Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tazzey schreef:Ik heb bijna een relatiecrisis veroorzaakt toen ik mijn lief een berichtje stuurde wat ik afsloot met "Ik hou van Herman".
Dat had moeten zijn "Ik hou van je". Je zou denken dat dat redelijk duidelijk zou moeten zijn, was het niet voor het feit dat onze buurman/vriend Herman heet
Tazzey schreef:Ik heb bijna een relatiecrisis veroorzaakt toen ik mijn lief een berichtje stuurde wat ik afsloot met "Ik hou van Herman".
Dat had moeten zijn "Ik hou van je". Je zou denken dat dat redelijk duidelijk zou moeten zijn, was het niet voor het feit dat onze buurman/vriend Herman heet
Sam2 schreef:Op de verjaardag van mijn leidinggevende wilde ik haar via de app even feliciteren omdat zij die dag vrij was. Ik zag het gelukkig net op tijd, anders had ik:" Er is er een harig hoera, hoera, dat kan je wel zien dat ben jijijijijij!" gestuurd.....

Baileys01 schreef:Sam2 schreef:Op de verjaardag van mijn leidinggevende wilde ik haar via de app even feliciteren omdat zij die dag vrij was. Ik zag het gelukkig net op tijd, anders had ik:" Er is er een harig hoera, hoera, dat kan je wel zien dat ben jijijijijij!" gestuurd.....
Ik vat hem niet