Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
naomi_g1998 schreef:He bah![]()
Maar honden en katten kunnen toch echt geesten zien? Als ze heel lang naar een punt staren zonder te reageren? Of probeerde diegene me bang te maken?
marquez1 schreef:Ik heb zo'n huis gekocht. Er is iemand in vermoord. Dat wist ik, heeft natuurlijk breeduit in de kranten gestaan destijds. 3 jaar geleden heb ik het gekocht, het was toen ongeveer een jaar na de moord. Het huis was totaal verouderd en moest toch al volledig gestript worden, zo moest er CV worden aangelegd, nieuwe isolatie, nieuwe electra, badkamer verplaatst, tweede toilet gemaakt, nieuwe keuken, nieuwe vloeren, nieuwe kozijnen en deuren, tuin volledig op de kop gezet incl. nieuwe schutting en bestrating etc etc. Dus er is niets, maar dan ook helemaal niets dat nog aan de vorige bewoner doet denken.
Ik heb er nooit problemen mee gehad. Het huis heeft geen schuld aan de nare dingen die er gebeurd zijn. Ik heb voor de zekerheid wel een helderziende door het huis laten gaan, en die heeft gezegd dat ik er prima kon gaan wonen en geen last van dwalende geesten zou hebben. Ik woon er nu 2 jaar en dat bevalt prima, ik heb een heerlijk huis, dat helemaal naar mijn eigen zin is. Dit had ik met een huis "zonder verhaal" financieel gezien nooit kunnen doen. Ik zie het dus als een buitenkansje
Lusitana schreef:Dat is het niet. Vaak hangen ze gewoon nog in het huis rond omdat ze niet weten dat ze dood zijn en hoe zou jij reageren als er plots mensen in je huis kwamen wonen (want zo voelt het dan voor hen).
Soms vinden ze het wel gezellig omdat ze eenzaam zijn en soms zijn ze er niet blij mee.
Overigens blijft niet iedereen maar hangen hoor.
Pempy schreef:Zelf zou ik het later denk ik nooit doen, ben daar echt te bang voor.
Vind dit soort dingen wel altijd heel 'interessant' en geloof er ook daadwerkelijk in.
Toevallig laatst een heel interessante documentaire gezien over spookhuizen:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1318005
en het vervolg:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1320992#0
chimello schreef:Ik ben er zeker van dat dieren dat zeker kunnen zien.
Soms staarden ze naar een punt, soms volgde ze een punt, soms liepen ze ergens heen en begonnen met een pootje te slaan... Altijd raar in ieder geval. Normaal gaat een kat niet zomaar wat zitten staren of proberen te vangen als er werkelijk niets is.