Onhandige mensen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Re: Onhandige mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 14:38

Au! :=
Dat lijkt me echt heel erg pijnlijk. %)

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 14:54

ja, maarja aan de andere kant was het wel diegene zn eigen schuld :')

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-13 16:31

pipo schreef:
Oh ik heb wel gelachen om jullie akties zeg! Wat komt me dit bekend voor maar dan met mijn zoontje van 8.
Hij fietste vrij laat en reed voorop ,kijkt achterom en rijdt dus zo een sloot in met fiets en al... Hij klimt over ons hek (van die kastanjepaaltjes) en wil erafspringen... hangt ie aan het hek met zijn jas voetjes van de vloer MAMAAAAAA te roepen _O- Maakt zelf een schommel en heeft dus even later een gat in zijn kop. Doet een renspelletje binnen van de woonkamer naar de deur van de gang achter en wat denk je gaat door het glas heen, mooie snee die met 6 hechtingen dichtgezet moest worden. Krijgt voor zijn verjaardag een mooie (uiteraard hufterproof) tractor en jawel, binnen een dag kapot! Affin, Hij is altijd de pineut net als jullie blijkbaar.

Hahha van wie zou die dat hebben dan? :D

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 17:05

:D niet van mij.. zijn oom is er ook zo 1 dus uiteraard komt t van papa's kant _O-
Oja, pas naar t zwembad, op de glijbaan ging t mis! alle 2 zijn konijnetandjes aan gort -O- de dag erna maar naar de tandarts en nu heeft ie weer mooie tandjes. Echt ik kan zo uren doorgaan wat ie allemaal doet of niet doet. Vaak wel lache, maar ook vaak een hartverzakking voor mams

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 17:07

Zo, ik ben onhandig, maar als ik dit zo allemaal lees valt het reuze mee! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 17:15

pipo schreef:
:D niet van mij.. zijn oom is er ook zo 1 dus uiteraard komt t van papa's kant _O-
Oja, pas naar t zwembad, op de glijbaan ging t mis! alle 2 zijn konijnetandjes aan gort -O- de dag erna maar naar de tandarts en nu heeft ie weer mooie tandjes. Echt ik kan zo uren doorgaan wat ie allemaal doet of niet doet. Vaak wel lache, maar ook vaak een hartverzakking voor mams

aaach,arm kind....

Als het erfelijk is,heb ik nu al medelijden met mijn kinderen later....... :')

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 17:19

Ikzelf niet, mijn man niet maar onze schoonbroer!
Die denkt dat alles wel te fiksen valt met duck-tape....

Dus als er een lek zit of een stuk isoleerfolie mist aan je verwarmingsbuizen los je dat toch op met plastic en duck-tape :)*
En behangen werk je ook af met duck-tape...
En zo nog veel meer

AdmiralChaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 17:33

Vroeger was ik super onhandig, struikelen, alles laten vallen enzovoort. Tegenwoordig valt het allemaal wel mee, gelukkig haha ;D Als ik zo de verhalen lees valt het bij mij wel mee :P

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-13 18:14

pipo schreef:

Ja kan het wel begrijpen dat het soms lastig is. :P

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 10:43

Ik schop het topic wel even omhoog :P
Ik ben ook een klungel.. Ik val in een waterbak bij de paarden, mijn bril blijft in een boom hangen, wil ik er zonder zadel op donder ik er aan de andere kant weer vanaf, ik struikel altijd enneh.. mijn moeder word gestoord van me _O-

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 22:44

xBalou schreef:
Ik schop het topic wel even omhoog :P
Ik ben ook een klungel.. Ik val in een waterbak bij de paarden, mijn bril blijft in een boom hangen, wil ik er zonder zadel op donder ik er aan de andere kant weer vanaf, ik struikel altijd enneh.. mijn moeder word gestoord van me _O-

Hahha ja mijn omgeving heeft er ook wel last van, maar ja het zit zelf ook in mijn familie.

