vriend die 11 jaar ouder is

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 10:17

horseyfries schreef:
Ook je opmerkingen over viespeuken. Ik ben heel benieuwd wat je daarmee wilt zeggen. Iemand van veertien die het doet met iemand van veertien is geen viespeuk? En iemand van 17 die het doet met iemand van 14? Iemand van 21 die het doet met iemand van 15? Waar ligt volgens jou die magische grens van "nu ben je een viespeuk"??
En dat diegene dan verliefd is en voor de rest van zijn leven bij dat meisje blijft maakt ook geen verschil? Het is en blijft een viespeuk, ook als ze over veertig jaar 53 en 70 zijn, kinderen en kleinkinderen hebben??
Vind je het zelf niet wat kort door de bocht?

Ik gaf in mijn post het voorbeeld van een meisje van 15 met een man van 40+.
Die man kan, in mijn ogen, nooit oprecht verliefd zijn op een meisje van 15, dus zijn er andere redenen in het spel om een 15 jarige in huis te halen. En ja, dan vind ik je een rasechte viespeuk en nee, dan vind ik mezelf niet kort door de bocht.
Mocht een man van 40 wel oprecht verliefd worden op een meisje van 15 heb ik ernstige twijfels over de mentale gesteldheid van de man.

horseyfries

Re: vriend die 11 jaar ouder is

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 10:28

En waarom zou oprecht verliefd zijn niet kunnen volgens jou?
Omdat JIJ het je niet kan inbeelden is het nog niet zo dat het niet kan hé? ;)
Ik kan me ook niet inbeelden verliefd te worden op iemand van 200 kg, maar ook die mensen heb je.

Mijn vraag was ook waar dan volgens jou die grens ligt, ik noem verschillende voorbeelden qua leeftijd. Ben benieuwd op welke leeftijd je volgens jou de overstap maakt van "normaal verliefd" naar "viespeuk".

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 10:42

Het grappige is --> vraag een willekeurige man hoe en wat en je krijgt te horen "heeft ie goed voor elkaar" :')

Leeftijd is een getal :) Je moet je er niet te veel van aantrekken. Ik woonde samen toen ik 19 was, ging nauwelijks om met leeftijdsgenoten, alleen die met mij op 1 lijn zitten. Maar de meeste mensen met wie ik omging waren ouder. Dat is altijd al geweest.

Ik zeg wel heel eerlijk dat ik niet snel zou gaan daten met iemand die jonger is, omdat ik daar minder mee heb.. Maar ook dat heb ik gedaan, gewoon omdat ik met die jongen op 1 lijn zat. (Hij was 4 jaar jonger...) Achteraf werkte het niet omdat hij in sommige dingen "achterbleef"... Ik wilde verder, hij zat nog in zo'n feestfase... Wist niet wat ie wilde, switchte en ik zocht iets stabiels...

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 14:16

horseyfries schreef:
Ik kan me ook niet inbeelden verliefd te worden op iemand van 200 kg, maar ook die mensen heb je.

Mijn vraag was ook waar dan volgens jou die grens ligt, ik noem verschillende voorbeelden qua leeftijd. Ben benieuwd op welke leeftijd je volgens jou de overstap maakt van "normaal verliefd" naar "viespeuk".

De grens is toch duidelijk getrokken in de wetgeving?

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 14:22

Lianne86 schreef:
Het grappige is --> vraag een willekeurige man hoe en wat en je krijgt te horen "heeft ie goed voor elkaar" :')

Leeftijd is een getal :) Je moet je er niet te veel van aantrekken. Ik woonde samen toen ik 19 was, ging nauwelijks om met leeftijdsgenoten, alleen die met mij op 1 lijn zitten. Maar de meeste mensen met wie ik omging waren ouder. Dat is altijd al geweest.

Ik zeg wel heel eerlijk dat ik niet snel zou gaan daten met iemand die jonger is, omdat ik daar minder mee heb.. Maar ook dat heb ik gedaan, gewoon omdat ik met die jongen op 1 lijn zat. (Hij was 4 jaar jonger...) Achteraf werkte het niet omdat hij in sommige dingen "achterbleef"... Ik wilde verder, hij zat nog in zo'n feestfase... Wist niet wat ie wilde, switchte en ik zocht iets stabiels...

