Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 15:52

Hahaha! Creatief :P

Vannacht gedroomd dat m'n verzorgpony in de sloot lag :')
Het is dat het een droom was :P

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 10:09

Ik droom telkens dat ik met mijn sloffen naar buiten ga,
Bijvoorbeeld naar school, winkel etc.
En dan mis ik mijn schoenen.
Waarom ik deze droom krijg? Ik loop in huis altijd met sloffen en in de tuin. En als ik naar school ga vergeet ik soms ook bijna m'n schoenen aan te doen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 10:41

Vannacht..
Ik liep met een 'vriendin' door de stad. En bij het station ging ik een andere kant op. Heel scary! Ik liep naast het treinspoor en besloot het minipaadje naar onderen te nemen. Bovenaan stonden wat jongens en eentje gooide koekjes naar mij toen ik naar beneden liep. Beneden had ik niet veel keus en liet ik.me door een soort tunneltje/gat vallen. Daarna kon ik 2 kanten op. De ene kant was heel smal, de andere viel mee. Eerst kijken waar het smal was, maar dat leek heel lang. Toen door de bredere gang. En toen ik daar uit liep :oo was een hele grote ronde muur en daarin stonden allemaal bomen! En vanaf waar ik het zag zag je alleen de toppen van de bomen en wat misy/wolken erboven hangen <3 zag er heel gaaf uit!
Toen kwam mijn 'vriendim' en konden we een rondleiding door de muur krijgen.. Er stonden koeien in, en een paard <3
Maar we moesten weer weg want de bus met de rest van onze schoolklas wachte.. Ik aaide het paard nog even. Maar mn vriendin liep al achter de begeleidster aan. Toen was ik verdwaald :(:) in een muur :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 10:42

tabaflab schreef:
Waarom ik deze droom krijg? Ik loop in huis altijd met sloffen en in de tuin. En als ik naar school ga vergeet ik soms ook bijna m'n schoenen aan te doen :')

:')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 10:44

tabaflab schreef:

:')

Dit is mij dus echt gebeurd ik was op weg naar de paarden en toen keek ik omlaag op de fiets, en oliebol ja hoor ik had mijn knalroze crocks nog aan. :')

Ik heb vannacht gedroomd dat ik een chihuahua puppy vond, die was gedumpt.

Niet heel raar omdat ik woensdagavond achter een los lopende hond heb lopen vangen die waarschijnlijk ook gedumpt of ontsnapt. (melding gemaakt bij mensen van het bungalowpark daar waar ik dacht dat hij weg kwam omdat de hond extreem bang was)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 10:46

MR, op crocks naar de paarden toe :P :') oeps :')

Arm hondje :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 10:48

Gelukkig staan de pony's in het bos en hoef ik maar een klein stukje over de weg. :')

Ja die hond is waarschijnlijk wel van een campinggast, heel apart...

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 13:28

Ik had vannacht toch een coole droom! Niks ging mis!
Een vriendin had mij gekust (ja dat is wel raar :') ) waardoor ik een shapeshifter was geworden.
Zij ging uitleggen hoe dat allemaal werkte enz. Ik kon veranderen in een wolf wanneer ik maar wilde en ik kon super hard rennen. Zij was een super mooie gevlekte wolf en ik was een witte wolf met een aalstreep.
Zij reed in een golfkarretje (duh?) terwijl ik er naast rende. We gingen allemaal coole dingen doen, rennen, zwemmen springen.
Het enige wat niet zo leuk was was dat je nooit iemand mocht zoenen (dan werd hij/zij ook een shapeshifter) en je kreeg dennentakken in je mond, die groeide daar gewoon. Maar in mijn droom was het allemaal niet zo erg :))

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 13:42

Twillight fan? :+

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 20:02

Het verhaal niet, heb de films alleen gekeken omdat ik de wolven wel gaaf gemaakt vind.
Maar deze droom kwam door een andere film :D

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 15:15

Nou ik heb weer gedroomd hoor, en helaas dit was een nachtmerrie. -O-
Het was een soort paardrijwedstrijd, 8-) en iedereen moest op hetzelfde paard een proefje rijden, :P
Alleen telkens als ik erop zat ging dat paard als een wilde koe de bak door, :( en zodra ik er bijna af lag liet ik me vallen op de grond, en in slowmotion viel ik lekker hard op de grond. #) En dat gebeurde meerdere keren.
Ik vroeg aan een vriendin nog van tot welke ronde ben jij gekomen?
En toen zei zei, tot de finale. :o. En ik zo van jij bent goed <<)
Maar voor degene die dit echt hebben meegemaakt respect want dit was nog maar een droom :(

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 22:58

Mag ik me hier ook even melden? :D

Ik droom niet vaak. Ofja ik herinner me mijn dromen nagenoeg nooit. Maar als ik eentje herinner ben ik er wel helemaal van ontdaan. Vannacht heb ik bijvoorbeeld gedroomd dat ik met een goede vriend van me aan het rennen was door een veld, we vielen op de grond en plots zoenden we elkaar. En echt ik ben er al de hele dag van ontdaan... Het is super verwarrend omdat ik niets voor die jongen voel en nu ruim 8 maanden erg gelukkig ben met m'n vriend :=

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 23:41

Vannacht weer over Supernatural gedroomd (seriously?!). Dean was Cas aan het wurgen, en zei iets van "my husband". Het was gewoon een korte flits.

