Het wordt herfst en eigenlijk hou ik er wel van. Wind, soms wat regen en een graadje of 15. Best lekker. Maar hoop dat het komende dagen nog even meevalt, aankomend weekend de laatste wedstrijd van het seizoen.
Hier waait het nu, graadje of 15 en bewolkt maar droog
Was goed fietsweer, maar ik moet me nu wel weer dikker inpakken in het vervolg. Vandaag gaf mijn lichaam aan niet verder te kunnen zonder eerst op te warmen. Normaal pas ik me er wel op aan door minder hard te rijden zodat ik minder onderkoeld raak, maar ik deed de eerste helft met mijn vader die een rondje maakte. Ik hoefde alleen naar de manege. Had het daardoor niet op tijd door.
Gisteravond om 3 over half 10 [was op de training] begon het me toch te stormen! in een keer lag alles vol bladeren op de grond.Daarna begon het regenen,maar niet zo keihard. Nu strak blauwe lucht en de zon,wel koud nog,maar 6 graden.
Ik dacht dat het zou stortregenen vandaag? Onweer, storm, harde windvlagen? Het is hier prachtig weer, wel wat koud, maar de zon schijnt en geen regen of wind te bekennen!