Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Noetje14 schreef:hee carnavallers![]()
weet er iemand toevallig een leuke outfit voor mijn vriend,
want hij heeft geen zin om helemaal een costuum te kopen en wil eigenlijk het liefst gewoon niet verkleed gaan maar dat vind ik gewoon zo saai.
ik moet iets leuk, goedkoops en makkelijks voor hem verzinnen.
iemand enig idee

Myrthe92 schreef:babli schreef:Ik ben nog op zoek naar een neptattoo van een anker. Iemand enig idee waar ik die vandaan kan halen?
Ook als matroos?Ik teken het gewoon met een stift. Plaatje van een anker uitprinten en overtekenen op je arm (of door iemand anders laten doen), watervaste stift is fijn ivm zweten, maar weet wel dat je het nog drie maanden op je arm hebt staan!
![]()

want hij heeft geen zin om helemaal een costuum te kopen en wil eigenlijk het liefst gewoon niet verkleed gaan maar dat vind ik gewoon zo saai.
iemand enig idee
iemand enig idee
Pieter25 schreef:Noetje14 schreef:hee carnavallers![]()
iemand enig idee
Overal aantrekken?

Tegenvaller, kijken of ik wat passend kan vinden voor carnaval
Pieter25 schreef:Pak binnen.. veel te groot en heb de kleinste maat aangekliktTegenvaller, kijken of ik wat passend kan vinden voor carnaval
![]()
dmuts schreef:Pieter25 schreef:Pak binnen.. veel te groot en heb de kleinste maat aangekliktTegenvaller, kijken of ik wat passend kan vinden voor carnaval
![]()
Dat is balen! bij mij zijn mn laatste 2 bestelde dingen ook retour gegaan, ga morgen in breda in een winkel kijken, heb het bestellen opgegeven.
weet niet of je daar tijd voor hebt?