Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ingedebruijn schreef:Imala schreef:Zou de belastingdienst gewoon random een stapel rekeningnummer brieven uitsturen om zo een deel uit te rekken kwa tijd?
Euh nee.
Imala schreef:Vanwaar dan de brieven. Toch vreemd dat ze wel me rekeningnummer hebben waar ze toeslagen op betalen maar niet voor de belastingteruggave. Vorig jaar en de jaren ervoor hadden ze hem toch ook.

Imala schreef:Vanwaar dan de brieven. Toch vreemd dat ze wel me rekeningnummer hebben waar ze toeslagen op betalen maar niet voor de belastingteruggave. Vorig jaar en de jaren ervoor hadden ze hem toch ook.

Djonah schreef:Pion schreef:Ik hobbel iedere middag vol verwachting naar de brievenbus...
Teleurstelling keer op keer.
Ik deel je teleurstelling.
Liinsjee schreef:Ik sluit me bij jullie aan.. Volgend jaar maar ook gewoon in maart aangifte doen, in plaats van februari. Misschien dat ik dan dezelfde vreugde als de anderen heb.
Naranga schreef:Liinsjee schreef:Ik sluit me bij jullie aan.. Volgend jaar maar ook gewoon in maart aangifte doen, in plaats van februari. Misschien dat ik dan dezelfde vreugde als de anderen heb.
Lijkt bij mij niet uit te maken. Alle jaren iedere keer keurig in maart ingeleverd. Dit is het eerste jaar dat ik de brief vroeg krijg, normaal echt pas de laatste week van juni ofzo.