Yolanthe Cabau is ernstig afgevallen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 21:00

:D nee, absoluut niet :)
Gewoon iemand. Zomaar iemand die jaloers is of zo op een mooi gezond lichaam.

Ja eng mager wordt gelukkig al lang bekritiseerd en dat mocht eindelijk ook wel.
Ik was zelf eng mager in de tijd dat het nog wel normaal was.

De maten, die kloppen van geen kanten meer.
Dat ze maar gaan stoppen met 36 en 40 enz, maar gewoon de omtrek in cm's er in zetten, dan is elk merk tenminste gelijk. (ook paardrijbroeken)
Laatst bijgewerkt door little_king op 19-01-14 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 21:01

Janine1990 schreef:
little_king schreef:
Heb jij dan ook de ervaring van ondergewicht en bovengewicht?

De enigste opmerking die ik kreeg als ik wel wat pakte was, ach jij kunt het wel hebben.
En ja dat was ook zo, dat vond ik een compliment.
Als ik nu iets niet pak krijg je meteen, aan de lijn? en nog net niet erachteraan, dat zou ook tijd worden.

Dat is wat jij er persoonlijk van maakt. Je moet niet voor andere mensen gaan denken.
Lijnen is een trend tegenwoordig, en iets dat veel wordt besproken op samenkomsten om wat voor reden dan ook. Ik zie daar niets ergs in.
Als ik een keer iets niet hoef (en ik ben een veelvraat) krijg ik ook meteen de vraag of me iets mankeert of dat ik toevallig aan de lijn ben.

Nee klopt, maar soms spreken gezichten boekdelen :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 21:08

little_king schreef:
:D nee, absoluut niet :)
Gewoon iemand. Zomaar iemand die jaloers is of zo op een mooi gezond lichaam.

Ja eng mager wordt gelukkig al lang bekritiseerd en dat mocht eindelijk ook wel.
Ik was zelf eng mager in de tijd dat het nog wel normaal was.

De maten, die kloppen van geen kanten meer.
Dat ze maar gaan stoppen met 36 en 40 enz, maar gewoon de omtrek in cm's er in zetten, dan is elk merk tenminste gelijk. (ook paardrijbroeken)

Ooooh zo, ik had al zo'n vermoeden. Maar omdat ik duidelijk aangaf te vrezen voor dik als nieuwe standaard, dacht ik toch..... :P

Maar in het straatbeeld van toen, viel het dan waarschijnlijk ook veel minder op dat jij té mager was.

Dat laatste zou ik echt zoooo'n verademing vinden!
Omtrekbovenbeen en broek zelf. _/-\o_ Aangezien mijn bovenbenen vet aan de maat zijn. :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 21:29

Nog even een voorbeeldje...
Afbeelding

Russische vrouw die een prijs heeft gewonnen vanwege haar lange benen. In mijn ogen absoluut een mooie vrouw om te zien.

Komt er op facebook iemand met de volgende reactie:
Citaat:
D'r zit niet veel vlees op de botjes, vinden we dat mooi? D'r zit geen kont aan en borsten valt ook wel mee, maar we hadden het over benen. Sorry, maar ik heb mooier gezien.

Prima dat je wel eens mooier hebt gezien hoor, en dat je wat meer vlees mooi vindt.
Maar om dit nu mager te noemen... Sorry, dat gaat mij écht te ver!!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 21:53

geerke schreef:
er is ooit een documentaire geweest op t.v, van de BBC meen ik.....slanke mensen eten gewoon veel minder.

Dit geloof ik dan weer niet. Of jawel, ik geloof wel wat je zegt, maar het is echt een mythe dat je weinig hoort te eten om slank te zijn.