Ik ben ook een willekeurige man, maar je zal dat van mij niet te horen krijgen. Een volwassen man met een kind van 13 is gewoon vies. Iemand van 13 is NOOIT volwassen. Ik vraag mij ook af waarom een kind van 13 iets zou willen beginnen met een volwassen man als er niet ergens iets scheef zit in de omgeving van dat kind. Wat zoekt die 13 jarige en waarom?
Een relatie tussen gelijkwaardige partners is dat alleszins niet.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 14:24

horseyfries schreef:

Dat is ook wel iets heel anders. Tenzij je het wil bekijken als zijnde een soort van fetish (als het gewicht bepalend is en niet de hele persoon). Maar als je dan gaat vergelijken met volwassenen die op 13-jarigen vallen is dit efebofilie.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 10:21

Er is een verschil tussen mensen die alleen op pubers vallen en mensen die vallen op iemand ongeacht te leeftijd.

Ik heb al eerder het voorbeeld aangehaald van een kennisje van me die toen hij 16 was met een man ging die minstens tweemaal ouder was (maar er uit ziet als 30 en zich vaak gedraagt als een puber). Hij was nooit eerder op zoveel ouder gevallen, de oudere was nooit eerder op zoveel jonger gevallen, ze hebben er tegen gevochten, maar ze konden het toch niet tegenhouden, ze zijn drie jaar (in een open relatie) bij elkaar geweest en dat ze uit elkaar zijn gegaan heeft niks te maken met het leeftijdsverschil of levensfase. Beide zijn nu weer met iemand van ongeveer hun eigen leeftijd.

We hebben het heel vaak niet over jongeren die er naar hun leeftijd uitzien en gedragen, dus dan heb je het ook niet over ouderen die persee op zoek zijn naar die leeftijd....

Daarnaast, nogmaals, het maakt geen hol uit of je er een etiket aanplakt of niet, als beide partijen er gelukkig in zijn, wie zijn wij dan om het te veroordelen?

Ik zie niet wat er vies is aan een puber? Of aan een puber mooi vinden daar die op hun mooist en sexueels aantrekkelijks zijn, dat is gewoon een feit.

Het is wel strafbaar. Dat is ook een feit. Reden om wel goed stil te staan bij waar je mee bezig bent en waarom en of het niet kan wachten.
Maar vies, nee, sorry.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 10:39

Callisto04 schreef:
De grens is toch duidelijk getrokken in de wetgeving?

De (volledige) vraag was waarom een man niet verliefd zou kunnen worden op een 15 jarige. ;)
Je hebt het uit de context gelezen.

Dat iemand het zich niet voor kan stellen dat iemand verliefd wordt op een jongere wil niet zeggen dat het meteen maar nooit oprecht is.
Natuurlijk zijn er zat die om de verkeerde redenen op jacht gaan, maar die vindt je ook in die jagen in eigen leeftijds groepen. Meestal heb je het dan niet eens over verliefdheid, maar geilheid.

Dat wil niet zeggen dat er geen mensen zijn die gewoon vallen op iemands wezen, ongeacht in welk lichaam dat zit. Iemand kan ook verliefd worden op een gehandicapte. Ga je dan ook dingen roepen over scheve verhoudingen, vies, verkeerd etc?

Ik denk dat het concept verliefdheid ook niet echt door iedereen begrepen wordt.
Bij verliefdheid gebeurt het meeste op onbewust niveau.
Citaat:
Er worden hormonen en neurotransmitters (oa. fenylethylamine, noradrenaline, adrenaline, endorfine, dopamine en oxytocine) in de hersenen aangemaakt als de persoon het doelwit van de verliefdheid ziet. De hormonen die vrijkomen zijn verslavend, waardoor de persoon de geliefde zo vaak mogelijk wil zien. Het is een emotionele reactie, vaak irrationeel en primitief.