Volgens mij moet ik echt stoppen met SPN te kijken, want dit is echt niet meer gezond.. :')

Ik ga nu slapen, ben benieuwd voor vannacht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 08:13

Snollygoster schreef:
Vannacht weer over Supernatural gedroomd (seriously?!). Dean was Cas aan het wurgen, en zei iets van "my husband". Het was gewoon een korte flits.

Volgens mij moet ik echt stoppen met SPN te kijken, want dit is echt niet meer gezond.. :')

Ik ga nu slapen, ben benieuwd voor vannacht!

Extra SPN?
Dat kan nooit verkeerd zijn :P

Als Cas 'dood' gaat komt ie toch wel weer tot leven :')

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 15:28

Had vannacht zo'n aparte droom.
Smosh had een wedstrijd bedacht via internet. Ik besloot mee te doen Met een groepje en een vriendin ook. We moesten zo snel mogelijk iets doen (weet niet meer wat).
Ik had overduidelijk gewonnen maar de vriendin zei dat zij had gewonnen. Na wat onderhandelen gaf ze mij toch gelijk en ik won de prijs!
De prijs was...: een Liga uitgepakt door Ian en Anthony! *\o/*
Ik was helemaal blij :')
Daarna gingen we nog even heel normaal wandklimmen in de gymzaal van school met Smosh :))

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 14:52

Ik heb heel vaak, dan droom ik over de jongen die ik leuk vind, en dan lopen jullie samen over het strand en doen leuke dingen enz. en dan word je wakker! Nee!! daar kan ik echt niet tegen, want dan begint het net leuk te worden! heb ik echt heel vaak

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 15:07

Ik had vannacht zo'n enge droom... Heb de rest van de nacht niet meer geslapen.

Ik droomde dat ik in de gymzaal met mijn hele school een film aan het kijken was. Allemaal leuk en aardig totdat de zaal ontplofte en er overal brand was. Ik was helemaal verbrand maar leefde nog wel. Gelukkig zag ik een uitgang en liep ik naar buiten.
Buiten aangekomen zag ik gelukkig een politieagente en ik vroeg of ze kon helpen. Het was een hele vervelende vrouw en ze begon raar te doen. Gelukkig had ik nog kaartjes met telefoonnummers van andere politieagenten in mijn zak. Ik koos het nummer van een andere vrouw en opeens was ze er.
Ook zij begon raar te doen en vertelde dat ze niks kon doen. Op een gegeven moment begonnen de 2 politieagentes mij te bedreigen met een geweer en dat ze me dingen aan zouden doen. Dat ging vrij lang door.
Op het kaartje zag ik dat ze op 4-7-2014 in dienst waren genomen. (We zullen zien of er iets gebeurt op die datum...?)
Ik rende naar iemand anders toe en vroeg aan iedereen of ik hun telefoon mocht gebruiken om een mannelijke agent te bellen. Van niemand mocht ik de telefoon gebruiken omdat ze de ernst van de situatie niet inzagen. Het hele gebouw stond in brand, binnen waren allemaal gillende mensen en er hing een enorme rookwolk boven het gebouw.
Ik liet mijn verbrande armen zien maar nog had niemand het door. Ik schreeuwde om hulp totdat er een mannelijke agent aankwam die mij wel hielp.

Toen werd ik gelukkig wakker, badend in het zweet... %)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 15:08

Ik heb gedroomd over het paard van een vriendin... Enorm cool :') we gingen iemand redden van de poliltie maar ik was vergeten de singel om het zadel te doen :oo

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 17:19

Snollygoster schreef:
Ik heb vannacht ook weer suuuupervreemd gedroomd en enorm realistisch. Eerst droomde ik dat ik zwanger was, wat vrijwel onmogelijk is, en dat ik het had verteld tegen mijn leerkracht levensbeschouwing, en dat zij me had meegenomen naar een abortus centrum om abortus te doen. Deze droom was echt zo realistisch dat ik echt even een moment nodig had toen ik wakker werd.
Erna had ik gedroomd dat ik in de gevangenis zat met Sam Winchester (ja ik droom nogal vaak over hem de laatste tijd) en Kanye West, en nog een boel andere mensen maar die kende ik niet. Het was een hele grote cel waar we met een paar man in zaten, en 's ochtends moest je je ontbijt uit een automaat halen dat in je cel stond en als je je brood wilde snijden moest je €40 betalen. Echt super weird.
Maar er waren ook andere meisjes in die gevangenis en ze vonden Sam heel leuk, en toen zei hij ook tegen mij "dit vinden meisjes altijd heel leuk" en toen ging ie in ontbloot bovenlijf op handen en knieën zitten en stak ie z'n kont helemaal naar achteren, het zag er ook wel leuk uit <<)
En toen waren we ontsnapt uit de gevangenis en kwamen we in een moeras jungle terecht waar we met een jeep door hele diepe plassen moesten rijden, en plots zaten we in Australië.

