Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naaoommii schreef:Ben toch benieuwd morgen. Aan de ene kant vind ik het wel tof alleen ik vertrouw ons school gebouw niet. Ik zit morgen weer de hele dag in Groningen in het nieuwe Alfa College gebouw bij de Euroborg. Maar wij zitten elke x in zo'n lokaal waar het plafon gewoon naar beneden komt zetten dus wij zijn de vorige x letterlijk de klas uit gevluchtToen was het ook een drama om thuis te komen..
PeerAppel schreef:Noorderling met paard naast beruchte Eemskanaal dijk meldt zich!2 jaar geleden is een gebied geevacueerd, paard staat op een boerderij die toen ook geevacueerd moest worden.
De storm van Oktober was bij ons al vrij heftig. Wij mochten de school niet verlaten tot 3 uur, bevel van de brandweer ofzo. Toen ik thuis kwam miste ik opeens een aantal zonnepanelen op het dak. De storm heeft ze ervan af geblazen. Gelukkig dekte de verzekering alles en komen ze *toevallig* morgen nieuwe plaatsen.
LiannePuthzy schreef:PeerAppel schreef:Noorderling met paard naast beruchte Eemskanaal dijk meldt zich!2 jaar geleden is een gebied geevacueerd, paard staat op een boerderij die toen ook geevacueerd moest worden.
De storm van Oktober was bij ons al vrij heftig. Wij mochten de school niet verlaten tot 3 uur, bevel van de brandweer ofzo. Toen ik thuis kwam miste ik opeens een aantal zonnepanelen op het dak. De storm heeft ze ervan af geblazen. Gelukkig dekte de verzekering alles en komen ze *toevallig* morgen nieuwe plaatsen.
denk zomaar dat dat uitgesteld gaat worden, is denk ook bets gevaarlijk voor de mensen die dat gaan plaatsen
Ayla_4Ever schreef:Wat weer een feest!![]()
Gelukkig zijn de 'gevaarlijke' bomen naast ons om. Als ze 100 km/h verwachten, valt het nog wel mee. De laatste storm, was vlakbij ons 121 km/h gemeten. Hopelijk gaat het er iets rustiger aan toe.
Wat doen jullie paarden tijdens zo'n storm?