Met een clean en gezond voedingspatroon (alles vers, groenten en fruit zoveel als je wil, enkel gezonde koolhydraten eten en voldoende eiwitten) hoor je veel meer te eten dan een gemiddeld persoon eet, om toch aan je kcal te geraken. Als ik de bergen voedsel zie die ik nu wergwerk, in vergelijking met mijn uithonger-eetpatroon van een dik jaar geleden (1400 kcal was toen een absoluut maximum, én het was onvoedzame voeding)... Ik kwam toen van het minste bij, en hoewel ik mezelf uithongerde kreeg ik een bepaalde vetlaag toch niet weg.

Van voortdurend te weinig te eten gaat je spijsvertering gewoon in de spaarstand.

Als je gezond eet, mag je echt hele bergen eten.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 22:10

Bhriseis schreef:
geerke schreef:
er is ooit een documentaire geweest op t.v, van de BBC meen ik.....slanke mensen eten gewoon veel minder.

Dit geloof ik dan weer niet. Of jawel, ik geloof wel wat je zegt, maar het is echt een mythe dat je weinig hoort te eten om slank te zijn.

Met een clean en gezond voedingspatroon (alles vers, groenten en fruit zoveel als je wil, enkel gezonde koolhydraten eten en voldoende eiwitten) hoor je veel meer te eten dan een gemiddeld persoon eet, om toch aan je kcal te geraken. Als ik de bergen voedsel zie die ik nu wergwerk, in vergelijking met mijn uithonger-eetpatroon van een dik jaar geleden (1400 kcal was toen een absoluut maximum, én het was onvoedzame voeding)... Ik kwam toen van het minste bij, en hoewel ik mezelf uithongerde kreeg ik een bepaalde vetlaag toch niet weg.

Van voortdurend te weinig te eten gaat je spijsvertering gewoon in de spaarstand.

Als je gezond eet, mag je echt hele bergen eten.

Geerke zegt dat slanke mensen minder eten, niet weinig...
Slanke mensen scheppen één bord vol. Niet twee.
Slanke mensen eten twee blokjes chocola, niet een hele reep.
Slanke mensen eten een paar handjes chip, niet een hele zak.
Slanke mensen eten tussen de middag twee volkoren boterhammen met licht beleg, niet drie met pasta.

Dat is wat geerke bedoelt!

little_king

Re: Yolanthe Cabau is ernstig afgevallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 22:50

Dan zou ik slank zijn :) Heel slank.

Ik vind die foto een mooie slanke meid.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 22:51

inderdaad...dat werd ook in die doc vertelt.Omdat daar eerst ook vanuit werd gegaan dat sommige mensen van ''niets'' dik werden.Maar die bleken toch meer te eten dan de slankere mensen.

En inderdaad,van een kist komkommers word je niet dik.Ik ga er wel heel snel sterren van zien als ik zwaar werk moet doen :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 22:58

Komkommers hebben dan ook weinig met eten te maken, meer met drinken :D En ze geven korte tijd een vol gevoel.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 23:12

Je hoefde niet te schreeuwen hoor Janine, ik begreep het anders ook wel :P

Ik snap wat je bedoelt hoor Geerke, en ik snap ook het punt van die documentaire. Wat ik bedoelde, en misschien heb ik me niet zo goed uitgedrukt, is dat je echt veel mag eten - en eigenlijk zelfs moet eten, als je gezond eet - als je slank wil zijn. Maar dan hoor je natuurlijk veel groenten en geen koekjes e.d. te eten, wat ook nodig is, als je je lichaam wil voeden.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 23:23

Ik heb nergens geschreeuwd hoor? :?
En ik heb nergens gezegd dat ik zeg dat je niet veel mag eten.

Ik heb zelfs gezegd dat ik een tijdje op om en nabij 1200kcal heb geleefd, met mijn 1.85m is dat niet veel. Maar ik had geen honger. Dus ik merkte niet dat ik te weinig at. Dat merkte ik pas toen de weegschaal stil ging staan.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 23:49

Tja, roem....

