Dat lijkt me echt heel erg pijnlijk.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

pipo schreef:Oh ik heb wel gelachen om jullie akties zeg! Wat komt me dit bekend voor maar dan met mijn zoontje van 8.
Hij fietste vrij laat en reed voorop ,kijkt achterom en rijdt dus zo een sloot in met fiets en al... Hij klimt over ons hek (van die kastanjepaaltjes) en wil erafspringen... hangt ie aan het hek met zijn jas voetjes van de vloer MAMAAAAAA te roepenMaakt zelf een schommel en heeft dus even later een gat in zijn kop. Doet een renspelletje binnen van de woonkamer naar de deur van de gang achter en wat denk je gaat door het glas heen, mooie snee die met 6 hechtingen dichtgezet moest worden. Krijgt voor zijn verjaardag een mooie (uiteraard hufterproof) tractor en jawel, binnen een dag kapot! Affin, Hij is altijd de pineut net als jullie blijkbaar.
niet van mij.. zijn oom is er ook zo 1 dus uiteraard komt t van papa's kant
de dag erna maar naar de tandarts en nu heeft ie weer mooie tandjes. Echt ik kan zo uren doorgaan wat ie allemaal doet of niet doet. Vaak wel lache, maar ook vaak een hartverzakking voor mams
pipo schreef:niet van mij.. zijn oom is er ook zo 1 dus uiteraard komt t van papa's kant
![]()
Oja, pas naar t zwembad, op de glijbaan ging t mis! alle 2 zijn konijnetandjes aan gortde dag erna maar naar de tandarts en nu heeft ie weer mooie tandjes. Echt ik kan zo uren doorgaan wat ie allemaal doet of niet doet. Vaak wel lache, maar ook vaak een hartverzakking voor mams
pipo schreef:niet van mij.. zijn oom is er ook zo 1 dus uiteraard komt t van papa's kant
![]()
Oja, pas naar t zwembad, op de glijbaan ging t mis! alle 2 zijn konijnetandjes aan gortde dag erna maar naar de tandarts en nu heeft ie weer mooie tandjes. Echt ik kan zo uren doorgaan wat ie allemaal doet of niet doet. Vaak wel lache, maar ook vaak een hartverzakking voor mams
xBalou schreef:Ik schop het topic wel even omhoog![]()
Ik ben ook een klungel.. Ik val in een waterbak bij de paarden, mijn bril blijft in een boom hangen, wil ik er zonder zadel op donder ik er aan de andere kant weer vanaf, ik struikel altijd enneh.. mijn moeder word gestoord van me

Lisitano schreef:Wat een hilarische posts
Ik ben ook kluns eerste klas. Wegrijden met je maaltijd op je auto, telefoon ook eens gedaan.
Gisteren nog druk aan het schoonmaken, en dan zo driftig boenen dat je je telefoon van tafel veegt zo je sopemmer in! Oops!
Proberen zo galant mogelijk op je fiets te zitten als er een stel knappe tegenliggers aan komt en dan met je teenslipper onder je trapper vast te komen te zitten die vervolgens in je spaak vliegt en je al wiebelend en slingerend tegen een stoeprand knalt. Ja welke kop trek je dan?!
Rebeccaa schreef:Ik ben ook zo blij dat ik geen wiskunde meer heb, grafieken/tabellen/lijntjes trekken enzovoorts; ik kan het allemaal niet, gewoon niet. Soms was ik een kwartier bezig omdat de lijntjes steeds mislukten.. hoe bedoel je motorisch gestoord.
En altijd glazen die kapot vallen door mij...
oeps
......