contact via internet.. vreemdgaan? wat vind jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 09:15

de aard van het beestje, maar goed, ik ben zeker dat bij de meeste bokkers in dat geval de relatie ook op de eerste plaats zal komen...

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 09:37

cooper schreef:
Maar stel dat hij het wél aangegeven zou hebben?
Mits hij weet hoe zij denkt over zo'n dingen aan de hand van haar verleden kan hij ook gedacht hebben ; geen slapende honden wakker maken, als hij het toch allemaal niet serieus bedoelt. Als er een reële kans bestaat dat de relatie op een einde loopt alleen al bij het uitspreken van die behoefte, zou ik ook eieren voor mijn geld kiezen als die relatie me heel veel waard is.

En dan mag ik nog zo'n goede relatie hebben, ik blijf een mens en ik blijf het leuk vinden om te horen dat ik (eventueel) aantrekkelijk ben. Dat deel staat toch volledig los van de relatie die ik met mijn partner heb?
Ook al zou ik heel mijn leven met mijn vriend willen doorbrengen, ik weet dat die me leuk en aantrekkelijk vind, maar dat betekent daarom toch niet dat ik daarom niet wil weten of ik voor anderen ook leuk en aantrekkelijk ben?

Ik ben van mening dat je niet zo hard van stapel moet lopen. De relatie was in Ts haar ogen al gedaan nog VOOR ze een gesprek had gehad met haar partner. In mijn ogen beteken dat gewoon dat beide partijen niet open en eerlijk met elkaar omgaan en dat ze inderdaad beter een einde maken aan de relatie, maar daar is in mijn ogen dan het aanmelden bij zo'n datingsite niet de oorzaak van, maar wél dat beide partijen anders denken over bepaalde dingen & dit niet bespreekbaar maken.

Ook vind ik ( ja, en ik heb niets te vinden hoor ;) ) dat het niets met zelfrespect en eerste plaats te maken heeft. Ik kan zelfs niet zien wat het er wél mee te maken zou hebben. Het gaat hier over de man die onzeker is en een ego-streling wilt, dat staat toch volledig los van het feit wat hij voor zijn vriendin voelt en op welke plaats ze staat?
De openheid tussen de twee is er simpelweg niet, en dat maakt dat de relatie foutloopt.

(Mijn bescheiden mening hé, zo denk ik erover, das gewoon een andere invalshoek dan : Ik heb een vriend, ik MOET op nummer één staan en anders schup ik hem buiten.
Waar is de liefde vraag ik me dan af? Onvoorwaardelijke échte liefde zou door zoiets echt niet kunnen breken , imo, er zit al iets mis in de communicatie als je op dit punt gekomen bent, en dat kan allerhande oorzaken hebben. In feite hebben deze twee mensen gewoon een contract met elkaar waarbij ze bereid zijn liefde aan elkaar te geven, totdat één niet voldoet aan de eisen en de liefde (contract) word verbroken..... En dat zie ik in véél relaties. )
Als mensen nu eens van elkaar zouden accepteren dat ze maar menselijk zijn dan zouden vele relaties het wél overleven, maar het is omdat we bepaalde ideeën en overtuigingen hebben over Hoe een perfecte liefdesrelatie hoort te zijn, waardoor de plank misgeslagen word. Want door die menselijkheid kunnen er fouten gemaakt worden en dat word niet geaccepteerd maar betekent gewoon einde relatie en op naar de volgende :) (Bv eisen dat je the one and only bent is er maar eentje van)

En weer de spijker op zijn kop wat mij betreft.

Daarbij snap ik dat als je idd van tevoren al bang bent dat een chat uit de hand gaat lopen je er idd beter niet aan kunt beginnen. Maar als dat bij een chat kan gebeuren, dan zeker ook wanneer je gewoon gaat stappen of wat dan ook. Dan kun je elk contact met het andere geslacht wel verbieden, dat lijkt me ook niet de bedoeling.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 09:40

Sonja schreef:
S_en_Z schreef:
Waarom moet bij een man altijd de vrouw op de eerste plek komen terwijl bij 8 op de 10 bokkers hun paard op 1 komt... ?

Scherp!

Mijn paard staat niet op nummer 1 hoor, die haalt de top 5 niet eens!
krijg ik nu een ban wegens heiligschennis?

Anoniem

Re: contact via internet.. vreemdgaan? wat vind jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 09:44

Heb ik effe mazzel met een vriend die ook gek is op m'n pony.. Hoef ik niet te kiezen.. :Y)

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 09:44

anneliesdj schreef:
S_en_Z schreef:
Waarom moet bij een man altijd de vrouw op de eerste plek komen terwijl bij 8 op de 10 bokkers hun paard op 1 komt... ?

Mijn paard staat niet op nummer 1 hoor, die haalt de top 5 niet eens!
krijg ik nu een ban wegens heiligschennis?

