Nu breekt mijn klomp... vrouwens zijn soms ook lomp?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 14:34

GlenFiddich schreef:
Geryon schreef:
Rare vrouwen kies je uit :')

Je zou eens moeten weten wie/ wat voor persoon het is. Het is geen eigenschap die ik bewust kies. En doorgaans kiezen ze mij. Mijn vertrouwen is er een stuk minder op geworden.

Zou ook wat zijn als je zulke eigenschappen bewust kiest :') Kan me voorstellen wat er met je vertrouwen is gebeurt :(:)

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-13 22:41

Het is stil hier... Anders dan buiten. Iets van een kerststorm?
Zijn er nog lompheden te melden? Kwestie van het jaar goed af te sluiten :Y)

mala26

Re: Nu breekt mijn klomp... vrouwens zijn soms ook lomp?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 23:49

Ja idd erg stil.
Toch genoeg lompe dingen meegemaakt zeg maar :')
Denk aan : mijzelf ophangen aan de trapleuning (tis een talent wat ik heb, blouse bleef haken aan de trapleuning terwijl ik naar beneden liep ) 3 x de stoppen door laten slaan op werk en dan pas een keer bedenken dat er iets mis is. Heb weer een heel rits glazen en borden laten vallen (ooit moeten al die scherven een keer geluk brengen toch??) Oh laatst hakken gekocht (die ik dus nooit draag) en plat op mijn lieftallige gezichtje gaan in de winkel :') Vandaag in de stad brak ik bijna mijn nek bij het afstappen van de roltrap. En als laatste de meest briljante actie op werk, de melkkannetjes proberen aan te steken en de kaarsenhouder vol met koffiemelk gieten 8-)
Het duurt nog een paar dagen tot het einde van het jaar, weet nooit wat er in die tijd nog kan gebeuren :D

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-13 10:53

Bedankt voor deze bijdrage, ik heb er stiekem toch wat om gelachen. Je "sleept" niemand mee in je lompheid, dat maakt het nog net schattig

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 15:23

you're very welcome. Daar doe ik het voor om andere mensen te laten lachen :')

Oh ben ook wel eens een keer boven op mensen gevallen hoor maar das alweer een paar jaar terug.
't zou alleen een keer fijn zijn als iemand mij opvangt, de grond en ik kennen elkaar goed genoeg zeg maar 8-)

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 18:22

Ik stoot me vreselijk vaak aan deurposten, stoelen, tafels etc. Vooral alles wat een vaste plek heeft loop ik bijna standaard tegenaan. Dat is sowieso al lomp te noemen (vooral omdat het serieus meerdere malen per dag is...) maar gister had ik de ultieme actie: mn hoofd tegen een deurkozijn rammen tijdens het lopen. Niet mn schouder, arm of voet, neeeee alleen mn hoofd. Echt geen idee hoe ik dat nou voor elkaar kreeg, mn vriend stond er ook even heel raar bij te kijken en die is toch echt veel van me gewend....

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 18:23

Ach dat overal tegenaan lopen heb ik ook.
Of even in de pan willen kijken die op de achterste kookplaat staat, voorover bukken en met je kop keihard tegen de afzuiger knallen. _O- (ben nogal lang :') )

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-13 20:04

mala26 schreef:

Oh ben ook wel eens een keer boven op mensen gevallen hoor maar das alweer een paar jaar terug.
't zou alleen een keer fijn zijn als iemand mij opvangt, de grond en ik kennen elkaar goed genoeg zeg maar 8-)

Ik ben vooral bekend met deurposten/ lage plafonds. Ik heb soms voor dat mensen over mijn voeten struikelen, vooral vroeger op fuiven en dergelijke. Ik probeer ze wel op te vangen, maar soms kon ik er net niet bij.

Ik loop dus ook tegen veel dingen aan door mijn lengte. Ik heb een "bijna vriendin" (iemand die heel close is maar nog net niet zo close) en die is ook redelijk lomp, ik vang dikwijls een elleboog op een tere plek.

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:08

Hoe lang ben je dan GlenFiddich?

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-13 20:19

Ik weet het niet precies. De laatste keer dat ik gemeten werd, was ik 1m90-91. Er zijn nog enkele centimeters bijgekomen. Ik zit nog niet aan de volle 2 meter.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:29

Ik heb iets prachtig lomps van vandaag.... :')

Ik was vandaag aan het foto shooten en had wat lekkers in mn tas, dus ik tegen mn vriend: oh je had de tas zeker in de auto gelegd? Wil je hem even halen? Tilt mn vriend de tas zo van mn rug af... :')

En ik wilde uit de thermofles drinken want vriendlief had het kopje ingepikt, maar ik dacht dat het uit het knopje kwam waar je op moet drukken wil je wat drinken, maar het kwam dus uit de rand... Heel mn hoofd onder de thee ...

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-13 20:30

Hopelijk was de thee niet te heet. Ik heb zo eens een mok met grog over mijn schoot geen gekregen, gelukkig zonder blijvende schade.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:31

De thee was vrij heet, niet prettig, maar gelukkig geen lelijke brandwonden ofzo :)

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 17:43

GlenFiddich schreef:
mala26 schreef:

Ik ben vooral bekend met deurposten/ lage plafonds. Ik heb soms voor dat mensen over mijn voeten struikelen, vooral vroeger op fuiven en dergelijke. Ik probeer ze wel op te vangen, maar soms kon ik er net niet bij.