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 23:53

Ik bedoelde het op het uitroepteken Janine, maar laat maar, kan gebeuren dat we elkaar misbegrijpen via getypte tekst, toch :)

Ik zal mezelf ook niet heel goed uitgedrukt hebben.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 23:58

Arrabel schreef:
Ik kwam foto's van Yolanthe tegen waar ik best van schrok...
Wat is er gebeurd??
Voor:
[ Afbeelding ]
Na:
[ Afbeelding ]
Heeft ze nou anorexia of lijkt dat maar zo?

Heb even gegoogeld.. ze mag nog steeds langs me lopen hoor :')

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 23:59

Pieter...als je er maar niet op springt,dan breekt ze :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 00:00

Vooral ook geen boer laten, dan waait ze om. :D :D

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 00:03

geerke schreef:
Pieter...als je er maar niet op springt,dan breekt ze :D

Ben zelf ook niet zo zwaar, dus komt wel goed _O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 19:23

Bhriseis schreef:
Ik bedoelde het op het uitroepteken Janine, maar laat maar, kan gebeuren dat we elkaar misbegrijpen via getypte tekst, toch :)

Ik zal mezelf ook niet heel goed uitgedrukt hebben.

Eén uitroeptekentje... Nah... Nee, sorry, ik begrijp je uitspraak over het schreeuwen nog niet... :o?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 19:23

Pieter25 schreef:

Alleen langslopen? Wat heb je daar nu aan? :P

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 20:54

Janine1990 schreef:
Pieter25 schreef:

Alleen langslopen? Wat heb je daar nu aan? :P

Gezien het feit, dat bokt uit 99% vrouwen bestaat, hou ik de mannenpraat beetje voor me := _O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:04

Pieter25 schreef:
Gezien het feit, dat bokt uit 99% vrouwen bestaat, hou ik de mannenpraat beetje voor me := _O-

_O-

Heeeeeeeeel verstandig.

Ik ben te veel gewend, werk met allemaal mannen. Dus ik vraag dan ook maar naar de bekende weg _O-

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 22:07

Die maten van tegenwoordig kloppen gewoon ook niet meer hoor. :') Ik heb mijn kerstjurk van afgelopen kerst in maat 32 moeten bestellen, en je kan zeggen wat je wil, maar ik heb geen ondergewicht. Ik ben 1.64 met 49 kilo. Voorheen kocht ik topjes bij de H&M in maat 36. Ik ben onbedoeld afgevallen, maar die 5 kilo maakt geen verschil van 2 maten. :n

Kledingmaat en gewicht zijn 2 dingen waar je het niet zo nauw mee moet nemen als je binnen de gezonde standaard zit, in mijn ogen. Je bouw, genetische factoren, bepaalt een hele hoop. De een heeft het daar makkelijker mee dan de ander.
Vind de benen van de dame hier op de pagina trouwens prachtig, wou dat ik zulke lange benen had. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 22:09

Hoe heeft ze dat gedaan? Ik wil ook nog 15 kilo post-zwangerschapsvet kwijt :')

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 23:53

Janine1990 schreef:
Pieter25 schreef:

_O-

Heeeeeeeeel verstandig.

Ik ben te veel gewend, werk met allemaal mannen. Dus ik vraag dan ook maar naar de bekende weg _O-

Best een bekende weg jah _O- _O- := :9

zivazoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:10

Zolang iemand gezond is en lekker in zijn/haar vel zit dan maakt een paar kilotjes meer of minder niet uit vind ik. En maten zeggen mij helemaal niks. Dat is toch per merk verschillend.
bij de H&m heb ik broekmaat 32 maar bij een andere winkel weer maatje 29.
Met shirtjes heb ik m of L. Maar zolang ik het leuk vind staan en het netjes past maakt het mij niet uit welke maat op het kaartje staat.
zelf ben ik niet klein met mijn 1.86m en ik weeg 68kg. Soms wat meer en soms wat minder.