Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
cooper schreef:Maar stel dat hij het wél aangegeven zou hebben?
Mits hij weet hoe zij denkt over zo'n dingen aan de hand van haar verleden kan hij ook gedacht hebben ; geen slapende honden wakker maken, als hij het toch allemaal niet serieus bedoelt. Als er een reële kans bestaat dat de relatie op een einde loopt alleen al bij het uitspreken van die behoefte, zou ik ook eieren voor mijn geld kiezen als die relatie me heel veel waard is.
En dan mag ik nog zo'n goede relatie hebben, ik blijf een mens en ik blijf het leuk vinden om te horen dat ik (eventueel) aantrekkelijk ben. Dat deel staat toch volledig los van de relatie die ik met mijn partner heb?
Ook al zou ik heel mijn leven met mijn vriend willen doorbrengen, ik weet dat die me leuk en aantrekkelijk vind, maar dat betekent daarom toch niet dat ik daarom niet wil weten of ik voor anderen ook leuk en aantrekkelijk ben?
Ik ben van mening dat je niet zo hard van stapel moet lopen. De relatie was in Ts haar ogen al gedaan nog VOOR ze een gesprek had gehad met haar partner. In mijn ogen beteken dat gewoon dat beide partijen niet open en eerlijk met elkaar omgaan en dat ze inderdaad beter een einde maken aan de relatie, maar daar is in mijn ogen dan het aanmelden bij zo'n datingsite niet de oorzaak van, maar wél dat beide partijen anders denken over bepaalde dingen & dit niet bespreekbaar maken.
Ook vind ik ( ja, en ik heb niets te vinden hoor) dat het niets met zelfrespect en eerste plaats te maken heeft. Ik kan zelfs niet zien wat het er wél mee te maken zou hebben. Het gaat hier over de man die onzeker is en een ego-streling wilt, dat staat toch volledig los van het feit wat hij voor zijn vriendin voelt en op welke plaats ze staat?
De openheid tussen de twee is er simpelweg niet, en dat maakt dat de relatie foutloopt.
(Mijn bescheiden mening hé, zo denk ik erover, das gewoon een andere invalshoek dan : Ik heb een vriend, ik MOET op nummer één staan en anders schup ik hem buiten.
Waar is de liefde vraag ik me dan af? Onvoorwaardelijke échte liefde zou door zoiets echt niet kunnen breken , imo, er zit al iets mis in de communicatie als je op dit punt gekomen bent, en dat kan allerhande oorzaken hebben. In feite hebben deze twee mensen gewoon een contract met elkaar waarbij ze bereid zijn liefde aan elkaar te geven, totdat één niet voldoet aan de eisen en de liefde (contract) word verbroken..... En dat zie ik in véél relaties. )
Als mensen nu eens van elkaar zouden accepteren dat ze maar menselijk zijn dan zouden vele relaties het wél overleven, maar het is omdat we bepaalde ideeën en overtuigingen hebben over Hoe een perfecte liefdesrelatie hoort te zijn, waardoor de plank misgeslagen word. Want door die menselijkheid kunnen er fouten gemaakt worden en dat word niet geaccepteerd maar betekent gewoon einde relatie en op naar de volgende(Bv eisen dat je the one and only bent is er maar eentje van)
anneliesdj schreef:S_en_Z schreef:Waarom moet bij een man altijd de vrouw op de eerste plek komen terwijl bij 8 op de 10 bokkers hun paard op 1 komt... ?
Mijn paard staat niet op nummer 1 hoor, die haalt de top 5 niet eens!
krijg ik nu een ban wegens heiligschennis?

