Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. En de rest gaat bij de verbouwing hier. Nickyyyy schreef:Kermis schreef:Betaal je belasting voor het geld wat je krijgt? Dan hou ik denk ik niet veel over.. er staat niks over op internet, lijkt me wel raar, je krijgt geld van de belastingdienst, moet je over wat je krijgt weer belasting terub betalen.
Volgens mij klopt dat niet hoor?
Maar wel balen voor je zeg..
Je betaald geen belasting over het geld wat je terug krijgt.
ben echt een leek met dit soort dingen, sorry

magic_lover schreef:Leek mij ook al vrij raar. Maar hoe kan het dan een verschil van 600 euro zijn terwijl ik verder niks raars heb gedaan of gebruik van heb gemaakt ofzo? Is nogal een verschilletjeben echt een leek met dit soort dingen, sorry
Nickyyyy schreef:magic_lover schreef:Leek mij ook al vrij raar. Maar hoe kan het dan een verschil van 600 euro zijn terwijl ik verder niks raars heb gedaan of gebruik van heb gemaakt ofzo? Is nogal een verschilletjeben echt een leek met dit soort dingen, sorry
Niet iets van een verrekening? Kan ook zijn dat je in je aangifte een fout hebt gemaakt en dat die fout je €600 scheelt..
(Nu komt er hier ook pas weer een paard als ik een zeer ruime buffer heb)
listiglistje schreef:[naam] schreef:Wij zoals ieder jaar naar spaarrekening. Hebben t niet nodig
Luxe Yvon, maar alleenstaand, koophuis, sociaal leven, paard en poezel en ik er ook nog leuk uit wil zien, komt er niet veel van sparen
Nell_ schreef:[naam] schreef:Zitten jullie nu echt zo te springen om dat geld?
Hebben jullie het geld dan echt nodig?
Ik zit wel te springen om dat geld! Is een behoorlijk lekker bedrag
Hebben we het ndig? Nee het gaat hier meteen naar de spaarrekening