Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:27

Huertecilla schreef:
vuurneon schreef:
Waarom zou je dan weinig zelfrespect hebben? Die link kan ik niet leggen eerlijk gezegd. Je hebt heel wat lef nodig om dat zo vol te houden denk ik dan. Je moet ook wel stevig in je schoenen staan om de tweede viool te spelen en daar ook tevreden mee te zijn. Lijkt mij vooral een hoop geregel, praktisch gezien.
Op zich wel onafhankelijk als je een vent hebt voor de leuk erbij, tenminste als je niet alleen maar op afroep bent.

Als alles in overleg en transparant is, dan is er geen extra geregel, noch ´tweede viool´; blijft over het onafhankelijke +:)+

Hier belde nét een intieme vriendin. Die vroeg tijdens het gesprek naar de maat van mijn zoon, dus ik riep hem of hij dat wist, waarop zijn moeder antwoorde.
Ze wil iets speciaals laten máken dus dat was wat onhandig en ´mijn´gf riep: ´ik stuur haar wel een e-mail. Oh, en vraag of ze als ze hierheen komt nog een pot van die harisa wil meenemen (uit een winkel bij haar in de buurt.)´

:') Geweldig! En nee, ik lach je niet uit, als jullie zo met elkaar omgaan, wie zijn 'wij' dan om dat te veroordelen?

Maar Huertecilla, veroordeel jij mensen die wel in het geheim een relatie hebben? Gewoon een vraag, puur uit nieuwsgierigheid. ;)

Geryon

kiki1983 schreef:
Ik ben ook wel eens vreemdgegaan hoor, schaam me er niet voor ook. Heb dat ookal veel eerder in dit topic gezegd maar kreeg er geen enkele reactie op dus snap niet waarom mensen tegen Ashley zo raar moeten doen. Vreemdgaan heeft niks te maken met wel of niet van je partner houden.Ik vind het allemaal niet zo interessant en taboe zoals jullie het hier voorstellen hoor.

Jij bent in staat je partner te bedriegen. Vertel mij. Heeft dat niets te maken met de liefde voor de partner? Ik geloof toch écht dat je iemand waar je van houdt niet zomaar kan en wil bedriegen ;)

Huertecilla

Mindim schreef:
Over sex praten met je partner vind ik heel normaal.

Zo lang het daarbij blijft _O-

vuurneon

Geryon: diegene hebben gevoelens voor een persoon, die kies je niet letterlijk uit de catalogus :')
Nu worden de rollen omgedraaid: dat een vrouw/man zijn/haar partner bedriegt bewust, dan ligt daar het probleem. Niet zozeer bij de tweede viool (om het maar even zo uit te drukken).
(En hoeveel krijgen het gelijk de eerste date te horen dat hij/zij een relatie heeft?)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:29

Mindim schreef:
MamboBeach schreef:
Maar Mindim, wat zou jij doen als hij daar met je over zou praten?

Als mijn partner wil praten over een open relatie met meerdere partners, dan zou ik zeggen:
"als jij daar behoefte aan hebt, dan moet je dat doen, ik heb die behoefte niet. Ik zou de relatie dan wel verbreken, ik heb namelijk niet de ambitie om hoofdvrouw te zijn".

Kijk, en dat is vaak de reden dat het geheim wordt gehouden...

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:29

vuurneon schreef:
Geryon: diegene hebben gevoelens voor een persoon, die kies je niet letterlijk uit de catalogus :')
Nu worden de rollen omgedraaid: dat een vrouw/man zijn/haar partner bedriegt bewust, dan ligt daar het probleem. Niet zozeer bij de tweede viool (om het maar even zo uit te drukken).
(En hoeveel krijgen het gelijk de eerste date te horen dat hij/zij een relatie heeft?)

Ik vind het probleem toch echt bij beide liggen. Als tweede viool ben je net zo walgelijk als de vreemdganger zelf. De vreemdganger bedriegt en de tweede viool helpt er lekker aan mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:30

Ashley5760 schreef:
:D gelukkig dat zal je redding zijn, zoveel vrouwen die dat niet kunnen of durven (ook vriendinnen van me) en tegen mij klagen "hij dit hij dat" zeg ik altijd je moet bij hem zijn! En dat durven ze dan niet :? Halo je hebt er relatie mee doe niet zo preuts... Maja dat zijn ook beetje types onder lakens met lampen uit noem ik het altijd maar.... Dat gaat ook vervelen na 30j kan ik me voorstellen....

