Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 15:50

Ha dan is dat natuurlijk een ideale keus, ruimte innemen doet een band zeker, dus heb je er altijd nog wat aan als je het zat wordt, haha :P

Ik heb hier echt nog zat zooi (nouja best mooi spul eigenlijk -O- ) staan dat nodig op Marktplaats moet zeg, hoe meer ik er aan denk hoe langer het lijstje wordt :P

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 15:53

En als ie niet gebruikt wordt, kan ik er altijd nog een plant op zetten zodat ie mooi kan gaan staan te zijn :D

Ik heb hier ook nog heel wat liggen, van meubeltjes tot kleding tot paardenspullen... maar ik kom er nooit aan toe alles uit de kelder en garage naar de woonkamer te sjouwen en op de foto te zetten. Ooit...

lady62

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:05

Juud87 schreef:
Ik ben op zoek naar een platenspeler. Tot nu toe nog niets gevonden op marktplaats of speurders. Een van jullie toevallig nog op zolder staan?
Voor de rest ben ik vrij rustig op marktplaats. Alleen als ik iets heel leuks zie wil ik nog wel eens bieden.

ik heb nog een platenspeler staan op zolder alleen zonder naald
als je er wat aan hebt mag je hem hebben
in anna paulowna

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:08

Kun je een mooie regenwoud-hoek van maken inderdaad, haha.

Hier eerst maar eens de verbouwing afronden, zodat de meubels weer op hun plek kunnen en alle zooi (die wel wel gebruiken :P ) daar weer in kan, zodat de zolder en slaapkamer beneden leeg komen.

Dan alle Marktplaats-meuk tevoorschijn halen en op de foto en op Marktplaats zetten, en lekker in die slaapkamer bewaren zodat het allemaal wat overzichtelijker wordt.

Goed, nu eerst maar eens pakketten voor klanten inpakken en foto's maken van wat "zooi" voor op de opruimings-pagina van mijn website, loopt een beetje achter, heb daarvan nu ook weer 2 grote dozen vol staan, zucht.

Overal staat zooi gewoon :P

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:10

Doe je ons even een linkje als je spullen hebt? Altijd nieuwsgierig. En zoals ik al schreef, ik kom misschien nog terug op die stepper :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:16

Marktplaats zal nog wel even duren voordat ik daar spullen op ga zetten :)

Sowieso die stepper, nog een Gauswheel, design-radiatoren, raamboompjes, raamsloten, wat deuren, wat antieke (?) openhaard spullen die wij toch niet gebruiken, nog wat kasten misschien...en als ik mijn huis ooit nog verkoop, een hele inboedel :P

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:20

En nog meer dingen waarvan ik niet eens weet wat het zijn... ik wacht op een link :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:28

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:29

Ziet er cool uit! Alleen is wel zo'n ding waarmee ik al mijn botten zou breken, ha ha ha!!!

Linn1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:30

HorseTopShop schreef:
Ojajoh schreef:
Waar ik me dus dood aan irriteer....

2). Het niet reageren van mailtjes....
3). Het niet reageren op biedingen..

Sorry, maar daar reageer ik ook niet op hoor. Krijg soms mailtjes met belachelijk zielige verhalen over zieke kinderen, arm gezin, etc. Neem niet eens de moeite om op zoiets te reageren. Zijn alleen maar smeekbedes om spullen gratis te krijgen.
En biedingen die helemaal nergens op slaan ga ik ook echt niet op reageren. Ze bieden dan maar lekker even door :)

Sorry, ik bedoel dan ook wel mails vanuit mijn kant die serieus zijn.. wat jij noemt heb ik ook al eerder genoemd, daar ga ik ook zeker niet op in haha. En ik reageer ook enkel op biedingen die serieus zijn.. maar hun blijkbaar niet :+

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 17:26

Nou, ik moet zeggen, ik heb een aantal geïnteresseerden in het haar wat ik erop heb gezet.. Jammer is alleen dat iedereen maar een paar zakjes wil.. :( Zal je zien dat ik met een aantal onpopulaire kleuren blijf zitten..

Ik heb zitten denken anders maar gewoon een paar sets aan te bieden.. Even brainstormen maar! :D

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 17:27

Setjes maken waarin ook een paar niet zo gewilde kleurtjes zitten ;)
Als de prijs goed is, nemen mensen die vast graag op de koop toe en ben jij er mooi vanaf !

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 17:50

Ik had hier ook weer zo'n slimmerik die slecht kan lezen, ik bied twee singels aan, (125 en 140cm) krijg ik de vraag of de 125 een vhz singel is, uuu ja duhhh, staat er zelfs nog bij en je hoeft niet heel slim te zijn om te weten dat 125cm geen dressuur singel kan zijn.

vervolgens word er naar de vraagprijs gevraagd, staat in de advertentie, maar goed nog maar een keer gezegt, krijg je als antwoord, dan zoek ik wel verder...

dan denk ik waarom reageer je dan, dit zijn gewoon duurdere singels omdat het echte kieffer singels zijn

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 18:04

pmarena schreef:
Gauswheel is stoer!!

