CGJ12 schreef:Ze zal toch wel kunnen lezen?
Van mij wist ze al heel lang hoe ik over haar denk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Missouri"]
[quote="Suzanne F. schreef:Maar ik kan wel zeggen dat ik er nooit 2 hulpteugels tegelijk aan heb gehangen door mijn stang en trens heen. En sukerklontjes heb ik wel, bamboe niet...
Eleonoor schreef:[Geloof ook best dat bij van Grunsven op stal dingen gebeuren die zij niet in het openbaar willen zien. Was het niet Anky zelf die gezegd had dat als Sjef een tijd heeft gereden op de gevoelige paarden Anky maar moeite had ze na te rijden! Sjef schijnt geen watje te zijn, Anky neigt daar meer naar.
Pipo schreef:Even een andere vergelijking.
Stel je koopt een huis voor 350.000 euro. Het zakt volledig in elkaar na enkele weken. Je hebt geen huis meer, en de verkoper zegt: ja jammer dan!!!!
Sorry hoor, maar dat kan gewoon niet!
Eleonoor schreef:Sjef schijnt geen watje te zijn,
Lovely"]
[quote="Eleonoor schreef:Sjef schijnt geen watje te zijn,
Stel je koopt een huis voor 350.000 euro. Het zakt volledig in elkaar na enkele weken. Je hebt geen huis meer, en de verkoper zegt: ja jammer dan!!!!
Citaat:Even een andere vergelijking.
Eleonoor schreef:Maar de relatie tot de trainings methode van Sjef en het dood neervallen van een paard gaat mij echt tever. Je zou dan ook verwachten dat de paarden als Prisco, Bonfire en andere allang de eeuwige grasvelden hebben gevonden als het aan hun trainingsmethoden zou liggen. Lijkt me stug.
En, inderdaad, een perfecte dood voor een paard. Zo dood neervallen oph het gras tijdens je favoriete bezigheid. Daar zou iedereen een 'moord' voor doen.....
sarabande"]
[quote="Eleonoor schreef:Maar de relatie tot de trainings methode van Sjef en het dood neervallen van een paard gaat mij echt tever. Je zou dan ook verwachten dat de paarden als Prisco, Bonfire en andere allang de eeuwige grasvelden hebben gevonden als het aan hun trainingsmethoden zou liggen. Lijkt me stug.
En, inderdaad, een perfecte dood voor een paard. Zo dood neervallen oph het gras tijdens je favoriete bezigheid. Daar zou iedereen een 'moord' voor doen.....
mango schreef:Hadden ze hem maar moeten laten keuren denk ik zo en verzekeren !!