oeeee ik kan me amper beheersen! nog 2,5 week
kan echt niet meer wachten!! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kan echt niet meer wachten!! Jackieboy schreef:Ik kan niet wachten om mijne weer te zien!! In het begin vond ik het heel moeilijk en daarna wende het een beetje omdat ik wist dat ik hem 6 maanden niet zou zien, maar nu het dichtbij komt![]()
![]()
![]()
kan echt niet meer wachten!!
Wat leuk geschreven!! hahahaha
. Vaak bij niet weten duurt het geen maanden, slechts dagen of weken. En dan ben je toch nog steeds bezig met het plannen van een afspraak enzo, wat ook leuk is! Dan voelt hij minder ver weg 
. Vorige keer was dat ook al zo en toen zat ik in de stress omdat ik hem zo graag wilde zien gedurende de tijd die hij hier was.
nu kan hij waarschijnlijk pas in juli naar nederland komen, en hoop ik daar ergens tussen misschien nog zijn kant op te gaan. Hij bood toen (gelukkig) meteen zelf al aan om me ticket te betalen, omdat ik dan 2 x kom en hij 1 x. Nu zei ik al dat hij dat niet hoeft, maar misschien wel ieder de helft ofzo. Het is toch een hoop geld. Hoe doen jullie dat als de één meer naar de andere gaat dan anders om?
SSmonamiSS schreef:Wij gaan altijd met de trein. en eigenlijk om ste beurt. En eigenlijk hebben onze ouders ook wel veel betaalt en zijn ouders wilde soms zelfs mijn ticket betalen omdat ze het zo leuk vinden als ik er ben! of we rijden met familie mee! eigenlijk komt het altijd wel goed! 4 weken geleden is mijn vriend met mijn ouders naar nederland gereden dus dat koste hem ook niets!
Ja wij zouden ook om en om doen, maar ik kan hier makkelijker weg dan hij kan. En dan praten we natuurlijk niet over 20 euro want dan zou het me ook allemaal niet uitmaken. Me ouders betalen in ieder geval niks haha wel woon ik nog thuis en als hij dan hier komt kan hij bij mij blijven zonder te hoeven betalen. Dat scheelt ook een hoop SSmonamiSS schreef:Dus eigenlijk komt hij niet eens om jou terug?? Als hij niet naar het ziekenhuis hoefde zou hij helemaal niet komen?? Klinkt allemaal een beetje raar als ik eerlijk moet zijn!

Sheran schreef:SSmonamiSS schreef:Dus eigenlijk komt hij niet eens om jou terug?? Als hij niet naar het ziekenhuis hoefde zou hij helemaal niet komen?? Klinkt allemaal een beetje raar als ik eerlijk moet zijn!
Ook om mij. Ik denk dat hij wel zou komen als hij niet naar het ziekenhuis zou moeten, maar dan misschien 1x per jaar. De kaartjes zijn ontzettend duur en hij doet daar promotieonderzoek en moet elke dag op de uni aanwezig zijn. Hij is alleen in de zomer vrij. Dan zou hij ook wel komen. Maar nu heeft hij moeilijk gedaan in zijn afspraken met de professoren om toch even met kerst terug te kunnen komen.
Ik wil wel langsgaan voor juli, maar dan moet ik eerst een baan hebben. Of heeft iemand 750 euro te leen?
(om eerlijk te zijn... ik ben soms zo pissig op hem omdat ik hem zo erg mis en hij zo weinig wil komen... want ik vind dan weer dat HIJ is weggegaan en dat hij er dan zelf maar moeite voor moet doen etc... dus we hebben wel overwogen er een punt achter te zetten maar ik vind dat nu extra moeilijk, juist omdat hij zo ver weg zit...)
Lijkt me lastig dat het in zijn familie zo om hem draait, heeft hij nog broers/zussen? Sheran schreef:Ook om mij. Ik denk dat hij wel zou komen als hij niet naar het ziekenhuis zou moeten, maar dan misschien 1x per jaar. De kaartjes zijn ontzettend duur en hij doet daar promotieonderzoek en moet elke dag op de uni aanwezig zijn. Hij is alleen in de zomer vrij. Dan zou hij ook wel komen. Maar nu heeft hij moeilijk gedaan in zijn afspraken met de professoren om toch even met kerst terug te kunnen komen.
Ik wil wel langsgaan voor juli, maar dan moet ik eerst een baan hebben. Of heeft iemand 750 euro te leen?
(om eerlijk te zijn... ik ben soms zo pissig op hem omdat ik hem zo erg mis en hij zo weinig wil komen... want ik vind dan weer dat HIJ is weggegaan en dat hij er dan zelf maar moeite voor moet doen etc... dus we hebben wel overwogen er een punt achter te zetten maar ik vind dat nu extra moeilijk, juist omdat hij zo ver weg zit...)

Sheran schreef:Bedankt allemaal, jullie steunen toch wel hoor! En ik ben ook heel slecht in ruzie hebben
Hij heeft nog een broer en een zus. En een nogal betuttelende moeder. Die van zijn vader gescheiden is. Ik vind het vaak lastig dat alles om hem draait, en dat hij dat gewend is. En het ook prima vind. Vaak vind ik dat nogal kinderachtig en onverantwoordelijk. Hij doet alleen maar waar hij zin in heeft. En zijn redeneringen volg ik vaak totaal niet... of in elk geval ben ik het er niet mee eens. Hij zegt: je kunt mij niet dwingen iets te doen. Als jij ergens ongelukkig van wordt, moet je dus ook aan jezelf werken. Als jij je alleen voelt en je vraagt of ik dan kan komen, dan verplicht je mij tot iets, en dat ga ik dus niet doen. Je moet alleen invloed willen hebben op de dingen waar je wat aan kan doen.
En dan denk ik in dit geval: doe eens ff sociaal
Hij zit er nog ongeveer 3,5 jaar. En hij is inderdaad niet de makkelijkste persoon, maar hij heeft natuurlijk heel veel goede kanten. En ik ben zo aan hem gehecht, want we zijn al (met een korte onderbreking) 9 jaar samen.
wie weet ziet hij je in december en beseft hij dat hij niet zonder je kan en komt spontaan daarna elke 2 maanden
Sheran schreef:Bedankt allemaal, jullie steunen toch wel hoor! En ik ben ook heel slecht in ruzie hebben
Hij heeft nog een broer en een zus. En een nogal betuttelende moeder. Die van zijn vader gescheiden is. Ik vind het vaak lastig dat alles om hem draait, en dat hij dat gewend is. En het ook prima vind. Vaak vind ik dat nogal kinderachtig en onverantwoordelijk. Hij doet alleen maar waar hij zin in heeft. En zijn redeneringen volg ik vaak totaal niet... of in elk geval ben ik het er niet mee eens. Hij zegt: je kunt mij niet dwingen iets te doen. Als jij ergens ongelukkig van wordt, moet je dus ook aan jezelf werken. Als jij je alleen voelt en je vraagt of ik dan kan komen, dan verplicht je mij tot iets, en dat ga ik dus niet doen. Je moet alleen invloed willen hebben op de dingen waar je wat aan kan doen.En dan denk ik in dit geval: doe eens ff sociaal
Hij zit er nog ongeveer 3,5 jaar. En hij is inderdaad niet de makkelijkste persoon, maar hij heeft natuurlijk heel veel goede kanten. En ik ben zo aan hem gehecht, want we zijn al (met een korte onderbreking) 9 jaar samen.