Wat een nacht zeg, ik snap echt niet hoe ik op zulke dingen kom :')

Geweldig _/-\o_

Ik snap nog steeds niet hoe het kan dat een droom maar een paar seconde duurt, alhoewel er heel veel gebeurt...

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 17:26

Mila11 schreef:
Ik snap nog steeds niet hoe het kan dat een droom maar een paar seconde duurt, alhoewel er heel veel gebeurt...

Citaat:
Duren dromen maar een fractie van een seconde?
Nee. Een actie in een droom duurt even lang als een actie in het echt. Dat dromen binnen een fractie van een seconde zouden gebeuren is dan ook weer een bakerpraatje. Droom je een half uur, doe je ook allemaal dingen die een half uur zouden kosten. Dus de trap oplopen in een droom gebeurt niet binnen een fractie van een seconde. Wel geldt dat er in dromen tijd kan worden samengetrokken: je kunt ineens dagen verder zijn, of in een ander land komen zonder te reizen, of binnen vijf minuten op je werk.

Niet waar dus :(:)

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 17:30

Aha! Mysterie opgelost +:)+ , dankjewel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 12:26

Ik zit al een hele tijd ergens mee, en ik denk niet dat dit een normale droom was.

In de zomervakantie ben ik een keer op klaarlichte dag uit het niets in slaap gevallen. Ik was niet moe ofzo, het gebeurde gewoon. Ik heb toen precies één uur geslapen.

Ook had ik een droom die helemaal niet voelde als een normale droom.

We hadden een gezin tegast in onze B&B, en de oudders hadden vier kinderen: twee eeneiïge tweelingen. Elk van die tweelingen had twee verschillende kleuren ogen, maar ik kon maar van twee personen zien wat de kleuren waren: de ene persoon was van de ene tweeling, had een blanke huid, blond haar en een groen en een blauw oog. De andere was van de andere tweeling, en had een donkere huid en een goud en een rood oog.

Ook kwam het woord "Devitrax" heel vaak in de droom voor. Ik heb dit al heel vaak gegoogled, maar ik kwam nergens op uit.

Dit is nu al een tijdje geleden, maar ik begon er weer meer over na te denken omdat ik deze week weer een droom heb gehad, waar een bekende van me een groen en een blauw oog had. Ik weet niet meer wie het was, alleen dat het een bekende was.

Kan iemand mij helpen of meer over deze droom vertellen? Ik zit er namelijk de hele tijd over te piekeren.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-14 12:31

Het heeft een naam, als iemand twee kleuren ogen heeft. Zal eens googelen.
Edit: complete heterochromia :)*

Zelf droomde ik gisteren dat ik seks had met een kennis die echt de minst aantrekkelijke persoon op aarde is... Iehl!!

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 12:59

Resistance schreef:
Ik zit al een hele tijd ergens mee, en ik denk niet dat dit een normale droom was.

In de zomervakantie ben ik een keer op klaarlichte dag uit het niets in slaap gevallen. Ik was niet moe ofzo, het gebeurde gewoon. Ik heb toen precies één uur geslapen.

Ook had ik een droom die helemaal niet voelde als een normale droom.

We hadden een gezin tegast in onze B&B, en de oudders hadden vier kinderen: twee eeneiïge tweelingen. Elk van die tweelingen had twee verschillende kleuren ogen, maar ik kon maar van twee personen zien wat de kleuren waren: de ene persoon was van de ene tweeling, had een blanke huid, blond haar en een groen en een blauw oog. De andere was van de andere tweeling, en had een donkere huid en een goud en een rood oog.

Ook kwam het woord "Devitrax" heel vaak in de droom voor. Ik heb dit al heel vaak gegoogled, maar ik kwam nergens op uit.

Dit is nu al een tijdje geleden, maar ik begon er weer meer over na te denken omdat ik deze week weer een droom heb gehad, waar een bekende van me een groen en een blauw oog had. Ik weet niet meer wie het was, alleen dat het een bekende was.

Kan iemand mij helpen of meer over deze droom vertellen? Ik zit er namelijk de hele tijd over te piekeren.

Wauw dat klinkt heel interessant. Heb je vaker van dit soort dromen? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 13:11

Nog nooit gehad. Dat was echt de eerste keer. Ik was na de droom ook even compleet mijn gevoel van tijd kwijt... Ik was echt helemaal in de war.

Mijn nicht zei dat het misschien een visioen kon zijn geweest; ik weet het niet. Ik wil er in iedergeval erg graag acher komen wat het was.

Die droom die ik van de week had was wel een gewone droom, maar toch ook weer dat met die twee kleuren ogen. Ik wil zo graag weten wat dat is...