Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Isabonny schreef:Ik woonde pas samen en we huurden bij mensen achterom een appartement (omgebouwde oude koeienstal).Ik 's ochtensvroeg naar de WC, broek omlaag en in een ooghoek iets groots in de pot zien zitten......een kikker!
Ik wist niet hoe gauw ik moest wegspringen!
Ik bleef maar gillen: Danny, er zit een kikker in de pot! Danny er zit een kikker in de pot!
En Danny wist maar niet waar ik het over had, slaapdronken als hij nog was.
Kikker is dus ondergedokenenn kwam niet 123 weer terug. Danny heeft toen maar doorgespoeld
...en ik daarna nog 10 keer geloof ik. Kikker kwam dus uit de tuin van onze huurders, die waren meteen van het gekwaak af
![]()
Ik heb zeker een jaar lang niet meer normaal naar de WC durven gaan. Altijd met een schuin oog kijken of er niet iets omhoog kwam uit de pot
bromfiets schreef:Gelukkig niet van mezelf, maar het verhaal van oma is nog altijd leuk voor op verjaardagen. Mijn oma ging samen met m'n overgrootmoeder naar Rome. Helaas heeft oma niet zo veel controle en als ze moet is dat gelijk. Ze waren op een groot plein met een heleboel pilaren er om heen (Ik weet niet hoe het heet, maar misschien herkent iemand de omschrijving?) en de boodschap kondigde zich aan, alleen stonden er enorme rijen voor de aanwezige toiletten....
Uiteindelijk heeft ze met m'n overgrootmoeder op de uitkijk achter een pilaar zitten kakken met zo ongeveer 10.000 man op dat plein