Je kunt verliefdheid dus niet gaan bedenken of tegenhouden. Je hebt ergeen controle over. Waar je wel controle over hebt, is wat je er mee doet. En er zijn er genoeg die dus niet met een jongere gaan omdat het niet wordt geaccepteerd door de maatschappij. Die er wel mee doorgaan, worden veroordeeld, nagekeken, aangevallen, dus die moeten wel heel wat in hun mars hebben willen ze het volhouden. Ik heb daar bewondering voor.

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 10:51

Nou Lusitana ik vind het allemaal wel mooie praatjes die je vertelt en je hebt daar ook wel gelijk in. Maar dat keurt hetgeen er tussen TS en haar vriend gebeurt nog steeds niet goed. Die jongen is gewoon strafbaar en dat vind ik geen gezonde situatie. Er is niet voor niets een grens getrokken in de wetgeving. Hier in dit topic wordt al geroepen dat hij een pedofiel is (hier ben ik het niet mee eens overigens) en ik zou het doodzonde vinden dat als zulke dingen rondgaan in zijn dorp iedereen hem na een bepaald moment zo zal blijven bekijken. Het is gewoon niet gezond wat hij doet en jonge meisjes, zoals TS, zijn vatbaarder voor zulke dingen.

Overigens vind ik het ook bullsh*it dat "je niet kiest op wie je verliefd wordt". Dat is allemaal misschien wel zo, maar je kiest wel zélf wat je ermee doet. En een man van 27 zou meer verstand en wijsheid moeten hebben dan dit.

Maar hé, dat is mijn mening :).

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 11:02

De leeftijds verschillen worden hier ruim overdreven..

Allereerst "wat is normaal" wie bepaald wat normaal is?? Is alleen hetro zijn eigenlijk wel normaal?? Alleen met gelijke leeftijd genootjes iets hebben??

Is het normaal dat vrouwen met vrouwen sex hebben?? Is het normaal dat mannen met mannen sex hebben??

Een groot leeftijdverschil tussen twee mensen vind ik ook niet kloppen zoals door Callisto04 al omschreven.

Ik ken genoeg mensen die hun kinderen het huis uit schoppen omdat ze met een buitenlander thuis komen.

Nogmaals liever een meisje van 16 met een vriend van 26 waar ze gelukkig mee is enz dan een gast van ook 16 of 17 die niet deugd.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 12:39

Wartertje schreef:
Overigens vind ik het ook bullsh*it dat "je niet kiest op wie je verliefd wordt". Dat is allemaal misschien wel zo, maar je kiest wel zélf wat je ermee doet. En een man van 27 zou meer verstand en wijsheid moeten hebben dan dit.

Maar hé, dat is mijn mening :).
En ook de mijne en honderdduizend anderen, dat zeg ik zelfs zelf erachteraan, maar dat wil niet zeggen dat we recht hebben ons te bemoeien met relaties die verder goed verlopen als iemand wel gewoon het risico wil nemen om verguisd te worden om haar of zijn leeftijd.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 13:23

Het ligt dan nog steeds aan de persoon.
Mijn vriend is even oud als m'n buurman.
Maar op m'n buurman zou ik nou echt niet vallen.
En op m'n vriend wel.

Ik word alleen maar wijzer door m'n vriend, en ben heel blij met zijn levenservaring.
Ik zou echt niet aan een ventje van 20 moeten denken.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 13:54

Lusitana schreef:
Ik zie niet wat er vies is aan een puber? Of aan een puber mooi vinden daar die op hun mooist en sexueels aantrekkelijks zijn, dat is gewoon een feit.

Even verduidelijking op deze opmerking?
Zeg jij hiermee dat iemand (vrouwen) op zijn mooist en sexueelst is in de pubertijd? En dat dat een feit is?

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 14:15

Een kind dat minderjarig is staat onder de verantwoordelijkheid van zijn/haar ouders. Ik kan moeder/vader die tegen zulke praktijken in zou gaan dan ook niet scheef bekijken (ik geloof dat er iemand in dit topic vermeldde dat ze het absoluut niet zou dulden als haar kind thuiskwam met een man die zoveel jaar ouder is). Het zou niet de eerste zijn die in de handen van zogenaamde 'loverboys' terecht komt en dan vind ik dat je als volwassene ook absoluut het recht hebt om daar iets van te zeggen of sancties aan vast te plakken.