Ik loop dus ook tegen veel dingen aan door mijn lengte. Ik heb een "bijna vriendin" (iemand die heel close is maar nog net niet zo close) en die is ook redelijk lomp, ik vang dikwijls een elleboog op een tere plek.

Dat is het leuke van samen lomp zijn, kan je elkaars blauwe plekken tellen :D :D

ohhh het jaar is nog maar een aantal uur oud maar we zijn weer goed bezig hier (of zal het liggen aan 3 1/2 uur slaap en dan gaan werken??) 8-)
Thuis over een stoel heen vallen die toch al behoorlijk lang op die plek staat.
Bijna op mijn bek gaan in de spoelkeuken aangezien collega lief er een waterballet van heeft gemaakt.
Helaas is lompheid ook meegegaan naar 2014 :( is trouwens gratis af te halen voor vrijwillegers :D

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-14 19:00

Vandaag aan tafel heeft een vrouwelijke collega 4 keer haar flesje Pepsi max omgestoten in tien seconden tijd. Ze wou de kruimels opvegen maar spetterde wel iedereen onder met cola.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 19:30

Ohhh ik heb het afgelopen zondag vreselijk bont gemaakt. Vriendlief zaterdagnacht thuisgekomen van een weekje Egypte met zijn maat. Had een hele gezellige zondag gepland. Knuffelen, lekker eten enz enz
Alleen mijn lijf zit me wel eens in de weg dus nu ook. Geen knuffelpartij, wel lekker gegeten, verwend met zilver. Vroeg naar huis, was een vroege maandag voor m. Ik dacht laat ik m nog effe slaap lekker wensen. Bel ik m zn bed uit. Resultaat nadat ik had opgehangen een enorme jankbui. hij had zich gewoon omgedraaid en verder geslapen. Toen ik m dat gester vertelde keek tie me alleen maar aan en snapte er niks van. Mannen!!!!!!!!!!!

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-14 20:48

Dat begrijp ik niet helemaal. Maar ik ben ook niet echt spraakzaam als ik moe ben. Als je dit als een mannelijke lompheid bedoelt, zit je wel in het foute topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 21:29

GlenFiddich schreef:
Dat begrijp ik niet helemaal. Maar ik ben ook niet echt spraakzaam als ik moe ben. Als je dit als een mannelijke lompheid bedoelt, zit je wel in het foute topic.

Nee hoor, Ik was errug lomp met dat belletje
Zijn reactie is mannelijke logica op een hormonale vrouwelijke reactie :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 20:35

Ik heb weer een mooie gescoord :+

Dit weekend ben ik met vriendje en nog wat mensen naar Brussel geweest, en da's geëindigd met redelijk wat drank. Ik ben al redelijk mondig, maar meestal denk ik wel na voor ik er iets uitflap. Alleen is dat nu dus een keertje misgegaan.

T., een vriend van ons, had een kerstgroene trui aan.

Schoonbroer "T, je trui is zo groen, je bent net een kerstboom"
Ik "dat kan niet, hij heeft geen ballen".

Oeps :Y)

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 21:11

Varekaj schreef:
Ik heb weer een mooie gescoord :+

Dit weekend ben ik met vriendje en nog wat mensen naar Brussel geweest, en da's geëindigd met redelijk wat drank. Ik ben al redelijk mondig, maar meestal denk ik wel na voor ik er iets uitflap. Alleen is dat nu dus een keertje misgegaan.

T., een vriend van ons, had een kerstgroene trui aan.

Schoonbroer "T, je trui is zo groen, je bent net een kerstboom"

Ik "dat kan niet, hij heeft geen ballen".

Oeps :Y)

_O- _O-
zo iets zou ik ook gezegd hebben (zonder drank :D )

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 14:42

Helaas, hier ook lompe genen :=

Loop je een rondje door je huis of vriend-to-be een rondleiding te geven, bam, stekker in zn oog.
Wil je romantisch knuffelend een filmpje kijken, bam, knie in zn edele delen, of kopstoot.
Wil je lief een kusje geven, schat je de afstand niet al te goed in, bam, tand door zn lip.
Kom je iemand tegen op straat, zwaai je lief, bam, loop je tegen de lantaarnpaal op.
Romantische stiptease voor ex, krijg je ruzie met je kleding :+.

Ach ja, ik heb het ondertussen maar geaccepteerd, het hoort bij me :+. Deze dingen gebeuren nl minimaal wekelijks.

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:38

Hier ook, haha.

Overal tegenaan lopen altijd, struikelen, andere mensen voor de voeten lopen.
Mijn vriend heb ik regelmatig geslagen terwijl ik me lomp omdraaide, in bed per ongeluk met mijn knie een trap tegen zijn benen, of tussen :')
Ik laat te vaak dingen vallen, zoals ook elke dag drinken over mezelf. Maarja, gelukkig is iedereen het inmiddels gelukkig wel gewend van me :D

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 17:45

Valt het afwijzen van vriendlief zijn ontbijt op bed voor mij voor valentijnsdag ook bij lomp?? :')

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 22:02

Citroen22 schreef:
Valt het afwijzen van vriendlief zijn ontbijt op bed voor mij voor valentijnsdag ook bij lomp?? :')

Dat is misschien nog pijnlijker dan een elleboogstoot of een trap. Ouch.