Huertecilla schreef:vuurneon schreef:Waarom zou je dan weinig zelfrespect hebben? Die link kan ik niet leggen eerlijk gezegd. Je hebt heel wat lef nodig om dat zo vol te houden denk ik dan. Je moet ook wel stevig in je schoenen staan om de tweede viool te spelen en daar ook tevreden mee te zijn. Lijkt mij vooral een hoop geregel, praktisch gezien.
Op zich wel onafhankelijk als je een vent hebt voor de leuk erbij, tenminste als je niet alleen maar op afroep bent.
Als alles in overleg en transparant is, dan is er geen extra geregel, noch ´tweede viool´; blijft over het onafhankelijke![]()
Hier belde nét een intieme vriendin. Die vroeg tijdens het gesprek naar de maat van mijn zoon, dus ik riep hem of hij dat wist, waarop zijn moeder antwoorde.
Ze wil iets speciaals laten máken dus dat was wat onhandig en ´mijn´gf riep: ´ik stuur haar wel een e-mail. Oh, en vraag of ze als ze hierheen komt nog een pot van die harisa wil meenemen (uit een winkel bij haar in de buurt.)´

Maar Huertecilla, veroordeel jij mensen die wel in het geheim een relatie hebben? Gewoon een vraag, puur uit nieuwsgierigheid.