Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Alleen sliepen we in het bed van z'n zus omdat hij een eenpersoonsbed had, dus de kamer stonk vre-se-lijk en het was echt een slagveld. Zijn zus moest er de volgende avond weer zelf in slapen.. Dat was ook meteen de laatste keer dat we in haar bed sliepen. Ondertussen heeft ie zichzelf gelukkig een tweepersoonsbed aangeschaft
Jolliegirl schreef:Nou idd zeg..
Ik hoef eigenlijk net echt te weten wie er wel of niet klaargekomen is..en vraag me ook af of je vriend dit wel zo leuk vind dat dit op bokt staat..
chelle_dora schreef:Jolliegirl schreef:Nou idd zeg..
Ik hoef eigenlijk net echt te weten wie er wel of niet klaargekomen is..en vraag me ook af of je vriend dit wel zo leuk vind dat dit op bokt staat..
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.
Het heet genante momenten op het gebied van.. Niet uitgebreide omschrijving op het gebied van...
Cubone schreef:xDaantjxx schreef:Afgelopen zondag nog... Vriendlief had nog nooit gedaan en dus zondag van het een kwam ander. Duurde toch best tijdje en hij was gekomen en lagen nog wat te knuffelen. 35 km verderop hoorde zijn vader te slapen maar die was wakker geworden maar zoonlief was niet thuis. Dus wij romantisch te knuffelen, gaat vriendlief zijn telefoon en is het zn pa... Oepssss
TMI

xDaantjxx schreef:In zekere zin horen TMI en dit topic bij elkaar...
xDaantjxx schreef:Fijn dat jullie TMI vinden maar graag via pb dames? Leuk zo achter mn rug om!
Gatverdamme wat is bokt ook een arogante poedersuiker eigenlijk
Just_Sannee schreef:Smee__ schreef:Ik heb er wel één.. Maar das denk ik ook in de categorie van TMI
Nou ben ik toch wel benieuwd
Ik heb toen een behoorlijke deuk in zijn ego gelachen denk ik 
en z'n hand dan?
xDaantjxx schreef:Chelle: als je er nu ook ff over kan ophouden en mn nieuwe post hoe ik het eigenlijk neer had moeten zetten even leest? Danku.

chelle_dora schreef:xDaantjxx schreef:Chelle: als je er nu ook ff over kan ophouden en mn nieuwe post hoe ik het eigenlijk neer had moeten zetten even leest? Danku.
Dan istie alleen genant voor jezelf, en je post staat er toch al. Het zal je vriendin wezen die je hele hebben en houden op internet gooit
En ook met je aangepaste woordkeuze vind ik dat niet iets voor Genante momenten, maar voor TMI. Want ook met de mooie woordjes hoef ik niet te weten wanneer en onder welke omstandigheden jij van je vriendje, een man hebt gemaakt.