heb verder geen kids. Dus het kan
S_en_Z schreef:als een paard bij iemand op nummer 1 komt betekend dat niet gelijk vrijbrief om aandacht van andere vrouwen te zoeken?! Om te "horen dat je in de markt ligt"Waarom moet bij een man altijd de vrouw op de eerste plek komen terwijl bij 8 op de 10 bokkers hun paard op 1 komt....?
Maargoed weer ontopic. TS heb je al een beetje nagedacht?
. Een hobby en zo iets is een heel verschil Poiuytrewq schreef:S_en_Z schreef:als een paard bij iemand op nummer 1 komt betekend dat niet gelijk vrijbrief om aandacht van andere vrouwen te zoeken?! Om te "horen dat je in de markt ligt"Waarom moet bij een man altijd de vrouw op de eerste plek komen terwijl bij 8 op de 10 bokkers hun paard op 1 komt....?
Maargoed weer ontopic. TS heb je al een beetje nagedacht?. Een hobby en zo iets is een heel verschil
anneliesdj schreef:O maar dat mijn paard niet op nummer 1 staat betekend niet dat hij geen prioriteit heeft als hij ziek is of dat ik doodleuk een weekend weg ga zonder verzorging te regelen![]()
Maar als je moet kiezen, voor wie kies je dan? Dat is je nummer 1
rea schreef:anneliesdj schreef:O maar dat mijn paard niet op nummer 1 staat betekend niet dat hij geen prioriteit heeft als hij ziek is of dat ik doodleuk een weekend weg ga zonder verzorging te regelen![]()
Gevaarlijk vraag ... Ik kies voor paard omdat die afhankelijk is van mijn zorgen qua voer en gezondheid.
Een volwassen partner is in staat om voor zichzelf te zorgen en in eten en was en plas te voorzien.
Gaat het echter om mijn kind, dan gaat zij absoluut voor. In het meeste crue geval verkoop ik er zelfs mijn paard voor ...

anneliesdj schreef:Volgens mij is jullie relatie niet meer te redden TS![]()
Heb je hem eruit gezet of ben je bij hem weg gegaan?
spatter schreef:Het kan natuurlijk zijn dat hij beseft hoe ontzettend stom hij geweest is en echt enorm veel spijt heeft.
Ieder mens maakt fouten.
Het zou, wat mij betreft een beetje afhangen van zijn teksten die hij gebruikt heeft op de site.
Waren dat echt alleen maar babbelgesprekjes of ging dat al een stuk verder.
Hou anders voorlopig wat afstand en kijk hoeveel spijt hij echt heeft .
Heeft hij inmiddels zijn accound verwijderd of zit hij er nog steeds op en heeft hij zich afgemeld als single?
nelis schreef:anneliesdj schreef:Volgens mij is jullie relatie niet meer te redden TS![]()
Heb je hem eruit gezet of ben je bij hem weg gegaan?
We hebben beiden nog een eigen huis inc sleutels van elkaars huis.
Hij was in mijn huis toen ik thuis kwam.
Het zou een stuk makkelijker zijn als gevoel uitgeschakeld kon worden.
Aan de ene kant denk ik, kom op.. zet je er over heen.
Maar als ik dan weer aan die foto, site en dergelijke denk begint bloed te koken
Poiuytrewq schreef:S_en_Z schreef:als een paard bij iemand op nummer 1 komt betekend dat niet gelijk vrijbrief om aandacht van andere vrouwen te zoeken?! Om te "horen dat je in de markt ligt"Waarom moet bij een man altijd de vrouw op de eerste plek komen terwijl bij 8 op de 10 bokkers hun paard op 1 komt....?
Maargoed weer ontopic. TS heb je al een beetje nagedacht?. Een hobby en zo iets is een heel verschil
WilmaBoy schreef:Citaat:Gevaarlijk vraag ... Ik kies voor paard omdat die afhankelijk is van mijn zorgen qua voer en gezondheid.
Een volwassen partner is in staat om voor zichzelf te zorgen en in eten en was en plas te voorzien.
Gaat het echter om mijn kind, dan gaat zij absoluut voor. In het meeste crue geval verkoop ik er zelfs mijn paard voor ...
ik vind het logisch dat een kind voor al de rest komt.
Maar stel dat je partner een zware ziekte heeft en je dient paard te verkopen om te 'overleven' of hem/haar te verlaten. Welke kies je in dat geval?
anneliesdj schreef:O maar dat mijn paard niet op nummer 1 staat betekend niet dat hij geen prioriteit heeft als hij ziek is of dat ik doodleuk een weekend weg ga zonder verzorging te regelen![]()

S_en_Z schreef:Poiuytrewq schreef:als een paard bij iemand op nummer 1 komt betekend dat niet gelijk vrijbrief om aandacht van andere vrouwen te zoeken?! Om te "horen dat je in de markt ligt". Een hobby en zo iets is een heel verschil
Er staat "Maargoed weer ontopic" maw de opmerking was offtopic om t gezever over t nr 1