Wanneer douchen de bokkers zich?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bambino

Re: Wanneer douchen de bokkers zich?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 09:31

@Air, Maar jou vraag is toch geen antwoord op te geven, dat is hetzelfde dat je vraagt : gaan jullie tijdens het sporten of paardrijden dan ook douchen want dat is dan ook vies??

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 09:38

Ze had het over haar partner die haar waarschuwt dat ze te weinig doucht. Op het moment dat je een dag overslaat en je denkt dan dat je partner dat zal gaan verkondigen...... Alsof je partner jouw geuren verafschuwt. :+

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 09:41

Ik mag hopen dat mijn partner mijn geuren verafschuwt als ik niet de moeite neem om te zorgen dat ik schoon en fris ben. En je kunt zeggen wat je wilt over dat lichaamsgeur fijn is en dat je soms lekkerder ruikt dan mensen die vaak douchen, maar ik vind het niet meer dan logisch dat je een douche neemt als je een hele dag hebt gezweet. Zweet is niet vies, oud zweet is ranzig.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 09:45

nu met die warmte smorgens en savonds, anders 1 keer per dag

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 10:31

Air schreef:
Ze had het over haar partner die haar waarschuwt dat ze te weinig doucht. Op het moment dat je een dag overslaat en je denkt dan dat je partner dat zal gaan verkondigen...... Alsof je partner jouw geuren verafschuwt. :+

Zweetlucht kan de aantrekkingskracht behoorlijk verminderen kan ik je vertellen.
En zeker als je het idee hebt dat iemand zich beter zou kunnen verzorgen, in bed moet je niet aan iemands stinksokken denken ;)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 10:35

Urielle schreef:
Air schreef:

Zweetlucht kan de aantrekkingskracht behoorlijk verminderen kan ik je vertellen.
En zeker als je het idee hebt dat iemand zich beter zou kunnen verzorgen, in bed moet je niet aan iemands stinksokken denken ;)

Voor mij zou dat ook niet niets zijn hoor. Het is niet zo dat als iemand stinkt, je het ineens niet verafschuwt omdat het je partner is. Althans, bij mij zo := Als mijn partner zich een paar dagen niet zal douchen, moet ie maar niet denken dat ik nog lekker met hem ga knuffelen.

Caatje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 10:47

Het verbaast mij echt wel hoe weinig sommige mensen douchen en dan ook nog kunnen zeggen dat ze lekker ruiken. Misschien denk je dat zelf omdat je aan je eigen geur gewend bent..

Ik voel me in ieder geval echt vies als ik bij de paarden vandaan kom, dan wil ik echt graag douchen. 's Ochtends vind ik het ook lekker omdat je toch zweet als je slaapt en dan is het lekker fris opstaan.

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 10:53

Minstens 1 keer per dag uitgebreid, meestal 's avonds. Met warm weer of als ik tussendoor paard gereden
heb of gewerkt (rare ochtenddienst of avonddienst) 's ochtends ook nog even snel. :j

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 10:56

Air schreef:

Ik waarschuw mijn partner ook als hij begint te ruiken hoor, hij ruikt zichzelf ook niet en daar is die me alleen maar dankbaar voor, is dat zo gek dan?

Hij douched trouwens iedere dag en ik twee keer per dag standaard.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 11:01

Ik denk dat mensen verschillende opvattingen hebben over wat stank is. Ik zie sommige bokkers stank uitleggen als drie dagen niet douchen, waar anderen al vinden dat 1 dag niet douchen stank veroorzaakt. Op die manier praat iedereen langs elkaar heen :)

Volgens mij bedoelde Air meer dit: dat de luchtjes tijdens sex al als stank konden worden gezien, aangezien zoveel mensen zo vaak douchen. Maar er is volgens mij niemand die dat soort luchtjes tijdens de daad zo goor vindt dat ze niet door kunnen gaan :+

Wat ik zelf altijd een leuke test vind: 's Avonds denk ik vaak dat ik helemaal niet zweterig ruik en dan hang ik m'n shirtje aan de deurklink als ik ga slapen. Zo van 'dat kan morgen nog wel een keer'.
De volgende ochtend ga ik dan douchen en ik pak het shirt, snuffel eventjes en dan kom ik er 8 van de 10 keer achter dat dat toch niet zo fris ruikt als ik dacht :+ Dus dan toch maar een schoon shirtje :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 11:08

phormicola schreef:
Volgens mij bedoelde Air meer dit: dat de luchtjes tijdens sex al als stank konden worden gezien, aangezien zoveel mensen zo vaak douchen. Maar er is volgens mij niemand die dat soort luchtjes tijdens de daad zo goor vindt dat ze niet door kunnen gaan :+

Heeeeel eerlijk heb ik bij sommige mannen best wel gedacht dat ze hun free willy van te voren wel even hadden mogen laten zwemmen in het water voor ze in bed stapten :o Ik ben op dat moment te beleefd om iemand gelijk uit bed te trappen maar de pret is dan wel over. Is iemand vaker zo onverzorgd dan was het toch echt exit, hoe lief en hoe knap een jongen ook was.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 11:16

@Urielle, Hij heet niet voor niets Free Willy toch ;)

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 11:17

Urielle :')

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 11:18

zou dat echt niet kunnen... 2 x op een dag als ik in de douche stap ben ik ook direct een uur verdwenen :o
en als je niet een douche neemt, betekent niet direct dat je je niet wast hoor :=

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 11:25

Standaard 2x per dag.
Anders kom ik in de ochtend niet op gang.