Het is toch je partner? Ik vind dat altijd zo vreemd. Ik heb er toch geen zin in dat ik elke keer niet aan mijn trekken kom. Nee hoor. Je moet elkaar kunnen zeggen wat je vind in een gelijkwaardige relatie, ook op dat gebied. Maar goed, ik ben ook van mening dat je je best moet doen in een relatie, jezelf moet verzorgen en aantrekkelijk blijven voor je kerel. Ik verwacht dat ook van hem.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:30

Geryon schreef:
lieveli schreef:

Er zijn, lijkt mij, dan genoeg vrijgezelle mannen die hetzelfde zoeken. Daar heb je niet per sé de man van een ander voor nodig. Laat staan dat je hem zoekt op een datingsite voor bezette mensen. :=

Precies. Maar het soort mensen dat bezette mensen zoekt, zal er vast op kicken ofzo. Buiten dat je gewoon niet veel waard bent omdat je maar een tweede keuze bent, is het ook gewoon hartstikke walgelijk dat je meedoet aan het bedriegen van iemand.

Al je dan per se verlangt naar een bezet iemand (wellicht voel je je dan beter dan iemand die toch wel genoegen met je neemt omdat hij single is), neem dan iemand met een open relatie.

Dat ben ik geheel niet met je eens...

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:31

Ik weet het weer, was een tweede rangs burger ;)

Mindim; dat is niet zo vanzelfsprekend.... Waarom denk je dat seconslove of victoria millan? Zo'n succes zijn ;)

MamboBeach

Huertecilla schreef:
Mindim schreef:

:')

Wat kun jij een humor hebben, wist ik niet. :+

Anoniem

MamboBeach schreef:

Ja dat lijkt me nogal wiedes. Er moet ook nog het huishouden gedaan worden en de kids naar school, dus zo'n vrouw die verder overal goed voor is, behalve de sex, moet natuurlijk niet zomaar aan de kant. Jammer dat zo'n vent dan niet de ballen heeft haar te vertellen wat er aan de relatie scheelt, maar gewoon van twee walletjes wil vreten. Das geen vent, das een lafaard, zeg dat je vreemdgaat en leef met de gevolgen, in plaats van dat achterbakse gedoe.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:32

Ashley5760 schreef:
Onafhankelijke; dat is nou precies zoals ik het zie ;) ik doe wat ik zin in heb als ik hem vandaag zat ben prima toch? En andersom net zo goed op naar de volgende :+
Maja sommige denken dat ik gebruikt word ofzo krijg ik het idee.... (Is volgens mij in ander topic ook letterlijk gezegd)

Oh... Ik las in het andere topic hele andere dingen... Dat je in het begin gek van hem was, dat je het soms nog moeilijk vindt om te accepteren dat het nooit meer dan seks wordt.. Dat je de laatste 2 keer dat je hem zag meer voelde voor hem dan voorheen. Ik weet niet hoor, misschien even je eigen woorden checken?

Huertecilla

MamboBeach schreef:
Maar Huertecilla, veroordeel jij mensen die wel in het geheim een relatie hebben? Gewoon een vraag, puur uit nieuwsgierigheid. ;)

Ik veroordeel niemand daarover, want ik ken de redenen niet en ik heb verder al erg veel inderdaad volstrekt valide/begrijpelijke redenen gehoort.
Ik werk er alleen niet aan mee.
Het komt verbázend vaak voor dat vrouwen wel een relatie willen maar niet als ´mijn´ vriendin dat weet.
Idem gebonden vrouwen die willen dat het verborgen blijft voor hun partner.
Bedankt voor het compliment, maar bedankt.

Geryon

Ashley5760 schreef:

Mindim; dat is niet zo vanzelfsprekend.... Waarom denk je dat seconslove of victoria millan? Zo'n succes zijn ;)

En waarom is dat niet zo vanzelfsprekend? Ik snap het ook niet. Maak dat soort dingen ook bespreekbaar.

