' Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
' Cayenne schreef:Jeutje, je vriend moet dus wel 7 dagen per week? Lijkt me heel zwaar..

mamamier schreef:In de supermarkt is het helemaal wat met haar. Pakt ze zo'n klein kinderwinkelkarretje en klimt ze erin. Moet ik duwen haha. Ja dahag....

.
.
.Sophie2013 schreef:@ XFiemoX, jemig wat rot! Dikke respect voor jou meid! Ik ken alleen maar mooie verhalen over BV vanuit mijn vriendinnen en die hadden het een stuk relaxter dan dat ik het had met mijn schema's maar wat jij omschrijft is wel weer het andere uiterste. Grappig ook dat je dat met FV ook zo hebt gedaan, wist niet dat dat kon maar ik heb dan ook nooit BV gegeven dus vanaf de geboorte kreeg ik meteen een schema in mijn schoot geworpen haha. Je bent een bikkel!!!
. Liefste gewoon 32-40 uur in de week.
.
Urielle schreef:Hihi met een kind ging het ook nog wel destijds, maar nu kom ik voor mijn gevoel ogen, oren en handen tekort soms. Dan ben ik net mijn zoontje aan het weerhouden uit de winkelkar te klimmen en dan nemen de meiden snel de gelegenheid om weg te stormen![]()
Ze komen wel weer terug als ik ze roep hoor, maar ondertussen ben ik dan al geërgerd en misschien de mensen om ons heen ook wel
Soms schaam ik me echt dood voor mijn eigen kinderen.. Vooral de jongens kunnen er wat van samen. Idd verstoppertje spelen in de winkel, oooooooooooveral aan moeten zitten, rennen en dan heel hard struikelen waardoor er van alles omvalt
...
Vooral niet door de blik van anderen.
want mijn eerste is ook heel rustig van aard en zal niet snel kattenkwaad uit halen met hem winkel ik dus ook liever dan met mijn jongste. Alleen winkel ik toch wel altijd met beiden want gooi mijn jongste gewoon in de draagzak en/of buggy en daar moet ie dan van mij ook blijven zitten helemaal in de winkels haha
, alleen sinds kort weet ie hoe de riempjes in de buggy los moet
*zucht*. En wacht dan vooral heel gemeen zijn kans af bij bijv. als ik moet afrekenen of een bekende tegen kom en even sta te beppen. Suusenmalvin schreef:Hahaahahahahahahaha euuhhh.... Yup![]()
Nou moet ik wel zeggen dat ik 3 totaal verschillende kinderen heb hoor. De oudste is rustig en haalt op zich niet zoveel kattenkwaad uit. Wel een struinkont. Laatst viste hij bij de Mac nog een patatje uit de prullenbak en at die op!![]()
De middelste heeft wat stempeltjes en is daardoor altijd heul erg druk in winkels. Als klein wurmpje gooide hij bij de DA al alle shampoo flessen om en trok van alles uit de schappen. Nu jut hij de rest op, rent met de buggy weg, gaat op de vloer liggen, gilt etc. Niet echt heel leuk om hem mee te nemenVooral niet door de blik van anderen.
De jongste is een meisje... he, die wil altijd wel winkelen!![]()
het liefst wacht ik tot zaterdag want dan is vl thuis en kan ik even snel zelf maarja zal vanavond toch moeten eten haha.
hihi dus jullie J is net zo'n bijdehandje/doerak
. Onze J heeft dat rustig van aard echt van zijn vader, en helaas heeft O mijn vroegere karakter geërfd
. Oh ja nog zoiets leuks vorige week lette de buurvrouw heel even op mijn jongste nou bij terugkomst van mij zei ze tegen me van ''volgende keer let ik wel liever op J
''.
Oeps....
. Vriend zegt soms wel eens tegen mij dat we hem iets wat verkeerd gemaakt hebben
haha..
. Van binnen lachte ik een beetje maar wel mijn oudste duidelijk gemaakt dat ie dat niet mocht doen, net als mijn jongste gezegd dat ie daar niet in mag zitten en mama ook stout was omdat ik hem open had laten staan.
.