Ik geloof gewoon niet dat een kind van nu 16 haar hele leven kan blijven bij een man van 27 (met hier en daar uitzonderingen, maar die heb je altijd) en daarom ga ik het in het algemeen van uit dat het voor TS én voor de vriend géén gezonde situatie is. Dat zegt niet dat we nu met z'n allen naar de TS haar huis moeten gaan om haar een pak rammel te verkopen. Maar ze heeft om een mening gevraagd in dit topic en kan die mening blijkbaar niet aan en dát bewijst nogmaals dat ze helemaal niet zo volwassen is als ze denkt dat ze is. En dat is ook de reden waarom ik niet geloof dat dit voor TS een goede relatie is.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 14:23

Is je vriend nu niet strafbaar?

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 15:07

De wetgeving voorziet er aan de ene kant in om een leeftijdsgrens te stellen om onvrijwillige relaties strafbaar te kunnen maken, en misbruik te voorkomen. Maar aan de andere kant heeft het ook een opening voorzien voor die gevallen waarin iedereen ziet dat er gewoon sprake is van verliefdheid van twee kanten en waar niemand er een probleem mee heeft (ook de ouders niet). Zolang die hem niet aanklagen is er niets aan de hand.
Ik vind het goed geregeld zo, al ben je daardoor wel afhankelijk van je ouders, en heb je maar te hopen dat die niet zo tegen zijn als sommige mensen hier, en je geluk belangrijker vinden dan een getal ;)

slagchoco_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 16:58

Verliefheid overkomt je.. mee eens.
Maar hoe kunnen sommigen hier bijv. De 13 jarige versus de 23 jarige verhemelen?? Dat is gewoon een ongezonde relatie als je mijn mening vraagt.. dat maakt de volwassene met volgroeide hersenen nog niet per defenitie een viespeuk. Maar als ie wat met zijn/haar gevoelens doet mag hij/zij zich wel ernstig achter de oren krappen.. en als hij/zij echt om het betreffende meisje/jongen geeft, houden ze t vriendschappelijk totdat hij /zij een volwassen leeftijd heeft bereikt. Of kappen het af uit bestwil voor elkaar. En daarbij, homoseksuelen hiermee gaan vergelijken raakt toch kant noch wal? De vraag is hier niet zozeer 'kunnen mensen met zo'n leeftijdsverschil verliefd worden?' Maar 'is het goed te keuren om mensen met een onvolgroeit hersenpannetje ergens in te laten duiken waar ze op volwassen leeftijd misschien spijt van krijgen?' Het hoeft allemaal niet. Er zijn uitzonderingen etc etc. Maar waar gaan we dan de grens trekken? Wanneer kan t echt niet meer?

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 17:02

slagchoco_91 schreef:
Verliefheid overkomt je.. mee eens.
Maar hoe kunnen sommigen hier bijv. De 13 jarige versus de 23 jarige verhemelen?? Dat is gewoon een ongezonde relatie als je mijn mening vraagt.. dat maakt de volwassene met volgroeide hersenen nog niet per defenitie een viespeuk. Maar als ie wat met zijn/haar gevoelens doet mag hij/zij zich wel ernstig achter de oren krappen.. en als hij/zij echt om het betreffende meisje/jongen geeft, houden ze t vriendschappelijk totdat hij /zij een volwassen leeftijd heeft bereikt. Of kappen het af uit bestwil voor elkaar. En daarbij, homoseksuelen hiermee gaan vergelijken raakt toch kant noch wal? De vraag is hier niet zozeer 'kunnen mensen met zo'n leeftijdsverschil verliefd worden?' Maar 'is het goed te keuren om mensen met een onvolgroeit hersenpannetje ergens in te laten duiken waar ze op volwassen leeftijd misschien spijt van krijgen?' Het hoeft allemaal niet. Er zijn uitzonderingen etc etc. Maar waar gaan we dan de grens trekken? Wanneer kan t echt niet meer?

