-Aan mensen die niks aan hun uiterlijk doen
-Gele of scheve tanden of als je het tandvlees ziet als ze lachen.. brrr
-Mensen die denken dat ze allee beter weten
-Mensen die zich in het openbaar durven te vertonen met een trainingspak
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

en zijn niet eens vergroot. ik zeg altijd maar je krijgt van je verdient
Jannickee schreef:-Aan vuilniszakjassen en dan vooral als die jochies ook nog te stoer er bij gaan lopen
-Aan mensen die niks aan hun uiterlijk doen
-Gele of scheve tanden of als je het tandvlees ziet als ze lachen.. brrr
-Mensen die denken dat ze allee beter weten
-Mensen die zich in het openbaar durven te vertonen met een trainingspak
Ninette schreef:Whaa huilende, jengelende en vervelende kinderen mee naar de winkel of op boodschap...verschrikkelijk en begrijp me niet verkeerd....(ik werk met kinderen dus vind ze best wel lief) maar niet op mijn vrije uurtje de hele winkel bijelkaar janken,schreeuwen,zeuren en dan van die moeders die ze niet op hun donder durven te geven ( als je nu braaf bent mag je snoepjes bij de kassa ) Vanmiddag ook weer meegemaakt en was dit keer niet de einge die zich eraan stoorde. In de 20 minuten dat ik in de winkel was hoorde ik alleen maar die moeder waarschuwen en haar kind zat overal op, aan en in. Loop er langs met mijn karretje durfde hij gerust even een trap er tegen aan te geven, dus ik gelijk met een boze blik naar de jongen kijken, kijkt die moeder mij weer aan van : ja wat moet je.....Pech staan voor me bij de kassa enige wat moeder roept niet met die schuifdeuren spelen, hier blijven. Goh ik heb me in kunnen houden, moeders klaar met afrekenen roept nog een keer tegen kind niet bij die deur en niet naar buiten daar is een parkeerplaats en kun je onder een auto komen.....moeder loopt naar de deur en kind schiet parkeerplaats op. Zegt die aardige kassiere ineens.... nou die mag van mij onder een auto lopen hoor een stuk rustiger...whaaa iedereen lag in een deuk...ben dus gelukkig niet de enige....
herkenbaar!
jiehaaa schreef:Citroen22 schreef:Dat je een sms naar een vent stuurt met 3 vragen en maar op 1 hooguit op 2 vragen antwoord krijg. Terwijl als ze ff naar boven scrollen dat ze alle vragen nog kunnen lezen. En dan nog durven zeggen: ''oh niet gezien''
Is teveel info in 1x.Dat gaat er meestal niet in.
xSwanHeart schreef:Marit schreef:Jongens met een hipsterknot? Hoe moet ik dat voor me zien?
Zo ongeveer: http://24.media.tumblr.com/tumblr_mcq41 ... o1_500.jpg
Ohja, nog iets wat ik vreselijk vind: Mannen met dat andere hippe kapsel. Dit, zegmaar: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m182v ... o1_500.jpg
Verschrikkelijk!

KirstenVosje schreef:- Mensen met blond haar van zichzelf, als die dat dan zwart gaan verven of andersom

Martine_R schreef:- meiden die totaal niets proberen te maken van hun uiterlijk. Rondlopen met dikke borstelwenkbrauwen, al 10 jaar hetzelfde kapsel, nooit eens een beetje make-up (al is het maar een beetje mascara of wat roze vaseline op je lippen)
Rapida13 schreef:mensen die in het openbaar aan een stuk door buitelands jodelen en nog luid ook
Ik red dat niet
ik vraag mij dan ook wel eens af of ze elkaar daadwerkelijk begrijpen of gewoon maar tegen elkaar aan het kletsen zijn zonder echt te luisteren) Matheno schreef:Martine_R schreef:- meiden die totaal niets proberen te maken van hun uiterlijk. Rondlopen met dikke borstelwenkbrauwen, al 10 jaar hetzelfde kapsel, nooit eens een beetje make-up (al is het maar een beetje mascara of wat roze vaseline op je lippen)
Noooo, dan heb jij ook een hekel aan mij!
Ik begin niet aan plukken aan mn wenkbrauwen en make-up heb ik alleen op als mijn liefste dinnetjes me meesleuren om op te maken.
Ik kam wel altijd mijn haar s'ochtends

Citaat:Noooo, dan heb jij ook een hekel aan mij!
Ik begin niet aan plukken aan mn wenkbrauwen en make-up heb ik alleen op als mijn liefste dinnetjes me meesleuren om op te maken.
Ik kam wel altijd mijn haar s'ochtendsCitaat:
Haha nou '''hekel'' is ook een groot woord. Een vriendin van mij doet hetzelfde namelijk, dus ik kan best met zulke mensen omgaan
Ik vind het alleen zo jammer
Een paar getoiletteerde wenkbrauwen staat zoveel mooier, en een klein beetje mascara haalt net die ''out-of-bed-look'' van je gezicht af.
Ik kan het me ook niet voorstellen; ik denk dat het daar aan ligt. Ik kan het me niet voorstellen dat je niet de moeite wilt doen er leuk uit te zien...