En vooral met warm weer wil ik nog wel een keer tussendoor

Gisteren moest ik voor controle naar de gyn, dan vind ik het wel normaal of even van de voren of even te wassen of even onder de douche springen..

Zelfde als met Free Willy.. hij hoeft bij mij niet aan te komen na een dag werken dan te denken joehoeeeeeeee.... zonder even lekker gedouched te hebben.

Lotteettol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 11:29

Hoe doen bokkers het die na bij de paarden te zijn geweest zijn gaan douchen: ook elke keer schoon ondergoed aan? Dan heb je bijv. elke dag een schone bh aan, zoveel heb ik er niet eens!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 11:34

Ik douche sowieso 1x p.d. en soms 2x, als ik bijvoorbeeld 's ochtends naar de sportschool ben geweest o.i.d. Ik wil ook niet vies naar bed :n maar ook nu het zo warm is buiten vind ik het wel lekker fris om 's ochtends ook nog even onder de douche te springen. 's Ochtends douchen doe ik altijd snel. Even gauw een sopje en weer er onder uit. Sowieso douche ik niet lang, behalve de 2x p.w. dat ik mijn haar was. Dan sta ik inclusief scheerbeurten makkelijk 20 minuten onder de douche :=

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 11:39

Ik douche doordeweeks altijd 's avonds en in t weekend 's ochtends of na t rijden.

Als ik heb gereden wil ik echt wel onder de douche, anders voel ik me echt vies. Aangezien dat meestal 's avonds is, vind ik 's avonds douchen wel zo praktisch.
's Ochtends heb ik vooral veel haast, dus dan douche ik doordeweeks niet, zonde van mijn tijd! Mijn huid zou 2x douchen ook echt niet waarderen, zo al eczemerig genoeg, dus voor mij is 1x per dag meer dan genoeg.
Haren wassen doe ik als ik heb gereden, dat is 2 of 3x per week. Meer dan genoeg, want net als mijn huid is ook mijn haar erg droog.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 11:41

Met een BH doe ik twee daagjes, behalve als ik gezweet heb. Ik doe elke ochtend en avond een andere onderbroek aan, of ik me nou was of douche. Vind het erg vies om dezelfde onderbroek erna weer aan te doen :=

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 11:42

Lotteettol schreef:
Hoe doen bokkers het die na bij de paarden te zijn geweest zijn gaan douchen: ook elke keer schoon ondergoed aan? Dan heb je bijv. elke dag een schone bh aan, zoveel heb ik er niet eens!

Ondergoed zowiezo iedere ochtend een schone slip en in de avond ook. Bh draag ik dan wel weer een dag of 3 ;)

Lotteettol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 11:44

Als je zweet na het paardrijden zit er dan ook niet een luchtje in je bh lijkt mij dan? Dat je dan ook elke dag schone aan trekt als je elke dag naar de paarden gaat?

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 11:46

Bij overmatig zweten gaat die de wasmand in maar meestal doe ik een dag of 3 met een bh, moet ik ook zeggen dat ik niet zoveel zweet :+

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 11:54

Lotteettol schreef:

Ik heb dan een paardenBH en een nette BH. Als ik ga douchen en omkleden, hang ik de BH weg, volgende keer snuf ik even of het nog kan (de paardenBH meestal niet, de nette vaak nog wel). De onderbroek gaat sowieso de was in, dat is meestal drie keer daags schoon ondergoed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 11:58

Lotteettol schreef:

Na het douchen doe ik iig altijd een schone slip aan, BH had ik voor het rijden altijd een aparte sport BH en die had ik dan wel een paar keer achter elkaar aan, enkel met rijden dus. Normale BH loop ik wel een dag of wat mee hoor.. ;)

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:12

Mando schreef:
Standaard 2x per dag.
Anders kom ik in de ochtend niet op gang.

En vooral met warm weer wil ik nog wel een keer tussendoor

Gisteren moest ik voor controle naar de gyn, dan vind ik het wel normaal of even van de voren of even te wassen of even onder de douche springen..

Zelfde als met Free Willy.. hij hoeft bij mij niet aan te komen na een dag werken dan te denken joehoeeeeeeee.... zonder even lekker gedouched te hebben.

Mijn vriend hoeft zich niet te wassen als hij 's ochtends onder de douche gestaan heeft en 's avonds komt free willy te voorschijn.
Dan is het niet zo dat de lucht niet te harden is ofzo..

Een piemel mag van mij best ruiken, dan doet een vagina ook maar het is niet zo dat er een beerput hoeft los te komen op dat moment..
En ik vind dat opwindender dan een piemel die volop naar dove ruikt, zijn dove piemel mag ie in zijn onderbroek stoppen...