Wie verheerlijkt het dan? Ik lees hier over het algemeen zeer genuanceerde posts van de mensen die een leeftijdsverschil niet per definitie afkeuren. Volgens mij is er niemand geweest die het echt oké vindt dat een 13-jarige met een 23-jarige zou gaan.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 17:43

Niemand verhemelt iets er zijn alleen mensen die er wat nuchterder tegenover staan.
Sterker nog, ikzelf heb diverse malen gezegd dat ik er niet voor ben en het niet zit te promoten. Maar dat ik het begrijp. Dat is heel wat anders dan het "verhemelen".

Ik verzet me ook vooral tegen vooroordelen en uitspraken als dat het vies zou zijn. Of dat de oudere dan niet goed bij zijn (kan natuurlijk ook een haar zijn) hoofd is.

Wat betreft de puber die op z´n mooist is, ja, natuurlijk kun je ook in eigen ogen een lelijke puber zijn met pukkels en weet ik het wat, maar wat betreft kenmerken waar je onbewust op valt, waar de sexuele aantrekkingskracht is, die zijn dan wel op z´n "rijpst" of "mooist" dan, zoals je lippen (voller, gekleurder), je vormen (pubervet zorgt bij meiden voor rondingen, lekkere dijen en billen en borsten), je ogen (helder, stralend, tenij je nauurlijk zelfmoord neigingen hebt ofzo), je haar (voller en gezonder dan ooit), je huid (pukkels even wegdenken, is rimpelloos en gelijkgekleurd), je borsten (hangen nog niet) voor meisjes, en je penis en zak voor jongens (nu op z´n grootst en volst).
De puberteit is de sexuele rijping dus het is niet meer dan logish dat je dan op je mooist bent want daarna begint het verval. En ja daarna kun je ook nog heel wat doen om op een andere maniere estetisch mooi te zijn, maar de primitieve uiterlijke kenmerken die juist bij de puber horen verdwijnen. Het is een ander soort mooi die veel minder tot niets met sexuele aantrekkingskracht op onbewust niveau te maken heeft.
Waarom denk je dan mensen hun lippen opspuiten, rimpels laten verwijderen etc?

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 17:59

ik herken dit nogmaals zo goed.
heb op mijn 13de iets gekregen met een jongen 21.
Hij heeft nooit iets gedaan en niets overhaast etc.
Ik ben nu 16 en heb al 3 jaar iets met de jongen.
heb nog nooit zo'n lieve jongen gehad, hij is heel zuinig op me

Iedereen heeft het geacepteerd en niemand kijkt er meer van op.
Scheelt natuurlijk wel wat met de TS maar toch redelijk hetzelfde.

Wat sommigen hier zeggen vindt ik echt erg.
Je kunt er niets aan doen dat je verlieft wordt en er zitten verkeerde tussen maar zoals je bij mij ziet zijn er ook goede jongens.
Er mag en kan wel meer niet.

ken een aantal jongens van mijn leeftijd en dat zijn smeerlappen.
Denken de hele dag aan seks, kan ze niet schelen hoe je eruit ziet als ze maar met je naar bed mogen etc.
en ga zo maar door.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 09:59

ietjelover schreef:

Je kunt er niets aan doen dat je verlieft wordt en er zitten verkeerde tussen maar zoals je bij mij ziet zijn er ook goede jongens.

Denken de hele dag aan seks, kan ze niet schelen hoe je eruit ziet als ze maar met je naar bed mogen etc.
en ga zo maar door.

Dat je nog nooit zo'n lieve jongen hebt gehad kan moeilijk anders als hij de enige is, je had immers nog nooit verkering gehad, ook niet een verkering voor een dag op de bassisschool. Ik blijf het vreemd vinden, ook aangezien je blijkbaar een traumatische jeugd hebt gehad, die jongen je al 7 jaar kende (dus vanaf je 6 jaar) en hij absoluut kinderen wil en als jij er geen wil hij bij je weggaat.
Referentiekader zeker.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 10:07

Lusitana schreef:
Niemand verhemelt iets er zijn alleen mensen die er wat nuchterder tegenover staan.
Sterker nog, ikzelf heb diverse malen gezegd dat ik er niet voor ben en het niet zit te promoten. Maar dat ik het begrijp. Dat is heel wat anders dan het "verhemelen".