Een soort praktische (klein), veilige (gewone schoenen) en comfortabele (luchtbanden) tussenvorm tussen skeelers en fiets :)

http://www.youtube.com/watch?v=IQ3-wgpy0oo

Wat een hilarisch ding :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 18:08

Geinig toch :P

Ik vind dit echt een veel handiger, leuker en veiliger ding dan skeelers, vroeger veel gerolschaatst / geskeelerd maar ben niet zo's ster in snel remmen, en over steentjes enzo rijdt het ook alles behalve comfortabel.....en als je ergens naartoe gaat (winkel ofzo) ook niet echt praktisch dat je nog losse schoenen mee moet nemen :P

Ik heb hier 3 nieuwe Gauswheels staan, dat is 2 te veel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 18:56

Volgens mij zou ik meteen op m'n plaat gaan met dat ding haha, mijn mail is gehackt, marktplaats al gemaild met m'n nieuwe mailadres maar nog steeds geen reactie, bij het instellen van een nieuwe stuurden ze een mailtje naar m'n oude, daar kan ik dus niks mee..

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 18:59

Tjongejonge... ik heb nu op 2 loopbanden geboden. 60 euro. Krijg ik van de ene een mailtje dat ik m voor 65 euro af mag komen halen, maar dat geldt alleen tot morgenmiddag 12 uur, als er daarna een hoger bod komt is ie weg. Ehm, ik bied 60, geen 65. En ik laat me niet opjagen. Hoop maar op een hoge bod dan vriendje!
En de andere stuurde me een mailtje dat mijn bod geaccepteerd is en dat ik m op mag komen halen. Ik zal de eerste dus even vriendelijk melden dat ie het hogere bod af kan wachten. Je zal maar voor donderdag een ophaal afspraak maken en woensdagavond komt er een hoger bod. De groeten.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:13

GC waarom ga je niet lekker buiten hardlopen met een lekker muziekje op?
ben ook net begonnen en bevalt goed!

notrouble: over je rijbroeken, ik heb het idee dat " peerdevolk" makkelijker afspraken niet nakomt.
ik had het vorige week 3x in 1 week met paardenspul dat ze niet komen afhalen of dat je niks meer hoort na prijsafspraak.. terwijl dat niet het geval is met mijn andere spullen :)

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:20

Alja: Dat zou best eens kunnen inderdaad. Stom zeg :( :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:22

Is dat een loopband met motor? Dat is niet duur dan.
Ik wil straks idd ook weer beginnen met buiten hardlopen met evy haha, hoop dat k binnenkort met rijlessen kan beginnen dan kan k naar het bos te hardlopen, ziet tenminste niet iedereen me.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:23

ik loop ook met evy dees_daan :D

en ik loop ook als het donker is :+

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:25

denk je niet dat het komt omdat mensen vaak interesse hebben in het paarden spul voor de leuk maar niet omdat ze het echt nodig zijn, merk het ook aan mij zelf, laatst een hele mooie leren singel van mp gekocht, deze vond ik heel mooi en wilde al heel lang zo'n singel, maar vond dat mijn huidige singel nog prima is, maar omdat mijn paard momenteel te dik is geworden moest ik een grotere maat, dus daardoor kon ik het leuk en het noodzakelijke combineren.

nu haak ik zelf niet zo snel af, ik denk eerst na vooral ik reageer op iets, maar ik denk dat veel mensen reageren zonder eerst na te denken

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:26

Man, ik moet echt op mn handen gaan zitten bij de boktmarkt..

Gebande gebruiker probeert haar spul via de account van een ander te verkopen...

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:31

dees_daan schreef:
Is dat een loopband met motor? Dat is niet duur dan.

Daar ga ik van uit, daarom vroeg ik of ie mechanisch is. Maar je weet het nooit natuurlijk... gelukkig ben je op MP niet verpklicht iets te kopen als je een bod gedaan hebt, zoals op Ebay. Kan m dus mooi even bekijken voor ik zeg of ik m meeneem of niet!

Alja, daar kan ik mezelf niet toe zetten. Ik vind sport (behalve rijden :D ) geen hol aan en doe dit echt puur voor de beweging. Als er maar 1 druppel valt, een beetje sneeuw ligt of de kleur van de lucht staat me niet aan ( :D ) dan blijf ik binnen lekker op m'n kont zitten. Ook heb ik het idee dat ik langer "onderweg" ben. Ik denk dat ik sneller op zo'n band stap. Dat staat de hele dag achter me, kan ik in een pauze doen, of na het werk. Of even tussendoor. Of maar 10 minuten als ik dat wil. Ik heb hier een muziekinstallatie staan, dus de muziek loopt dan al. Oortjes heb ik een hekel aan. Geen idee, misschien allemaal "smoezen", maar ik denk echt dat ik dit wél doe. Hardlopen buiten niet, vind ik echt niks aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 19:32

upendo schreef:
Man, ik moet echt op mn handen gaan zitten bij de boktmarkt..

Gebande gebruiker probeert haar spul via de account van een ander te verkopen...

Kan je de mods niet inlichten?

Ik ga zolang ik 'hier' nog moet hardlopen ook in het donker haha