Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Mirjamsel schreef:Een bodylotion die ik diegene voor haar verjaardag had gegeven.. Kreeg hem dus terug. Gebruikt.
Mijn mond viel open...
Femek2902 schreef:Ik geloof dat ik zelf ook een keer iemand een rot sinterklaas heb bezorgt.. In groep 6 of 7 ofzo, ik had mijn suprise helemaal zelf gemaakt en was er best wel trots op, maar het was een poppetje van de kadotjes. Dus ik had de kadotjes in kranten gewikkeld om lichaamsvormen te krijgen, en dat dan inpakken en aan elkaar plakken.. En het ergste was nog dat ik een autotje voor hem had gekocht, onder het motto, mijn broertje speelt ook met autos en die is maar 1 jaar jonger.![]()
Het ergste kado dat ik zelf heb gehad was ook een sinterklaassuprise. Naja suprise.. Ik kreeg een haarband een dunne zwarte, die ook nog eens heel strak was en een zakje pepernoten ofzo.. Half in gepakt met een van internet gedicht die nog warm was van de printer..
secricible schreef:Andersom kan overigens ook bedenk ik me ineens. Mijn oom, had ooit met zorg een cadeau voor me uitgezocht. Voor ze naar mijn verjaardag kwamen even langs de bieb en daar hadden ze boekenverkoop. Dus voor 20ct stond er een paardenboek bij dat hij voor mij gekocht had. Boek was zwaar beschadigd en hij vertelde me dus ook dat het puur toeval was dat hij dat net op mijn verjaardag bij had, maar dat hij ook een mooi ander cadeau had.
Wat dat andere cadeau was weet ik niet meer, wel dat ik mijn hele verjardag op de bank heb gezeten om dat paardenboek te lezen
zerline1997 schreef:Mijn broertje kreeg voor zijn verjaardag Bassie en Adriaan videobanden van de rommelmarkt ( nu was dit nog niet zo'n punt), maar helaas zaten er geen Bassie en Adriaan videobanden in, maar laten we zeggen vieze filmpjes. Vul de rest zelf maar aan.
Gelukkig had mijn vader ze even voor dat mijn broertje ze in de videospeler deed gecontroleerd.
zerline1997 schreef:Mijn broertje kreeg voor zijn verjaardag Bassie en Adriaan videobanden van de rommelmarkt ( nu was dit nog niet zo'n punt), maar helaas zaten er geen Bassie en Adriaan videobanden in, maar laten we zeggen vieze filmpjes. Vul de rest zelf maar aan.
Gelukkig had mijn vader ze even voor dat mijn broertje ze in de videospeler deed gecontroleerd.
moelly schreef:zerline1997 schreef:Mijn broertje kreeg voor zijn verjaardag Bassie en Adriaan videobanden van de rommelmarkt ( nu was dit nog niet zo'n punt), maar helaas zaten er geen Bassie en Adriaan videobanden in, maar laten we zeggen vieze filmpjes. Vul de rest zelf maar aan.
Nee
Zoolgangster schreef:zerline1997 schreef:Mijn broertje kreeg voor zijn verjaardag Bassie en Adriaan videobanden van de rommelmarkt ( nu was dit nog niet zo'n punt), maar helaas zaten er geen Bassie en Adriaan videobanden in, maar laten we zeggen vieze filmpjes. Vul de rest zelf maar aan.
Dit geloof je niet: een collega van me had een videoband van Edith Piaf gekocht.
Speelt hij hem af, was het een Bassie en Adriaan video!