Ze lijken me wel super lopen!

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:51

]Drunksheep, ik vind deze Nikes wel mooi qua stof en kleur maar dit model en de andere collectie ervan die er veel van weg heeft is weer zo'n overgehyped ding geworden. Net als de New Balance schoenen en Timberlands. De Vans zijn de prullenbak in en de Nike/NB gymp komt er voor in de plek, net als bij de Uggs die zijn vervangen voor de Timberlands :')

Een vriendin van mijn zusje heeft van het zelfde soort model deze:
Vind die dan wel weer mooier omdat het een apart materiaal heeft en ik het tof vind dat het logo alleen te zien is in reflectie van licht door de glanslaag.
Afbeelding

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:59

Ik heb regelmatig wat besteld bij bon prix.
Goede service maar de maten vallen wel groot uit.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 00:02

Toffe gympies die roze-zwarte Nikes :))

Wat hypes betreft: ze interesseren mij geen zier. Ik heb hippe Air Max's, All Stars die al jaaaaren niet meer koel zijn, zebra Adidasjes, Jordan, Vans en nog een aftands paar Nikes (geen idee hoe die heten). Trek alles aan, wat anderen ervan vinden kan mij niks schelen. Oh en Uggs heb ik ook. In lekker felle kleurtjes :')