Geesten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cherell0

Re: Geesten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 10:36

het is geen Halloween meer he , dan vallen zulke topics stil ;)

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 10:49

Dat ding is de hele nacht blijven spoken, de batterij is 80% achteruit gegaan. :') En sinds vanochtend doet hij weer normaal. Ik geloof niet serieus in geesten, maar ik vond het wel creepy. :)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-13 10:51

cherell0 schreef:
Geesten zijn er niet alleen tijdens halloween, als je er in geloofd.

CaVaLaPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 10:56

Hier gebeurt niet veel raars meer, ook niet in het restaurant van me broertje. Ze blijven geklop horen en af en toe wat gelach of gepraat, terwijl er geen klanten aanwezig zijn. Maar ze hebben het opgegeven om een rondje rond het restaurant te lopen om te kijken of het deze keer wel iemand is die grappen uithaalt.

Sowieso woon ik niet meer in het huis van me vader, of zijn oude huis tegenwoordig, waar ik wel het een en ander gemerkt heb dat toch niet 100% een logische verklaring.

geesten of iets technisch, het lijkt mij een eng idee dat zo'n apparaat een eigen leven krijgt :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 13:43

loveskiara schreef:
Hier gebeurt niet veel raars meer, ook niet in het restaurant van me broertje. Ze blijven geklop horen en af en toe wat gelach of gepraat, terwijl er geen klanten aanwezig zijn. Maar ze hebben het opgegeven om een rondje rond het restaurant te lopen om te kijken of het deze keer wel iemand is die grappen uithaalt.

Sowieso woon ik niet meer in het huis van me vader, of zijn oude huis tegenwoordig, waar ik wel het een en ander gemerkt heb dat toch niet 100% een logische verklaring.

geesten of iets technisch, het lijkt mij een eng idee dat zo'n apparaat een eigen leven krijgt :P

Komt ineens de stofzuiger voorbij gezogen :')

Noa_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 14:53

Bizzybijtje schreef:
loveskiara schreef:

Komt ineens de stofzuiger voorbij gezogen :')

Die geest mag wel even bij mij langskomen!! :D

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 15:14

naomi_g1998 schreef:
cherell0 schreef:
Geesten zijn er niet alleen tijdens halloween, als je er in geloofd.

bedoelde ik ook niet :P ...

het ging er om dat rond die tijd mensen veel meer dingen opvallen en er dus over vertellen .
en daarna verwaterd dat weer wat en word er gewoon minder over na gedacht als er kleine dingen gebeuren . ;)

let er maar eens op , in de zomer etc. hoor je eigenlijk nooit spook verhalen (ja bij een kampvuur :+ )
maar als Halloween er aan komt ... man dan lijkt iedereen over zijn/haar schouder te kijken :D

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 20:17

ik had laatst in de bak dat ik kippenvel kreeg en een heel akelig gevoel toen ik aan het rijden was. Was buiten en koud en er hing op de weilanden mist op de grond. Paardje liep ook niet lekker en was vééééél kijkeriger dan normaal. Heb ook niet lang gereden want mn fantasie sloeg op een gegeven moment een beetje op hol :+ Daarna heb ik ook alleen in het begin van de bak de mest weggehaald, kreeg zo'n benauwend gevoel...
Toen ik later terugliep naar een stal waar een vriendin van mij stond waar ik mee meerijd naar huis, hoe verder verder ik was van mijn eigen bak en hoe dichter ik bij haar kwam ebde het akelige gevoel weg.

Zal wel niks met geesten te maken hebben or something, maar wel vreemd. Heb nog nooit zo'n akelig gevoel gehad in de bak volgens mij..

Wel dacht ik een keer voetstappen te horen om de stallen toen ik aan het afzadelen was, eigenaar lag binnen te slapen en er was verder niemand, was nog gaan kijken..

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 23:33

Inderdaad, geesten zijn er niet alleen met Halloween.
Wat er schijnbaar wel is, is dat met Halloween (of all-hallow's-eve) de grens tussen hier en de dood veel dunner is en geesten op zo'n dag makkelijker contact leggen met de levende mensen.

