Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Air schreef:Ze had het over haar partner die haar waarschuwt dat ze te weinig doucht. Op het moment dat je een dag overslaat en je denkt dan dat je partner dat zal gaan verkondigen...... Alsof je partner jouw geuren verafschuwt.
Urielle schreef:Air schreef:Ze had het over haar partner die haar waarschuwt dat ze te weinig doucht. Op het moment dat je een dag overslaat en je denkt dan dat je partner dat zal gaan verkondigen...... Alsof je partner jouw geuren verafschuwt.
Zweetlucht kan de aantrekkingskracht behoorlijk verminderen kan ik je vertellen.
En zeker als je het idee hebt dat iemand zich beter zou kunnen verzorgen, in bed moet je niet aan iemands stinksokken denken
Als mijn partner zich een paar dagen niet zal douchen, moet ie maar niet denken dat ik nog lekker met hem ga knuffelen. Air schreef:Ze had het over haar partner die haar waarschuwt dat ze te weinig doucht. Op het moment dat je een dag overslaat en je denkt dan dat je partner dat zal gaan verkondigen...... Alsof je partner jouw geuren verafschuwt.

Dus dan toch maar een schoon shirtje
phormicola schreef:Volgens mij bedoelde Air meer dit: dat de luchtjes tijdens sex al als stank konden worden gezien, aangezien zoveel mensen zo vaak douchen. Maar er is volgens mij niemand die dat soort luchtjes tijdens de daad zo goor vindt dat ze niet door kunnen gaan
Ik ben op dat moment te beleefd om iemand gelijk uit bed te trappen maar de pret is dan wel over. Is iemand vaker zo onverzorgd dan was het toch echt exit, hoe lief en hoe knap een jongen ook was.
maar ook nu het zo warm is buiten vind ik het wel lekker fris om 's ochtends ook nog even onder de douche te springen. 's Ochtends douchen doe ik altijd snel. Even gauw een sopje en weer er onder uit. Sowieso douche ik niet lang, behalve de 2x p.w. dat ik mijn haar was. Dan sta ik inclusief scheerbeurten makkelijk 20 minuten onder de douche
Lotteettol schreef:Hoe doen bokkers het die na bij de paarden te zijn geweest zijn gaan douchen: ook elke keer schoon ondergoed aan? Dan heb je bijv. elke dag een schone bh aan, zoveel heb ik er niet eens!
Lotteettol schreef:Hoe doen bokkers het die na bij de paarden te zijn geweest zijn gaan douchen: ook elke keer schoon ondergoed aan? Dan heb je bijv. elke dag een schone bh aan, zoveel heb ik er niet eens!
Mando schreef:Standaard 2x per dag.
Anders kom ik in de ochtend niet op gang.
En vooral met warm weer wil ik nog wel een keer tussendoor
Gisteren moest ik voor controle naar de gyn, dan vind ik het wel normaal of even van de voren of even te wassen of even onder de douche springen..
Zelfde als met Free Willy.. hij hoeft bij mij niet aan te komen na een dag werken dan te denken joehoeeeeeeee.... zonder even lekker gedouched te hebben.