Ik erger me rot, ik heb...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 20:57

-Aan vuilniszakjassen en dan vooral als die jochies ook nog te stoer er bij gaan lopen :')
-Aan mensen die niks aan hun uiterlijk doen
-Gele of scheve tanden of als je het tandvlees ziet als ze lachen.. brrr
-Mensen die denken dat ze allee beter weten
-Mensen die zich in het openbaar durven te vertonen met een trainingspak

Sjaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:03

- Bananen!

Ik weet niet waarom, want vroeger als kind at ik ze vaak, maar als ik ze al ruik draait mn maag zich t liefst 180graden om. Helaas heb ik dat ooit aan mn collega's verteld. Erg leuk, als het tijd is om fruit te snijden voor cliënten en er zitten bananen bij. Ergste is nog van die zachte, beetje donkere stukjes die je er dan tussenuit moet snijden, of als er van die draadjes achter blijven. Schil weggooien is ook een gruwel. En mn collega's maar lachen. Pakken er vaak ook lekker een banaan bij tijdens de lunch die ze dan met smaak voor mn neus zitten te schillen/eten. Fijn! :Y)

irisje2

Re: Ik erger me rot, ik heb...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:05

sjaals om.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:06

Narita schreef:
Ik erger me rot aan het geluid van etende mensen. Vooral als het helemaal stil is en je hoort het eten in die mond fijngemalen worden... Ik word daar toch altijd zo agressief van, geen idee waarom :')

+1 ik heb precies het zelfde :')

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:09

ik erger me rot aan barbie van huisje boompje barbie,
zit nu net weer te kijken.
en gaat over haar borstvergroting. en als een ander groter heeft wil zei ook groter,
daar kan ik me best wel aan ergeren haha. mijne zijn heel veel groter als die van haar :') en zijn niet eens vergroot. ik zeg altijd maar je krijgt van je verdient :D

maar aan zulke dingen erger ik me gewoon.

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:19

Dat je een sms naar een vent stuurt met 3 vragen en maar op 1 hooguit op 2 vragen antwoord krijg. Terwijl als ze ff naar boven scrollen dat ze alle vragen nog kunnen lezen. En dan nog durven zeggen: ''oh niet gezien''

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:21

Jannickee schreef:
-Aan vuilniszakjassen en dan vooral als die jochies ook nog te stoer er bij gaan lopen :')
-Aan mensen die niks aan hun uiterlijk doen
-Gele of scheve tanden of als je het tandvlees ziet als ze lachen.. brrr
-Mensen die denken dat ze allee beter weten
-Mensen die zich in het openbaar durven te vertonen met een trainingspak

Trainingsbroek wel oke? :o
*voelt zich aangesproken*

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:21

Citroen22 schreef:
Dat je een sms naar een vent stuurt met 3 vragen en maar op 1 hooguit op 2 vragen antwoord krijg. Terwijl als ze ff naar boven scrollen dat ze alle vragen nog kunnen lezen. En dan nog durven zeggen: ''oh niet gezien''

Is teveel info in 1x. :list: Dat gaat er meestal niet in.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:22

Ninette schreef:
Whaa huilende, jengelende en vervelende kinderen mee naar de winkel of op boodschap...verschrikkelijk en begrijp me niet verkeerd....(ik werk met kinderen dus vind ze best wel lief) maar niet op mijn vrije uurtje de hele winkel bijelkaar janken,schreeuwen,zeuren en dan van die moeders die ze niet op hun donder durven te geven ( als je nu braaf bent mag je snoepjes bij de kassa ) Vanmiddag ook weer meegemaakt en was dit keer niet de einge die zich eraan stoorde. In de 20 minuten dat ik in de winkel was hoorde ik alleen maar die moeder waarschuwen en haar kind zat overal op, aan en in. Loop er langs met mijn karretje durfde hij gerust even een trap er tegen aan te geven, dus ik gelijk met een boze blik naar de jongen kijken, kijkt die moeder mij weer aan van : ja wat moet je.....Pech staan voor me bij de kassa enige wat moeder roept niet met die schuifdeuren spelen, hier blijven. Goh ik heb me in kunnen houden, moeders klaar met afrekenen roept nog een keer tegen kind niet bij die deur en niet naar buiten daar is een parkeerplaats en kun je onder een auto komen.....moeder loopt naar de deur en kind schiet parkeerplaats op. Zegt die aardige kassiere ineens.... nou die mag van mij onder een auto lopen hoor een stuk rustiger...whaaa iedereen lag in een deuk...ben dus gelukkig niet de enige....