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 17:37

Ik maak ook wel eens wat mee, meest recente :

Mijn poes was thuis overleden van ouderdom. Ik heb een vriendin die echt onwijs gek is met katten. Die komt hier ook niet dagelijks over de vloer.
Op een avond zaten we samen op de bank met een bak koffie, en ik hoor kattenpootjes heel hard de kamer in komen, ( slippen in de bocht ) het was precies haar dribbel. Ik kreeg schijnbaar grote ogen en keek mijn vriendin aan, we moesten lachen maar zij had het dus ook gehoord. Het lag dus niet aan mij...ik was wel opgelucht eigenlijk dat zij het ook hoorde.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 17:40

Oh wow dat is wel bijzonder :)

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 18:15

Wij hebben een zwarte schim in huis. Het is echt vreselijk.. we worden nooit met rust gelaten.
Het begint soms in de ochtend al, ik heb het al een paar keer mee gemaakt dat ik beneden kwam en de schim van de woonkamer naar de keuken zag schieten. In het begin dacht ik dat ik het me verbeelde, maar ook mijn ouders en mijn zus zien het. Soms zien we het in de tuin, soms op de trap. Vaak als we beneden zitten horen we boven van alles gebeuren boven, alsof iemand als een bezeten over de gang aan het rennen is. We horen de schim soms ook een soort van jammeren, heel apart geluid, weet even niet hoe ik het moet beschrijven. En altijd rond etenstijd, heel gek..
Als ik iets op facebook of bokt aan het typen ben en ik loop even weg van de laptop gebeuren er ook vreemde dingen. Als ik dan terug komt staat er opeens 'bbbrrrrrffffgg' of '///////////''''';.'...'.
'S nachts is het nog het ergst. Dan word ik soms wakker met het gevoel alsof er iemand op mijn benen zit, en dan dat verschrikkelijke gejengel :\ Jullie zullen me misschien wel voor gek verklaren maar het is echt zo, mijn ouders horen en zien het ook en die zijn echt heel nuchter.
Daarnet was ik in de woonkamer een paar foto's van de katten aan het maken. Ik schrok me kapot toen ik éen van de foto's terug zag. De schim!!
Afbeelding

:+

Yasminvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 18:19

lijkt wel een zwarte kat :0

Yasminvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 18:20

ik zou hulp inroepen van zn mens die geesten weghaalt

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-13 18:30

Schimmen en alles op foto's geloof ik nooit in. :+ Was ooit een topic met van die bolletjes op foto's. Zijn wat mij betreft allemaal vuile lenzen of stof/lichtdeeltjes.

Die foto hierboven is denk ik echt een kat toch? Aangezien die smiley onderaan je bericht? :+

edit; volgens mij gaat heel je post over je kat toch? Heb volgens mij te serieus gelezen.. :')

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 18:32

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 18:35

Hahaha, ik ben echt een sukkel, heb het verhaal nog een keer gelezen, het kwam me net iets te bekend voor ;)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 18:50

Ik begon het verhaal ook heel serieus te lezen. Maar bij het Facebook gedeelte ging er een belletje rinkelen. :+

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 18:53

_O-

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 19:02

Och vreselijk ik zie ze heel soms, mijn moeder noemt het fantasie maar dit is mij overkomen

in het begin voelde ik wel aanwezig heid in het huis van mijn moeder,
als mijn ouders wegzijn hoor ik dat er word gelopen op zolder, wanneer je naar boven gaat stopt het..
maar lijken wel meerderen..
Ehm..
Als in bed lig, word er soms gekrast op mijn gezicht wanneer ik in de spiegel kijken heb ik ook werkelijk krasen op mijn face,
dit gebeurd soms ook in bijzijn van mensen
&
ik was met 2 vriendinnen voor de spiegel ff mijn haar&make up goed doen,
ineens schrok ik ongeloofelijk erg.. kzag in mijn ooghoek gewoon een onderlijf van iemand.. ik schrok en haalde een soort krijs uit,
opeens renden het naar boven en was het weg
kwerd lijk bleek en mijn vriendinnen zaggen niks :(
zins die tijd is het eigelijk een beetje weggetrokken alleen het gevoel van aanwezigheid is er nog wel

I really don't like that stuff

en heb nog nooit flesje gedraait of iets met Bloody Mary gedaan etc
:n

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 21:03

BobbieLover: Heb je letterlijk krassen op je gezicht? Bleergh, wat een raar idee!

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 22:38

Proest die foto moet ik wel om lachen.
Fotos geloof ik ook niet hoor, dat zijn idd lens vlekken of gefotoshopt, daar ben ik ook totaal niet gevoelig voor.

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 07:47

JCDJK schreef:
BobbieLover: Heb je letterlijk krassen op je gezicht? Bleergh, wat een raar idee!

Ik heb dan inderdaad letterlijk krassen op mijn gezicht :(

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-13 10:23

Dat had een vriendin van mij altijd op haar rug en in haar nek, altijd precies zelfde tijden en plekken, is inderdaad best vreemd. :+

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 15:35

BobbieLover schreef:
JCDJK schreef:

Ik heb dan inderdaad letterlijk krassen op mijn gezicht :(

Lijkt my heel eng om dat te hebben dan opeens!