Ik snap niet hoe dat niet vanzelfsprekend kunt zijn. Je hebt toch een relatie, je hoort toch te bespreken wat je dwars zit? Geen discipline om wat te wíllen veranderen? Slechte communicatie? Slechte relatie?

vuurneon

Ashley5760 schreef:

Ahhhhh, en walgelijk en vies :(:)

Nou, ik vind je gewoonweg onafhankelijk en je doet lekker je eigen ding :) lekker scharrelen (maar wel veilig, maak er maak er maar geen SOA bingo van :D)

(Voor die kerel heb ik dan een minder goed woord over :') die zit wel in een verbintenis immers. Stiekem is niet zo mijn ding)
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 22-04-13 19:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:33

lieveli schreef:
Ashley5760 schreef:
Onafhankelijke; dat is nou precies zoals ik het zie ;) ik doe wat ik zin in heb als ik hem vandaag zat ben prima toch? En andersom net zo goed op naar de volgende :+
Maja sommige denken dat ik gebruikt word ofzo krijg ik het idee.... (Is volgens mij in ander topic ook letterlijk gezegd)

Oh... Ik las in het andere topic hele andere dingen... Dat je in het begin gek van hem was, dat je het soms nog moeilijk vindt om te accepteren dat het nooit meer dan seks wordt.. Dat je de laatste 2 keer dat je hem zag meer voelde voor hem dan voorheen. Ik weet niet hoor, misschien even je eigen woorden checken?

Klopt
In het begin ;).
Maar net zoals bij de vorige gaat dat een keer over ;).

MamboBeach

Geryon schreef:
vuurneon schreef:

Ik vind het probleem toch echt bij beide liggen. Als tweede viool ben je net zo walgelijk als de vreemdganger zelf. De vreemdganger bedriegt en de tweede viool helpt er lekker aan mee.

En als de tweede viool niet meewerkt is er ergens anders wel een derde, vierde of vijfde viool. :+

Anoniem

Huertecilla schreef:
Mindim schreef:

Wat is dat nu weer voor eens stompzinnige opmerking? Zegt je hoofdvrouw dat tegen je?

Geryon

lieveli schreef:
Ashley5760 schreef:

Oef.. := Dat geeft toch een hele andere definitie van wat jij 'onafhankelijk' noemt :+
Laatst bijgewerkt door Geryon op 22-04-13 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:34

Geyron; ik vind het ook vanzelfsprekend maar bij zoveel mensen die ik ken is dat een issue (jong of oud) en dat snap ik gewoon niet ?! Je gaat er toch mee naar bed dan kun je er ook even over praten lijkt me

Geryon

Ashley5760 schreef:
Geyron; ik vind het ook vanzelfsprekend maar bij zoveel mensen die ik ken is dat een issue (jong of oud) en dat snap ik gewoon niet ?! Je gaat er toch mee naar bed dan kun je er ook even over praten lijkt me

Dat vind ik dus ook :j

MamboBeach

Mindim schreef:
MamboBeach schreef:

Ja dat lijkt me nogal wiedes. Er moet ook nog het huishouden gedaan worden en de kids naar school, dus zo'n vrouw die verder overal goed voor is, behalve de sex, moet natuurlijk niet zomaar aan de kant. Jammer dat zo'n vent dan niet de ballen heeft haar te vertellen wat er aan de relatie scheelt, maar gewoon van twee walletjes wil vreten. Das geen vent, das een lafaard, zeg dat je vreemdgaat en leef met de gevolgen, in plaats van dat achterbakse gedoe.

Ja maar dat is dus wel zoals het gaat...
2 walletjes wil eten... Weet ik niet zo zeer, het kan ook om een bepaalde spanning gaan, er zijn zo veel verschillende verklaringen voor te vinden.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:35

Lieveli; prima dat je citeert maar plaats het dan wel in perspectief dat de laatste 2x anders was klopt maar niet in de zin van dat ik nu verliefd ben en een relatie wil ;)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:35

Huertecilla schreef:
MamboBeach schreef:

Ik veroordeel niemand daarover, want ik ken de redenen niet en ik heb verder al erg veel inderdaad volstrekt valide/begrijpelijke redenen gehoort.
Ik werk er alleen niet aan mee.
Het komt verbázend vaak voor dat vrouwen wel een relatie willen maar niet als ´mijn´ vriendin dat weet.
Idem gebonden vrouwen die willen dat het verborgen blijft voor hun partner.
Bedankt voor het compliment, maar bedankt.

Oke, bedankt voor je antwoord. :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:36

Ik parafraseer zoals je het zelf geschreven hebt, in die context. Ik zeg nergens dat je verliefd bent of nu een relatie wil. Dat is jouw interpretatie van mijn woorden.