Vannacht gedroomd dat m'n verzorgpony in de sloot lag

Het is dat het een droom was
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

was een hele grote ronde muur en daarin stonden allemaal bomen! En vanaf waar ik het zag zag je alleen de toppen van de bomen en wat misy/wolken erboven hangen
zag er heel gaaf uit! 
in een muur
tabaflab schreef:Ik droom telkens dat ik met mijn sloffen naar buiten ga,
Bijvoorbeeld naar school, winkel etc.
En dan mis ik mijn schoenen.
Waarom ik deze droom krijg? Ik loop in huis altijd met sloffen en in de tuin. En als ik naar school ga vergeet ik soms ook bijna m'n schoenen aan te doen
) waardoor ik een shapeshifter was geworden.
en iedereen moest op hetzelfde paard een proefje rijden,
en zodra ik er bijna af lag liet ik me vallen op de grond, en in slowmotion viel ik lekker hard op de grond.
En dat gebeurde meerdere keren.
. En ik zo van jij bent goed

Snollygoster schreef:Vannacht weer over Supernatural gedroomd (seriously?!). Dean was Cas aan het wurgen, en zei iets van "my husband". Het was gewoon een korte flits.
Volgens mij moet ik echt stoppen met SPN te kijken, want dit is echt niet meer gezond..![]()
Ik ga nu slapen, ben benieuwd voor vannacht!

we gingen iemand redden van de poliltie maar ik was vergeten de singel om het zadel te doen
Snollygoster schreef:Ik heb vannacht ook weer suuuupervreemd gedroomd en enorm realistisch. Eerst droomde ik dat ik zwanger was, wat vrijwel onmogelijk is, en dat ik het had verteld tegen mijn leerkracht levensbeschouwing, en dat zij me had meegenomen naar een abortus centrum om abortus te doen. Deze droom was echt zo realistisch dat ik echt even een moment nodig had toen ik wakker werd.
Erna had ik gedroomd dat ik in de gevangenis zat met Sam Winchester (ja ik droom nogal vaak over hem de laatste tijd) en Kanye West, en nog een boel andere mensen maar die kende ik niet. Het was een hele grote cel waar we met een paar man in zaten, en 's ochtends moest je je ontbijt uit een automaat halen dat in je cel stond en als je je brood wilde snijden moest je €40 betalen. Echt super weird.
Maar er waren ook andere meisjes in die gevangenis en ze vonden Sam heel leuk, en toen zei hij ook tegen mij "dit vinden meisjes altijd heel leuk" en toen ging ie in ontbloot bovenlijf op handen en knieën zitten en stak ie z'n kont helemaal naar achteren, het zag er ook wel leuk uit![]()
En toen waren we ontsnapt uit de gevangenis en kwamen we in een moeras jungle terecht waar we met een jeep door hele diepe plassen moesten rijden, en plots zaten we in Australië.
Wat een nacht zeg, ik snap echt niet hoe ik op zulke dingen kom
Mila11 schreef:Ik snap nog steeds niet hoe het kan dat een droom maar een paar seconde duurt, alhoewel er heel veel gebeurt...
Citaat:Duren dromen maar een fractie van een seconde?
Nee. Een actie in een droom duurt even lang als een actie in het echt. Dat dromen binnen een fractie van een seconde zouden gebeuren is dan ook weer een bakerpraatje. Droom je een half uur, doe je ook allemaal dingen die een half uur zouden kosten. Dus de trap oplopen in een droom gebeurt niet binnen een fractie van een seconde. Wel geldt dat er in dromen tijd kan worden samengetrokken: je kunt ineens dagen verder zijn, of in een ander land komen zonder te reizen, of binnen vijf minuten op je werk.
Resistance schreef:Ik zit al een hele tijd ergens mee, en ik denk niet dat dit een normale droom was.
In de zomervakantie ben ik een keer op klaarlichte dag uit het niets in slaap gevallen. Ik was niet moe ofzo, het gebeurde gewoon. Ik heb toen precies één uur geslapen.
Ook had ik een droom die helemaal niet voelde als een normale droom.
We hadden een gezin tegast in onze B&B, en de oudders hadden vier kinderen: twee eeneiïge tweelingen. Elk van die tweelingen had twee verschillende kleuren ogen, maar ik kon maar van twee personen zien wat de kleuren waren: de ene persoon was van de ene tweeling, had een blanke huid, blond haar en een groen en een blauw oog. De andere was van de andere tweeling, en had een donkere huid en een goud en een rood oog.
Ook kwam het woord "Devitrax" heel vaak in de droom voor. Ik heb dit al heel vaak gegoogled, maar ik kwam nergens op uit.
Dit is nu al een tijdje geleden, maar ik begon er weer meer over na te denken omdat ik deze week weer een droom heb gehad, waar een bekende van me een groen en een blauw oog had. Ik weet niet meer wie het was, alleen dat het een bekende was.
Kan iemand mij helpen of meer over deze droom vertellen? Ik zit er namelijk de hele tijd over te piekeren.