Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Omdat de poll seksistisch is?
)
heb uit frustratie het boeltje neer gegooid en ben voor iedereen brood gaan smeren. Niks voor mij dat klussen. Ik smeer, kook en poets wel, ik vind het goed.
Zwerte schreef:Hier smeren we gewoon ons eigen brood. Niks mis met de handjes, kan meneer prima zelf. Ik vind het een ouderwets en achterhaald gebeuren, tenzij het praktischer is of beide partijen vinden het gewoon fijn op die manier. Maar als het verwacht wordt omdat vrouwen dat horen te doen....zo'n kerel kreeg van mij brood mee met kattenstront hoor.
In onze situatie zou het ook echt belachelijk zijn: ik avondmens, hij ochtendmens. Ik slaap liefst tot eind ochtend, hij is voor zes uur de deur al uit naar zn werk. Dan zou ik dus retevroeg moeten opstaan om zn brood te smeren. Ik ben misschien gek, maar zo gek toch echt niet!
precies...mijn vriend staat ook ruim 2 uur eerder op dan mij; ik ga dus echt niet om half 6 eruit om zn brood te smeren. Bovendien kan hij heel goed zelf, hij is toch zeker geen klein kind meer?
Ik doe het de dag van te voren, want ik ga niet 's ochtends vroeg dat brood al smeren. Mijn eigen brood smeer ik ook