...maar ik zie hier hele leuke dingen voorbij komen en dat maakt me dagje wel weer goed
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
RusselNuwell schreef:DAMWolf schreef:Ik heb zojuist heel romantisch een bos bloemen gekregen van mijn vriend met een heel lief kaartje: "Lief schatje van mij. Ookal zit ik aan de andere kant van de wereld, hoop ik je op deze manier toch nog te kunnen verrassen op Valentijnsdag!"
Vriend zit in Thailand voor een heel jaar, dus ik werd er wel even emotioneel vanNormaal is mijn vriend net zo romantisch als een bezemsteel dus ik ben zó blij hiermee
![]()
Jans
Aahw, wat lief!
Ik had niet gedacht dat mijn vriend iets voor valentijn zou doen, aangezien hij heel druk is op het werk, maar hij verklapte gister al dat hij een kado heeft waar hij mij voor nodig heeft. Ik kan alleen maar 'vieze' dingen bedenkenMoet helaas nog de nodige uurtjes wachten, met al de aankondiging dat het een lange dag ging worden.
Casca schreef:@russel, jij ook al wachten tot vanavond?ik ook! Nouja, ik weet niet zeker of ik wat krijg
Wat fijn eline dat ie op tijd was, precies op tijd!
En maureen, nou maak je me nieuwsgierig
Zeker omdat hij mij ervoor nodig is. Maar ben ook blij met een lekkere massage ofzo
Twee weken terug al een hele mooie teddybeer van hem gekregen. Vind het vooral vervelend dat ik geen idee heb hoe laat hij er is
Hij moet op het werk wachten op een bestelling die vanaf 5 uur geleverd kan worden.
We zijn pas anderhalve maand samen, en er liep van vrienden al een weddenschap hoelang het zou duren voor we samen zouden wonen, de vriend van mijn beste vriendin gaf ons 2 maanden
Dan is het wel dubbel zo lief dat hij wat heeft!!
pimaude schreef:Ooooohhhh!
Tieneke schreef:Ik ben altijd laat met het opruimen van de kerstboom, en zeker nu ik met een voetblessure zit. Dus... Ik heb er maar een valentijnsboom van gemaaktOp elk hartje staat (melig, i know) "ik hou van jou" in een andere taal
[ Afbeelding ]
!
Ik heb zijn kaart net ontvangen, onwijs leuk !
For Ever Friends, ik heb daar echt een zwak voor

DAMWolf schreef:Ik heb zojuist heel romantisch een bos bloemen gekregen van mijn vriend met een heel lief kaartje: "Lief schatje van mij. Ookal zit ik aan de andere kant van de wereld, hoop ik je op deze manier toch nog te kunnen verrassen op Valentijnsdag!"
Vriend zit in Thailand voor een heel jaar, dus ik werd er wel even emotioneel vanNormaal is mijn vriend net zo romantisch als een bezemsteel dus ik ben zó blij hiermee
![]()
Jans

. Echt ontzettend leuk! 
) maar dan met ene custom tekst erop.
Keep calm and .....
en dan ons codetaaltje voor bedpraktijken