Jou raarste wc-moment...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jiehaaa

Re: Jou raarste wc-moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 17:38

Is het ook, en verschrikkelijk asociaal! Je zal er maar in zitten.....

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 17:55

Ik denk dat degene die een Dixi met mij erin omduwt de rest van zijn leven de smaak van een volle Dixi in zijn bek heeft. :Y)

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 18:45

Isabonny schreef:
Ik woonde pas samen en we huurden bij mensen achterom een appartement (omgebouwde oude koeienstal).Ik 's ochtensvroeg naar de WC, broek omlaag en in een ooghoek iets groots in de pot zien zitten......een kikker!
Ik wist niet hoe gauw ik moest wegspringen!

Ik bleef maar gillen: Danny, er zit een kikker in de pot! Danny er zit een kikker in de pot!
En Danny wist maar niet waar ik het over had, slaapdronken als hij nog was :z .

Kikker is dus ondergedoken :P enn kwam niet 123 weer terug. Danny heeft toen maar doorgespoeld :o ...en ik daarna nog 10 keer geloof ik. Kikker kwam dus uit de tuin van onze huurders, die waren meteen van het gekwaak af :')

Ik heb zeker een jaar lang niet meer normaal naar de WC durven gaan. Altijd met een schuin oog kijken of er niet iets omhoog kwam uit de pot :+

_O- _O-

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 18:56

Gelukkig niet van mezelf, maar het verhaal van oma is nog altijd leuk voor op verjaardagen. Mijn oma ging samen met m'n overgrootmoeder naar Rome. Helaas heeft oma niet zo veel controle en als ze moet is dat gelijk. Ze waren op een groot plein met een heleboel pilaren er om heen (Ik weet niet hoe het heet, maar misschien herkent iemand de omschrijving?) en de boodschap kondigde zich aan, alleen stonden er enorme rijen voor de aanwezige toiletten....

Uiteindelijk heeft ze met m'n overgrootmoeder op de uitkijk achter een pilaar zitten kakken met zo ongeveer 10.000 man op dat plein :=

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 19:10

bromfiets schreef:
Gelukkig niet van mezelf, maar het verhaal van oma is nog altijd leuk voor op verjaardagen. Mijn oma ging samen met m'n overgrootmoeder naar Rome. Helaas heeft oma niet zo veel controle en als ze moet is dat gelijk. Ze waren op een groot plein met een heleboel pilaren er om heen (Ik weet niet hoe het heet, maar misschien herkent iemand de omschrijving?) en de boodschap kondigde zich aan, alleen stonden er enorme rijen voor de aanwezige toiletten....

Uiteindelijk heeft ze met m'n overgrootmoeder op de uitkijk achter een pilaar zitten kakken met zo ongeveer 10.000 man op dat plein :=

Ja, het plein bij de St. Pieter :)
http://stpietersbasiliek.files.wordpres ... splein.jpg

http://www.thybo.nl/fotoit2007/DSC02085.JPG

Geniaal overigens :')

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 19:23

Oh my, het is nog rond ook _O- Geen hoekjes om je te verstoppen...

Wel erg leuk om een beeld bij het verhaal te hebben :')

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 19:24

Mwhahaha, daar is het altijd super druk! hoe krijgt ze dat nou weer voor elkaar _O- en achter die pilaren langs lopen ook gewoon gangen :')

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 19:36

Gister nog een apart wc moment..
Ik was bij kaag muziekfestival en er stond een rij voor de mannen en vrouwen toiletten bij een restaurant. Ik stond wat heen en weer te hipsen want moest best nodig!!
Dus zo'n man loopt het mannentoilet in was gewoon maar 1 hok met een pisbak en een zitwc, al die mannen gingen voor de pisbak, dus hij zegt je kan hier gewoon zittend plassen, kunnen we tegelijk ga ik wel bij de pisbak. Zat ik daar tegen die vent zijn kont aan te kijken, als hij zich omdraaide zag ie me zo zitten. Beleefd dat hij was deed ie dat niet gelukkig. Ik was in ieder geval gered want waren nog 5 vrouwen voor me die wilden dat allemaal niet. Ik ben niet zo preuts!

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 20:11

Nog eentje van thuis.