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 22:46

ik kan me hier ook melden :j. Ik ben een kluns eerste klas, ook dingen laten vallen, dingen vergeten, scheuren/vlekken in kleren (op de meest rare plekken) etc. etc....

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 22:51

Wat een hilarische posts :')

Ik ben ook kluns eerste klas. Wegrijden met je maaltijd op je auto, telefoon ook eens gedaan.
Gisteren nog druk aan het schoonmaken, en dan zo driftig boenen dat je je telefoon van tafel veegt zo je sopemmer in! Oops!
Proberen zo galant mogelijk op je fiets te zitten als er een stel knappe tegenliggers aan komt en dan met je teenslipper onder je trapper vast te komen te zitten die vervolgens in je spaak vliegt en je al wiebelend en slingerend tegen een stoeprand knalt. Ja welke kop trek je dan?! :+

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 22:53

Lisitano schreef:
Wat een hilarische posts :')

Ik ben ook kluns eerste klas. Wegrijden met je maaltijd op je auto, telefoon ook eens gedaan.
Gisteren nog druk aan het schoonmaken, en dan zo driftig boenen dat je je telefoon van tafel veegt zo je sopemmer in! Oops!
Proberen zo galant mogelijk op je fiets te zitten als er een stel knappe tegenliggers aan komt en dan met je teenslipper onder je trapper vast te komen te zitten die vervolgens in je spaak vliegt en je al wiebelend en slingerend tegen een stoeprand knalt. Ja welke kop trek je dan?! :+

Ah dat is zo vervelend he? :+

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 22:57

En dan heb je altijd van die mensen om je heen waarbij alles goed gaat, waar mensen bewondering voor hebben. Mij lachen ze al uit voor ik wat gedaan of gezegd heb ;( Mehh..

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 22:59

Lisitano schreef:
En dan heb je altijd van die mensen om je heen waarbij alles goed gaat, waar mensen bewondering voor hebben. Mij lachen ze al uit voor ik wat gedaan of gezegd heb ;( Mehh..

Ja bij mij ook of ze kijken mij weer boos aan. :+

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-13 18:27

Ik had gister nog m'n hoofd gestoten au... -O-

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-13 20:21

Ik liet vandaag de mozerella vallen. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 10:07

Ik ben ook zo blij dat ik geen wiskunde meer heb, grafieken/tabellen/lijntjes trekken enzovoorts; ik kan het allemaal niet, gewoon niet. Soms was ik een kwartier bezig omdat de lijntjes steeds mislukten.. hoe bedoel je motorisch gestoord.

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-13 12:42

Rebeccaa schreef:
Ik ben ook zo blij dat ik geen wiskunde meer heb, grafieken/tabellen/lijntjes trekken enzovoorts; ik kan het allemaal niet, gewoon niet. Soms was ik een kwartier bezig omdat de lijntjes steeds mislukten.. hoe bedoel je motorisch gestoord.

:n
Hier hetzelfde verhaal, getallen en cijfers ik heb daar niks mee.

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 13:19

Kan me even niet zoveel dingen herinneren, maar ik laat wel geregeld dingen (kapot) vallen. Gister nog liet ik me zweep vallen toen ik aan het rijden was :') En altijd glazen die kapot vallen door mij...
Of de hond ligt weer eens lekker strategisch en dan moet ik over haar heen stappen, dan denk ik nog van neem de ruimte, en dan boem voet tegen haar kop := oeps

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 15:23

Ik viel vanmiddag bij iemand op schoot in de tram :\

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 18:12

Ik ben ook niet echt handig, me altijd stoten, dingen laten vallen, laatst m'n telefoon in de wc laten vallen terwijl ik er alleen maar naast stond :')

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 20:44

Ik sla mn vriend nogal euhm vaak per ongeluk ook op minder gelukkige plekken :') ......

Tazziexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 21:37

Mijn vinger gaat ook altijd op magische wijze naar mijn oog... :))