Ik verzet me ook vooral tegen vooroordelen en uitspraken als dat het vies zou zijn. Of dat de oudere dan niet goed bij zijn (kan natuurlijk ook een haar zijn) hoofd is.

Wat betreft de puber die op z´n mooist is, ja, natuurlijk kun je ook in eigen ogen een lelijke puber zijn met pukkels en weet ik het wat, maar wat betreft kenmerken waar je onbewust op valt, waar de sexuele aantrekkingskracht is, die zijn dan wel op z´n "rijpst" of "mooist" dan, zoals je lippen (voller, gekleurder), je vormen (pubervet zorgt bij meiden voor rondingen, lekkere dijen en billen en borsten), je ogen (helder, stralend, tenij je nauurlijk zelfmoord neigingen hebt ofzo), je haar (voller en gezonder dan ooit), je huid (pukkels even wegdenken, is rimpelloos en gelijkgekleurd), je borsten (hangen nog niet) voor meisjes, en je penis en zak voor jongens (nu op z´n grootst en volst).
De puberteit is de sexuele rijping dus het is niet meer dan logish dat je dan op je mooist bent want daarna begint het verval. En ja daarna kun je ook nog heel wat doen om op een andere maniere estetisch mooi te zijn, maar de primitieve uiterlijke kenmerken die juist bij de puber horen verdwijnen. Het is een ander soort mooi die veel minder tot niets met sexuele aantrekkingskracht op onbewust niveau te maken heeft.
Waarom denk je dan mensen hun lippen opspuiten, rimpels laten verwijderen etc?

De (volledige) vraag was waarom een man niet verliefd zou kunnen worden op een 15 jarige.
Je hebt het uit de context gelezen.

Verliefdheid of een relatie is niet hetzelfde als geilheid. Dat iemand van 23 een 16 jarig meisje mooi vindt en er graag sex mee wil is één. Dat iemand van 23 een meisje van 13 geil vindt en er mee van bil wil gaan is al iets anders. En dat iemand van 23 een relatie wil met iemand van 13, wat dus meer is dan alleen sex, gaat er bij mij absoluut niet in. Wat heeft een 13 jarige te bieden aan een volwassen man?

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 11:03

Dat zul je zo'n man moeten vragen hé, misschien hebben ze raakpunten die jij niet kan bedenken buiten sex, zoals ervaringen, interesses, graag lachen, noem maar op.
Net normale mensen zeg maar ;)

Ik denk dat degene die het heeft over verhemelen, ophemelen bedoelt? Hier wordt geen van beide gedaan, maar in deze context verhemelen gebruiken is wat vreemd (Letterlijk: ter hemel gaan, doodgaan...).
Begrip kunnen opbrengen voor iets is iets heel anders dan het ophemelen, is het zo moeilijk om begrip op te kunnen brengen voor andere mensen en er niet per definitie alleen iets slechts in te zien?

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 11:29

Ik vind 13 en 21 ook wel "veel"
Maar dan nog vind ik het niet vies of wat dan ook.
Want wij kennen namelijk die personen niet,
En niet elke 13-jarige / 21-jarige is het zelfde. :)

En waarom mij vriend op mij viel,
Niet omdat ik 20 ben.
Maar om de persoon wie ik ben :)

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 11:32

Callisto04 schreef:
ietjelover schreef:

en ga zo maar door.

Dat je nog nooit zo'n lieve jongen hebt gehad kan moeilijk anders als hij de enige is, je had immers nog nooit verkering gehad, ook niet een verkering voor een dag op de bassisschool. Ik blijf het vreemd vinden, ook aangezien je blijkbaar een traumatische jeugd hebt gehad, die jongen je al 7 jaar kende (dus vanaf je 6 jaar) en hij absoluut kinderen wil en als jij er geen wil hij bij je weggaat.
Referentiekader zeker.

Dus om zeker te weten dat hij een lieve jongen is moet ze eerst een aantal rotzakken gehad hebben??? Vind je het zelf nog helemaal logisch?
Als dat je referentiekader is dan heb ik daar ook mijn vraagtekens bij eerlijk gezegd, al verklaard het misschien wel waarom je niet kan geloven dat iemand oprecht verliefd is op die leeftijd op een jonger iemand.