Haha. Bij mij wel, daarom durf ik t ook te zeggen. Als paard ziek is gaat paard voor. Paard moet uit stal dus stal gaat voor uit eten. Weekendjes weg moeten van tevoren gepland worden etc.

Sterker nog een topvakantie voor mij is lekker iedere dag lang met m'n paard bezig zijn en in de weide half indommelen terwijl ik sta te kijken naar madam die sprietjes plukt. Gelukkig is vriendlief ook geen vakantieverslaafde :)

Daartegenover staat dat ik ook niet zeur als vriendje PlayStation of desktop games boven mij verkiest. Ik ga wel lkkr achter m'n pctje zitten of ik blijf langer op stal :P

Maargoed.. Dat ben ik _O- :') heb verder geen kids. Dus het kan :+

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 09:50

O maar dat mijn paard niet op nummer 1 staat betekend niet dat hij geen prioriteit heeft als hij ziek is of dat ik doodleuk een weekend weg ga zonder verzorging te regelen :')
Maar als je moet kiezen, voor wie kies je dan? Dat is je nummer 1 ;)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 09:55

S_en_Z schreef:
Waarom moet bij een man altijd de vrouw op de eerste plek komen terwijl bij 8 op de 10 bokkers hun paard op 1 komt....?

Maargoed weer ontopic. TS heb je al een beetje nagedacht?
als een paard bij iemand op nummer 1 komt betekend dat niet gelijk vrijbrief om aandacht van andere vrouwen te zoeken?! Om te "horen dat je in de markt ligt" :+. Een hobby en zo iets is een heel verschil

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 10:00

Poiuytrewq schreef:
S_en_Z schreef:
Waarom moet bij een man altijd de vrouw op de eerste plek komen terwijl bij 8 op de 10 bokkers hun paard op 1 komt....?

als een paard bij iemand op nummer 1 komt betekend dat niet gelijk vrijbrief om aandacht van andere vrouwen te zoeken?! Om te "horen dat je in de markt ligt" :+. Een hobby en zo iets is een heel verschil

Eens.. begrijp de vergelijking ook niet..

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 10:02

anneliesdj schreef:
O maar dat mijn paard niet op nummer 1 staat betekend niet dat hij geen prioriteit heeft als hij ziek is of dat ik doodleuk een weekend weg ga zonder verzorging te regelen :')

Gevaarlijk vraag ... Ik kies voor paard omdat die afhankelijk is van mijn zorgen qua voer en gezondheid.
Een volwassen partner is in staat om voor zichzelf te zorgen en in eten en was en plas te voorzien.

Gaat het echter om mijn kind, dan gaat zij absoluut voor. In het meeste crue geval verkoop ik er zelfs mijn paard voor ... :\

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 10:04

rea schreef:
anneliesdj schreef:

Gevaarlijk vraag ... Ik kies voor paard omdat die afhankelijk is van mijn zorgen qua voer en gezondheid.
Een volwassen partner is in staat om voor zichzelf te zorgen en in eten en was en plas te voorzien.

Gaat het echter om mijn kind, dan gaat zij absoluut voor. In het meeste crue geval verkoop ik er zelfs mijn paard voor ... :\

ik vind het logisch dat een kind voor al de rest komt.
Maar stel dat je partner een zware ziekte heeft en je dient paard te verkopen om te 'overleven' of hem/haar te verlaten. Welke kies je in dat geval?

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-13 10:08

Nog steeds een gedachtenstroom waar je u tegen zegt.. ;(

Toen ik thuis kwam stond er een mega bos rozen, en hoewel ik echt een sucker ben voor bloemen omdat ik die nog nooit van hem heb gehad, wekte het tot mijn verbazing nu alleen maar irritatie op.
gevalletje " ik geef nu maar bloemen want ze is echt heel boos"

Heb nog wel gepraat met hem , maar ik kan bepaalde dingen niet rijmen.
en zolang hij geen hulp zoekt voor de onzekerheid, komt ie er niet meer in.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 10:15

Volgens mij is jullie relatie niet meer te redden TS :(:)
Heb je hem eruit gezet of ben je bij hem weg gegaan?

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 10:16

Het kan natuurlijk zijn dat hij beseft hoe ontzettend stom hij geweest is en echt enorm veel spijt heeft.
Ieder mens maakt fouten.

Het zou, wat mij betreft een beetje afhangen van zijn teksten die hij gebruikt heeft op de site.
Waren dat echt alleen maar babbelgesprekjes of ging dat al een stuk verder.

Hou anders voorlopig wat afstand en kijk hoeveel spijt hij echt heeft .

Heeft hij inmiddels zijn accound verwijderd of zit hij er nog steeds op en heeft hij zich afgemeld als single?

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-13 10:18

anneliesdj schreef:

We hebben beiden nog een eigen huis inc sleutels van elkaars huis.
Hij was in mijn huis toen ik thuis kwam.

