Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
loveskiara schreef:Hier gebeurt niet veel raars meer, ook niet in het restaurant van me broertje. Ze blijven geklop horen en af en toe wat gelach of gepraat, terwijl er geen klanten aanwezig zijn. Maar ze hebben het opgegeven om een rondje rond het restaurant te lopen om te kijken of het deze keer wel iemand is die grappen uithaalt.
Sowieso woon ik niet meer in het huis van me vader, of zijn oude huis tegenwoordig, waar ik wel het een en ander gemerkt heb dat toch niet 100% een logische verklaring.
geesten of iets technisch, het lijkt mij een eng idee dat zo'n apparaat een eigen leven krijgt
Bizzybijtje schreef:loveskiara schreef:Hier gebeurt niet veel raars meer, ook niet in het restaurant van me broertje. Ze blijven geklop horen en af en toe wat gelach of gepraat, terwijl er geen klanten aanwezig zijn. Maar ze hebben het opgegeven om een rondje rond het restaurant te lopen om te kijken of het deze keer wel iemand is die grappen uithaalt.
Sowieso woon ik niet meer in het huis van me vader, of zijn oude huis tegenwoordig, waar ik wel het een en ander gemerkt heb dat toch niet 100% een logische verklaring.
geesten of iets technisch, het lijkt mij een eng idee dat zo'n apparaat een eigen leven krijgt
Komt ineens de stofzuiger voorbij gezogen
naomi_g1998 schreef:cherell0 schreef:Geesten zijn er niet alleen tijdens halloween, als je er in geloofd.het is geen Halloween meer he , dan vallen zulke topics stil
...
)
Daarna heb ik ook alleen in het begin van de bak de mest weggehaald, kreeg zo'n benauwend gevoel...
Jullie zullen me misschien wel voor gek verklaren maar het is echt zo, mijn ouders horen en zien het ook en die zijn echt heel nuchter. 
Was ooit een topic met van die bolletjes op foto's. Zijn wat mij betreft allemaal vuile lenzen of stof/lichtdeeltjes.