noorhermans1 schreef:waarom ik wel eens van die momenten heb: hee, dat heb ik al eens eerder gezien? terwel je er bijv. pas voor de 1e keer bent.... ik vind dat zo eng!
Ja heb ik ook!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

RobinBuck schreef:noorhermans1 schreef:waarom ik wel eens van die momenten heb: hee, dat heb ik al eens eerder gezien? terwel je er bijv. pas voor de 1e keer bent.... ik vind dat zo eng!
ja daar hadden wij het net dus over!![]()
weet iemand wat dat is?

tylando schreef:waarom irriteren mensen zich altijd zo aan anderen ipv zichzelf?
. Kan heel klunzig zijn en kan heel boos op mijzelf worden als ik bijvoorbeeld al 2 keer dat zelfde potlood heb laten vallen. Ook als dingen niet lukken, kan ik heel pissed op mijzelf worden. hoi schreef:Waarom verschillen we zo van elkaar? Terwijl we diep vanbinnen hetzelfde zijn.
amoj schreef:Waarom word je op de ene jongen/meid wel verliefd, en op de andere niet?
RobinBuck schreef:noorhermans1 schreef:waarom ik wel eens van die momenten heb: hee, dat heb ik al eens eerder gezien? terwel je er bijv. pas voor de 1e keer bent.... ik vind dat zo eng!
ja daar hadden wij het net dus over!![]()
weet iemand wat dat is?

[/quote]amoj schreef:Waarom word je op de ene jongen/meid wel verliefd, en op de andere niet?
[/quote]miss_lizje schreef:@ [***]: Voor een deel genetisch vastgesteld, net als lengte van je eigen haar. Daarnaast ondervind het schade door kleding enzo. Waardoor haren ook kunnen afbreken en weer aangroeien. Als afbraak en groei even snel zijn, lijkt het alsof het maar 1 bepaalde lengte heeft.
Citaat:Déjà vu
Je brein verwerkt het onbewust iets te snel dat het al een kleine herinnering is; dus het komt later aan in je bewustzijn waardoor je denkt dat je het eerder hebt meegemaakt of hebt gezien. Klein foutje met verwerken zeg maar
Sem_ schreef:Hoe kan het dat je haar altijd even vol is/lijkt en één lengte lijkt te zijn terwijl je per dag haren verliest..
Er groeien dan weer nieuwe haren bij, maar groeien deze dan zó snel dat ze ineens net zo lang zijn als
de rest van je haar? Anders zou je toch allemaal natuurlijke laagjes in je haar moeten hebben en stekels
op je hoofd van nieuwe haren?
SienenIvo schreef:Waarom je je zo kan ergeren aan mensen met een vieze lijfgeur...