Het zou een stuk makkelijker zijn als gevoel uitgeschakeld kon worden.
Aan de ene kant denk ik, kom op.. zet je er over heen.
Maar als ik dan weer aan die foto, site en dergelijke denk begint bloed te koken

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-13 10:18

spatter schreef:
Het kan natuurlijk zijn dat hij beseft hoe ontzettend stom hij geweest is en echt enorm veel spijt heeft.
Ieder mens maakt fouten.

Het zou, wat mij betreft een beetje afhangen van zijn teksten die hij gebruikt heeft op de site.
Waren dat echt alleen maar babbelgesprekjes of ging dat al een stuk verder.

Hou anders voorlopig wat afstand en kijk hoeveel spijt hij echt heeft .

Heeft hij inmiddels zijn accound verwijderd of zit hij er nog steeds op en heeft hij zich afgemeld als single?

Alles is verwijderd.

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 10:23

nelis schreef:
anneliesdj schreef:

We hebben beiden nog een eigen huis inc sleutels van elkaars huis.
Hij was in mijn huis toen ik thuis kwam.

Het zou een stuk makkelijker zijn als gevoel uitgeschakeld kon worden.
Aan de ene kant denk ik, kom op.. zet je er over heen.
Maar als ik dan weer aan die foto, site en dergelijke denk begint bloed te koken

dat is normaal, daar moet je even afsatnd van nemen. Het is in ieder geval wel goed dat de account is verwijderd.
Heb je ook berichten kunnen lezen? Die hadden misschien wel verheldering van zijn bedoelingen kunnen geven...

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 10:24

Poiuytrewq schreef:
S_en_Z schreef:

Er staat "Maargoed weer ontopic" maw de opmerking was offtopic om t gezever over t nr 1

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 10:26

als ik moet kiezen en dat is nummer 1 kies ik zeer niet voor een vent maar mijn werk...terwijl ik daar toch echt niet van houd

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-13 10:31

Berichten waren in een hele normale context.
Hoi, hoe is het? etc

leuke foto..

geen sexuele teksten of insinuaties

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 10:33

WilmaBoy schreef:
Citaat:

ik vind het logisch dat een kind voor al de rest komt.
Maar stel dat je partner een zware ziekte heeft en je dient paard te verkopen om te 'overleven' of hem/haar te verlaten. Welke kies je in dat geval?

Als de relatie al "oud" genoeg is, en stabiel, gaat de partner voor. En oud is voor mij minstens 3 jaar, maar liefst zelfs meer.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 10:34

anneliesdj schreef:

Zeg ook niet dat dat bij jou niet zo is :=

Heel simpel. De eerste vent die mij laat kiezen tussen een dier of hem.. Is het "dag!" Als je als vent jaloers bent op een dier ben je niet lekker in je bovenkamer.

Maar stel dat ik door omstandigheden hier over moet beslissen.. Mm lastig. Ik weet het niet. Als er kinderen in het spel zijn dan zou ik wel voor t gezin gaan... Met of zonder kerel.

WilmaBoy; interessante vraag. Zou toch proberen m'n paard zo lang mogelijk te houden. Ligt er ook wel aan hoelang t dier bij mij is. Je dier én je kerel kwijt raken.. Lijkt me nou ook niet bepaald een opbeurende gedachte.
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 03-10-13 10:38, in het totaal 1 keer bewerkt

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 10:36

Als hij echt voor jou wil gaan zal ie aan jouw voorwaarden moeten voldoen.. maar begrijp heel goed dat je pijn hebt.
Misschien won zijn nieuwsgierigheid het van zijn loyaliteit naar jou.. en dat kan ik wel begrijpen, maar waar wordt de grens getrokken bij zijn nieuwsgierigheid?
Ik weet niet wat ik zou doen, ik zou hem mogelijk toch nog 1 kans geven, hij zou er heel heel erg zijn stinkende best voor moeten doen en voorlopig zou samenwonen weer even van de baan zijn.

Ik denk echt dat hij heel erg geschrokken is al sik het zo hoor..

Beslis nog even niets, misschien heb jij ook gewoon iets meer tijd nodig..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 10:37

Bij mij zou altijd de vraag blijven 'wat als ik hem een maand later hierop betrapt had? Zou hij dan wel andere berichten hebben gestuurd?'

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 10:39

S_en_Z schreef:
Poiuytrewq schreef:

Er staat "Maargoed weer ontopic" maw de opmerking was offtopic om t gezever over t nr 1

Stel dan ook geen vragen :z

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-13 10:42

Roosch schreef:
Bij mij zou altijd de vraag blijven 'wat als ik hem een maand later hierop betrapt had? Zou hij dan wel andere berichten hebben gestuurd?'

Dat spookt bij mij dus ook..