-:(- _O- herkenbaar!

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:26

Ik erger mij rot dat ik voor dit topic een aantal keren google moest opstarten, omdat ik bij een aantal woorden gewoon niet wist wat er mee bedoeld werd. Maar ik heb er ook weer een hoop van geleerd :-)

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:27

jiehaaa schreef:
Citroen22 schreef:

Is teveel info in 1x. :list: Dat gaat er meestal niet in.

Nee oke. Maar lees dan even terug denk ik dan. Doe even moeite :') -O-

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:28

xSwanHeart schreef:
Marit schreef:
Jongens met een hipsterknot? Hoe moet ik dat voor me zien? :')

Zo ongeveer: http://24.media.tumblr.com/tumblr_mcq41 ... o1_500.jpg

Ohja, nog iets wat ik vreselijk vind: Mannen met dat andere hippe kapsel. Dit, zegmaar: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m182v ... o1_500.jpg
Verschrikkelijk! :')

idd, heeft een man op orkest bij ons alleen dan nog iets extremer. echt zo spuuglelijk! en die heeft ook altijd van die beetje kak kleren aan.
en laarzen bij een man, daar kan ik ook echt niet tegen!

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:28

- Vuilniszakjassen (vooral die knalroze, en dan een panterprint rokje eronder, kots kots kots)
- Vuilniszakdekjes, ik snap niet waarom je je paard dat zou aandoen. :')
- Mensen met een lelijk gebit, dat ziet er gewoon zo vies uit!
- Mensen waarvan je kunt ruiken dat ze roken
- Meisjes die denken dat ze mooi zijn met hun metersdikke laag foundation, maar erbij lopen als een clown.
- Mensen met blond haar van zichzelf, als die dat dan zwart gaan verven of andersom
- Mensen die werkelijk de hele dag door de docent gaan lopen te verbeteren
- Duckface
- Instagram tweets #met #al #die #belachelijke #hashtags
- Mensen die hun hele leven in details vertellen op social media.
- Mensen die nooit op tijd zijn. (Gevolg: jij bent door hen ook te laat ergens of je loopt een uur in de kou te wachten.)
- Swag, Yolo, Sgatje, jwz, wjnmk, en alles in die trend.
- Mensen die in de les werkelijk nooit opletten en altijd de les verstoren, en vervolgens gaan lopen zeiken dat ze een 2 op hun 3 keer meetellende toets hebben. Ik ben geen nerd, maar dat is gewoon echt irritant.
- Verwende, jankende kinderen.
- Docenten die nooit rekening houden met hoe druk een klas het heeft. Ik snap dat je je lesstof op tijd af wilt hebben, maar om nou met massaal op dezelfde dag toetsen te gaan geven..

Oh ik kan nog wel even doorgaan :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:31

Op zulke momenten kom ik er niet op :') Maar ehm, sukkeltjes/nerds(die herken je er zo uit), leugenaars, arrogante mensen, insecten, uggs en zo kan ik er nog wel wat bedenken.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:33

KirstenVosje schreef:
- Mensen met blond haar van zichzelf, als die dat dan zwart gaan verven of andersom

*Voelt zich aangesproken* Haha, ik ben van nature blond, daarna donkerbruin geverfd en ben nu al een tijdje zwart. Maar het ziet er heel natuurlijk uit bij mij, meestal geloven ze me niet als ik zeg dat ik van nature blond ben :+

-Mensen die langzaam voor je gaan lopen of fietsen, op zo'n manier dat je er gewoon onmogelijk langs kan _-:( :')

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:45

dat ik nu niet meer weet wat ik wilde zeggen

EDIT: o ja,
al die basis/middelbare schoolmeisje die zo aanstellerig doen:
oh schatje, hé lieverd, hou zoveel van je
die op facebook reageren op een nieuwe foto met: wat ben je knap, lkkr ding, sexy! luf you

kan echt niet tegen die aanstellers

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:51

KirstenVosje schreef:

*Voelt zich ook aangesproken*
Ik ben een blondje van mezelf en heb het ook zwart gehad en verf het nu al heel lang bruin.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 22:06

Martine_R schreef:
- meiden die totaal niets proberen te maken van hun uiterlijk. Rondlopen met dikke borstelwenkbrauwen, al 10 jaar hetzelfde kapsel, nooit eens een beetje make-up (al is het maar een beetje mascara of wat roze vaseline op je lippen)

Noooo, dan heb jij ook een hekel aan mij!
Ik begin niet aan plukken aan mn wenkbrauwen en make-up heb ik alleen op als mijn liefste dinnetjes me meesleuren om op te maken.

Ik kam wel altijd mijn haar s'ochtends :Y)

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 22:08

mensen die in het openbaar aan een stuk door buitelands jodelen en nog luid ook _-:(

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 22:11

Rapida13 schreef:
mensen die in het openbaar aan een stuk door buitelands jodelen en nog luid ook _-:(

Het zou verboden moeten worden dat mensen hun eigen taal mogen spreken tegen elkaar :')
Als jij naar Frankrijk gaat spreek je natuurlijk vloeiend Frans en in Duitsland ook gewoon netjes Duits als je er met je Nederlandse familie/vrienden bent :D

(Al moet ik toegeven, sommige mensen hebben een behoorlijk uithoudingsvermogen als het om praten gaat op een hoog tempo en hoog volume :)) Ik red dat niet :') ik vraag mij dan ook wel eens af of ze elkaar daadwerkelijk begrijpen of gewoon maar tegen elkaar aan het kletsen zijn zonder echt te luisteren)

Endlessly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 22:17

Ik erger me aan mensen die zich ergeren aan het uiterlijk van anderen. Je bent toch vrij om te dragen wat je wil? Wat jij niet leuk vindt, kan een ander wel leuk vinden...

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 22:22

Matheno schreef:
Martine_R schreef:
- meiden die totaal niets proberen te maken van hun uiterlijk. Rondlopen met dikke borstelwenkbrauwen, al 10 jaar hetzelfde kapsel, nooit eens een beetje make-up (al is het maar een beetje mascara of wat roze vaseline op je lippen)

Ik begin niet aan plukken aan mn wenkbrauwen en make-up heb ik alleen op als mijn liefste dinnetjes me meesleuren om op te maken.

Haha nou '''hekel'' is ook een groot woord. Een vriendin van mij doet hetzelfde namelijk, dus ik kan best met zulke mensen omgaan :D
Ik vind het alleen zo jammer :')
Een paar getoiletteerde wenkbrauwen staat zoveel mooier, en een klein beetje mascara haalt net die ''out-of-bed-look'' van je gezicht af.
Ik kan het me ook niet voorstellen; ik denk dat het daar aan ligt. Ik kan het me niet voorstellen dat je niet de moeite wilt doen er leuk uit te zien... :P

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 22:25

Citaat:

Citaat:

Haha nou '''hekel'' is ook een groot woord. Een vriendin van mij doet hetzelfde namelijk, dus ik kan best met zulke mensen omgaan :D
Ik vind het alleen zo jammer :')
Een paar getoiletteerde wenkbrauwen staat zoveel mooier, en een klein beetje mascara haalt net die ''out-of-bed-look'' van je gezicht af.
Ik kan het me ook niet voorstellen; ik denk dat het daar aan ligt. Ik kan het me niet voorstellen dat je niet de moeite wilt doen er leuk uit te zien... :P

niet alleen de moeite ervoor willen doen, ik vind het ook belachelijk duur al die make-up

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 22:26

Dat hangt er vanaf wat voor merken je gebruikt. Voor 3,- heb je een mascaraatje hoor, waar je 3 maanden mee doet..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 22:27

Martine_R schreef:
Dat hangt er vanaf wat voor merken je gebruikt. Voor 3,- heb je een mascaraatje hoor, waar je 3 maanden mee doet..

Als je 12 bent kan ik mij goed voorstellen dat make-up duur is :P