Mijn broertje heeft nogal vreemde vrienden, de meeste wonen nog alleen maar bij hun pa door gescheide ouders en zijn denk ik mede daardoor de vieste personen geworden die je maar kan bedenken.

Als ze dan hier zijn om te gamen vinden ze het kennelijk doodnormaal om de gehele wc onder te zeiken. Ze nemen niet eens de moeite om de bril omhoog te doen maar zeiken er gewoon overheen en op de grond. Echt wagelijk!
En me dan :o? >;) aankijken als ik met een emmer sop en doekje kom met de melding dat ze even mogen boenen.

Soms kan ik hier thuis dus niet eens naar mijn eigen wc omdat die rotjong er zo bende van maken. Heb ook wel eens gevraagd of ze het normaal zouden vinden als ik ff vieze tampons en maandverbandjes bij hun zou gaan uitsmeren. krijg ik de woorden terug "ruimt me pa/ma dan wel op, want die is daar voor".

Dan is het echt tot 10 tellen om er niet 1 te vermoorden.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 20:37

Gatver miss_Liszje, rijst bij mij wel de vraag hoe jouw broertje dan is op de wc. En als hij wel gewoon schoon op zichzelf/ zijn omgeving is, hoe hij dat dan in godsnaam bij die jonens thuis doet, als hij daar een dagje gamen is.. Want ik zou van mijn leven niet op zo'n ranzig toilet stappen. :r

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 22:13

Mijn broertje is een stuk schoner dan zijn vrienden gelukkig, teminste hier.

Mijn vriend is helemaal goed opgevoed, en gaat thuis en hier gewoon zitten. Alleen "buitens huis" plast hij meestal staand omdat het makkelijker/sneller en vooral schoner is. De rijen zijn altijd kort, en op fesivals vermijd je als jongen de dixi's zo lang mogelijk natuurlijk.

Als ik op mijzelf ga word de regel ook gewoon zitten. Heb zelfs de sogan "als je niet zitten wilt plassen moet je maar naar elders verkassen!" op papier gezet. Helaas mag ik hem van ma niet ophangen hier thuis :+

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 22:26

Ik had in Amerika een kamergenote die letterlijk zelf de rand geheel onder plaste en poepte. en het vervolgens liet zitten. het was al erg genoeg dat ik een kamer van 4 bij 4 met haar moest delen maar dit :x :r
ze deed wel meer hele smerige dingen maar hier van heb ik me altijd afgevraagd hoe zit deed

ik heb der een paar keer uitgelegd dat ze dit moest opruimen aan het einde op een zeer kinderlijke toon omdat ik het ook niet meer wist

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 23:26

Zinn schreef:
littera, waar staand moet plassen? Je bedoelt hurkend toch ? :+ zo een gat in de vloer met 2 voetsteunen ervoor?

Ja ik bedoelde inderdaad hurkend, staand zou wel een beetje heel erg moeilijk gaan. :+

Oh, die hierboven, wat verschrikkelijk! :=

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 16:57

Wat een verhalen komen er weer voorbij := Sommigen zijn wel heel ranzig...

Marleenloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 20:43

Als iemand een Dixie zou omgooien terwijl ik erin zat zou ik ten eerste verschrikkelijk kwaad worden en daarna diegene uitgebreid gaan knuffelen. O:)

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 22:52

Marleenloveu schreef:
Als iemand een Dixie zou omgooien terwijl ik erin zat zou ik ten eerste verschrikkelijk kwaad worden en daarna diegene uitgebreid gaan knuffelen. O:)

Liefde is immers altijd goed toch, kan je nooit teveel van krijgen! :D :')

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-13 11:39

Vorige week in Frankrijk was ik blijkbaar vergeten de deur van de wc in de trein ip skot te doen. Deed ineens iemand de deur open... Oeps!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 13:11

Toegekeken hoe een jochie enthousiast bij een plaskruis zijn handjes rond het gat zette en zijn hoofd in het gat stak om te kijken of het onderdeel van een voorstelling was :')
De kop van de vader was goud waard! :')

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 15:03

:oo :o ik zou als ouder zijnde eerst over mijn nek gaan, daarna gaan huilen en dáárna zoonlief afgeven bij de wasserette voor een kookwas. :r Zal je toch maar gebeuren...