Ik merk dat ik wat moeite heb met het speculeren. Hoewel uit medeleven, ik vind dat naar om te lezen. Voor mezelf: ik heb oprecht geen idee hoe het echt met haar gaat en ik hoop alleen maar op veel mooie momenten voor Gwenny en haar gezin. En "verlost worden" ik denk, wij kunnen er gewoon niets over zeggen. De tijd zal het ons leren en wat mij betreft past enkel een medeleven zonder invullen.
Ben daarmee misschien een zeur en ik vind het ook echt niet van iemand persoonlijk iets, het is gewoon mijn gevoel dat ik graag wilde uiten.
Wat een vreselijk sterk meisje is het ook. Blijft mij elke keer verbazen. Ik leef zo met haar en haar familie mee, hoop dat de laatste weken toch nog prettig zullen zijn..
Ik hoop dat ze haar verjaardag mag mee maken Zou erg mooi zijn als haar wens in vervulling kan gaan
Afgelopen vrijdag is er iemand hier overleden aan de gevolgen van kanker Meid kende ik nog van de volleybal en ze heeft bij mij in de straat gewoond.. Ze had al 2jaar kanker maar kreeg t 2weken geleden pas te horen ook omdat t erg slecht ging Ze had uitzaaiingen door het hele lichaam Maandag was ze in coma geraakt en vrijdag is ze overleden Kende haar dan wel niet goed maar komt altijd kei en keihard aan iemand die de strijd verliest... T was een mooi en sterk meisje.. volgens mij is ze maar 23 jaar geworden