Genante moeder-opmerkingen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sassii

Re: Genante moeder-opmerkingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 17:12

Betadine, ook uit die van mij. Nou weet ik van wie ik het heb... Hahaha.

Altijd gênant Kellie!

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 17:57

ik herinner me trouwens nog eentje... ik was 14 jaar en had net mn eerste vriendje.. kwam hem thuis voorstellen...

eerste wat mn moeder zegt ''Het maakt me niks uit wat je doet jongen, als je appelflap je broek maar aan houdt '' omg... kon wel door de grond zakken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 18:14

SharonIndezz schreef:
ik herinner me trouwens nog eentje... ik was 14 jaar en had net mn eerste vriendje.. kwam hem thuis voorstellen...

eerste wat mn [***] zegt ''Het maakt me niks uit wat je doet jongen, als je appelflap je broek maar aan houdt '' omg... kon wel door de grond zakken :')

Neeeeeee. _/-\o_

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:22

ja zonder gein,.. dat was echt het allerergste wat ik me kan herinneren, :') misschien nog wel ergere dingen, maar die heb ik ver weg gestopt dan hahaha

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:22

Oh wat erg _O- _O-

Quiir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-13 22:05

Ohhhhwww.. met sommige dingen heb ik echt medelijden, de meeste zijn ook wel heel grappig xD

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 23:43

SharonIndezz schreef:

eerste wat mn moeder zegt ''Het maakt me niks uit wat je doet jongen, als je appelflap je broek maar aan houdt '' omg... kon wel door de grond zakken :')

Omg, lees het topic al vanaf het begin mee en heb nog niet gereageerd, maar deze is geweldig hahaha. :P

Quiir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-13 23:52

Waarom stille meelezers :(

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 23:54

Omdat niet iedereen gezegend is met een flapuit als moeder :))

Ik kan me niet zou gauw iets herinneren van de afgelopen tijd, ze lijkt zich koest te houden _O-

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 00:00

Love_Swing schreef:
Waarom stille meelezers :(

Omdat ik het een erg leuk topic vind, maar geen zin heb om op elk bericht te reageren.

Mossje_bobb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 00:03

Gelukkig is mijn moeder niet zo erg.

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 00:10

Ik wacht het nog even af, ik word zondag 22 en zaterdag houden we een bbq met wat vrienden en volk van stal. Tja in het bijzijn van mijn vrienden en kennissen zegt mijn moeder altijd wel iets waarvan ik mij liever onder tafel verstop!

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 00:22

Smee__ schreef:
Omdat niet iedereen gezegend is met een flapuit als moeder :))

Ik kan me niet zou gauw iets herinneren van de afgelopen tijd, ze lijkt zich koest te houden _O-

Of wel zon moeder hebben maar het te genant vinden om hier te zetten hahaha.. En het meeste vergeet of niet goed ertellen kan :Y)

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 01:39

Mijn oom had laatst een mooie opmerking bij mijn wat gelovige oma!

Nichtje had sinds een tijdje een vriend, en mijn neefje zegt heel trots dat die soms samen aan het gamen is met haar vriend..
Zegt m'n oom: 'Ach ja met ... doet die natuurlijk hele andere soort spelletjes! *D *D
Blik van oma: :oo :oo :oo
Blik van nichtje: >;) :oo :o _-:(

Mijn vriend zit nu voor een week in Cherso, zegt mijn ma heel trots tegen hem:'Ja vergeet d'r maar lekker hoor, ik wil wel eerst elk meisje waar je over heen wilt zien op een foto, pas als ze knap is mag je! En natuurlijk houden we dan allebei ons mond tegen Aman' :oo

Thanks mam....

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 08:35

Waar je overheen wilt? :') oh god haha. Mijn moeder zou echt never nooit zoiets zeggen :+

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 13:02

Dan toch maar uit meeleesmodus...

Dochterlief kwam vriendje voorstellen... Dus 3e graads kruisverhoor er gelijk overheen. Komt m'n vriend tussendoor dat hij wel lief moet zijn voor dochterlief anders eindigd hij als zijn voorganger... Onthoofd!! Waarop ik zeg... Kan me niet schelen als jullie gaan sexen, maar zij is aan de pil dus jij zorgt voor condooms. Dochterlief duikt weg, schaamt zich dood (huis zat vol) en vriendje ligt in een deuk. Hij vond ons gelijk geweldige schoonouders.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 13:23

Mission accomplished rainbow8 :D Die komt al graag over de vloer bij jullie

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 13:26

Mam vroeg aan mijn vriend; je bent toch wel van plan eerst met haar te trouwen voordat je haar bezwangert hè? :wow:

(Nee, ben niet zwanger en ook niet getrouwd :') )

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 15:34

_mexx_lady_ schreef:
Mission accomplished rainbow8 :D Die komt al graag over de vloer bij jullie

Yeps. Hahaha.

Schoonzoon zei laatst dat hij over 10 jaar om d'r hand zou komen vragen. Schoonzoon is 17 dochter is 15. Dus ik zei: oh dat is goed hoor. Heb nog wel een circelzaag of kettingzaag liggen. Dus welke van de 2 wil je hebben. Wilde hij beide hebben. De hebbert!! Dus ik zeg nee, je vroeg er maar om 1. Wilde hij de andere als reserve. Hihi. (smileys werken niet op m'n mobiel). Hij past echt goed bij ons in het gezin.

Dochter schaamt zich zelden of nooit voor me. Zelfs niet toen ze in de brugklas zat en d'r brood en mobiel was vergeten. Ik liep gewoon samen met m'n honden de school in en zo de klas in. Het enige dat ze zei was: Hoi mam (echt vrolijk). De honden stoven direct op d'r af. Brood en mobiel afgegeven en was weer weg. Tot op heden vond ze dat nog steeds een geslaagde actie. Haha.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 15:37

Haha je klinkt echt als een coole mama! :D

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 15:44

Thanks. Blije smiley.

Een paar weken geleden moesten we beide een bh hebben. Vriend en schoonzoon houden beide van shoppen. Dochter en ik niet. Beide heren bh's voor ons uitzoeken en wij samen in 1 hokje om te passen (de rest van de hokjes waren bezet en er stond een rij van hier tot tokio)

Gaat nu weer terug in meeleesmodus.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 15:57

Haha Rainbow8, heerlijk zulke acties :D

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 16:07

rainbow8 schreef:
Thanks. Blije smiley.

Een paar weken geleden moesten we beide een bh hebben. Vriend en schoonzoon houden beide van shoppen. Dochter en ik niet. Beide heren bh's voor ons uitzoeken en wij samen in 1 hokje om te passen (de rest van de hokjes waren bezet en er stond een rij van hier tot tokio)

_/-\o_ ik lig dubbel om je acties :')

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 16:43

rainbow8 schreef:
Thanks. Blije smiley.

Je klinkt echt als een coole moeder. :D

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 17:29

Zoonlief was een jaar of 2 à 3. Bij de slager wilde hij perse het linker stukje worst. En hij kreeg het rechter stukje. Ging helemaal uit z'n panty. Liggend op de grond en spartelend. Ik bedenk me geen seconde en ging er spartelend en al naast liggen. Zoontje was zo overdonderd dat hij ermee stopte en toch het stukje aangeboden worst accepteerde. Ex was pissed weggelopen. Zowel dochter als zoon weten vanaf dat moment dat ik overal dikke poep aan heb en schamen zich niet meer voor me. Haha.

Gaat nu echt terug in meeleesmodus...