[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elles9

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 09:28

capriz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 10:42

Rianne, sorry dat ik kom binnenenvallen...ik heb het getoonde model van Ugg...ze zien er niet echt uit...de structuur van de wol en de afwerking is heel anders...nog een mogelijkheid is dat het een ouder model van Ugg is maar daar vrees ik voor. Prijs van deze "echte" = 269.95€

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 10:56

Winsel, dat rokje is echt leuk!

Corien, je outfit van vandaag klinkt erg leuk, dat vraagt om een foto :D

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 11:02

Gisteren nog even bij de Bershka in Antwerpen geweest, had mijn trein gemist dusja..
Leuke trui gezien, minder leuk op internet moet ik zeggen maar vond 'm in de winkel erg leuk, toch niet meegenomen..
Wel een nieuwe rode broek gekocht, was hard nodig, hij is alleen ietsje te kort, maar daar gaan nog leuke laarsjes overheen (:
Het rode jasje hadden ze helaas niet meer, wel alle andere kleuren maar vond 'm in het rood wel het leukst denk ik! Maar misschien dat ik nog voor cognac ga

Afbeelding
de trui!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 11:25

Ik krijg morgen alvast de My Imenso ketting <3
Ben pas eind december jarig, maar morgen is ie 20% afgeprijsd bij de winkel waar ik hem wil halen, dus krijg ik hem morgen alvast van m'n ouders. Maar hij moet natuurlijk wel tot december in het doosje blijven zitten -O-

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 11:42

WenMLove schreef:
WinSel schreef:
Ik kom even weer binnenvallen, niet bijgelezen sorry :o

Ik denk dat ik dit rokje wel ga bestellen...
http://img96.imageshack.us/img96/809/86969889.png
Alleen nog even kijken wat er op moet...

Hij is ècht leuk! :))

Heb hem vandaag binnen gekregen, vanavond even passen! :D
Ben me alleen wel kapot geschrokken, was rustig m'n brood aan het smeren voor vandaag, hond lag mooi naast me. Die begint toch ineens keihard te blaffen en te doen, dacht echt dat er ineens een vreemde in de kamer stond ofzo. Had de bel dus niet gehoord, stond de bezorger voor de deur met het pakje van de sans, om 8 uur al haha! :P

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 11:44

Pferdelove schreef:
Gisteren nog even bij de Bershka in Antwerpen geweest, had mijn trein gemist dusja..
Leuke trui gezien, minder leuk op internet moet ik zeggen maar vond 'm in de winkel erg leuk, toch niet meegenomen..
Wel een nieuwe rode broek gekocht, was hard nodig, hij is alleen ietsje te kort, maar daar gaan nog leuke laarsjes overheen (:
Het rode jasje hadden ze helaas niet meer, wel alle andere kleuren maar vond 'm in het rood wel het leukst denk ik! Maar misschien dat ik nog voor cognac ga

[ Afbeelding ]
de trui!

Jammer dat je de trui niet hebt mee genomen, vind het een erg leuke trui :j

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 13:14

Ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om mijn pinterest pagina hier te delen. Het zijn allemaal kledingstukken die ik graag zou willen dragen... Foto's van mezelf maken is nogal lastig. Maar als het gelukt is plaats ik ook wat foto's van wat ik nu heb. ;)

http://pinterest.com/irisvv/what-i-would-like-to-wear/

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:04

capriz schreef:
Rianne, sorry dat ik kom binnenenvallen...ik heb het getoonde model van Ugg...ze zien er niet echt uit...de structuur van de wol en de afwerking is heel anders...nog een mogelijkheid is dat het een ouder model van Ugg is maar daar vrees ik voor. Prijs van deze "echte" = 269.95€

Bedoel je die van de Shuz of in het algemeen? Degene aan wie ik het wil geven had ze vorig jaar een keer bij de bijenkorf gezien en vond ze wel erg mooi.(is dus wellicht ook een ouder model?) Het is outlet vandaar dat de prijs goedkoper is, heb de winkel net al even opgebeld. Neem niet aan dat zo'n winkel nep uggs verkoopt eigenlijk.

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:25

__Rianne schreef:
heeft iemand ervaring met de site http://www.shuz.nl ??

Ik wil iemand http://www.shuz.nl/collectie/outlet/dam ... ynnea.html deze uggs kado doen, maar weet niet of de site betrouwbaar is en of je werkelijk echte uggs krijgt.

edit: Zie dat er ook echte winkel van zijn en een filiaal in enschede dus ik denk dat ik er maar even langs ga binnenkort. :)

deze site is echt! was eerst schmit, heb daar mijn uggs ook gekocht en een vriendinnetje heeft daar passen schoenen besteld en binnen 2-3 dagen binnen gekregen.
Bij mij waren m'n uggs wel echt, en in de winkel zijn ze ook echt, dat weet ik zeker.. Dus ik neem aan dat deze ook echt zijn.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:28

Rianne, die zijn leuk zeg! <3

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:31

Ik heb deze net besteld. <3

Afbeelding

capriz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:44

Op de foto zien ze er heel anders uit als de mijne...wol is niet hetzelfde en de afwerking is compleet anders...maar zoals ik al aangaf, misschien is dit een ouder model. Heb net gecheckt op de site van Ugg...ze staan erop...je kan ervan uitgaan dat het de echte zijn en de prijs van dit model ligt iets lager als het model dat ik heb. Trouwens, leuk cadeau om te krijgen!

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:46

kunnen jullie mij helpen?

ik wil graag een zwarte jurk (lbd), maar heb best een peerfiguur ( heb het opgezocht :+ )
daardoor vind ik strakke jurkjes niet mooi staan, mijn taille is vrij dun en heupen en bovenbenen best stevig.
Wat voor model heb ik nodig? strak om mij taille en daarna losjes lijkt mij dat het nog breder maakt?

alle tips die op internet staan ehh heb ik niet veel aan en zegt mij ook niet heel veel.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:55

Afbeelding

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 17:24

Pelryo schreef:
kunnen jullie mij helpen?

ik wil graag een zwarte jurk (lbd), maar heb best een peerfiguur ( heb het opgezocht :+ )
daardoor vind ik strakke jurkjes niet mooi staan, mijn taille is vrij dun en heupen en bovenbenen best stevig.
Wat voor model heb ik nodig? strak om mij taille en daarna losjes lijkt mij dat het nog breder maakt?

alle tips die op internet staan ehh heb ik niet veel aan en zegt mij ook niet heel veel.

Wat je moet doen is je smalle deel breder maken, bij ene peer figuur zijn je schouders dus stuk smaler dan je heupen. Je moet je schouders optisch breder maken, dit kan door kleding (in jou geval jurkje) te dragen waar het accent ligt op de schouder partij :)
Je taille moet je gewoon smal houden, op die manier krijg je een zandloper figuur. Je moet ook opletten met de lengte van je jurkje, de jurk moet niet ophouden op het brede deel van je bovenbenen want dan accentueer je juist het breedste deel. Wat je beter kan doen is dan zorgen dat je jurkje iets langer valt :)
Vermijd een jurkje met een V hals want dat maakt je optisch smaller, kies voor iets met een ronde of rechte hals.

Mooi voorbeeld met rechte hals en pofmoutjes:
Afbeelding

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 17:26

Ik heb zaterdag een frans thema feestje :=
Moet meteen vanuit werk ernaartoe dus moet niet te lastig zijn. Zat zelf te denken aan mijn golf look plateau schoentjes, panty, wijd zwart rokje, zwart wit streepshirt, rood sjaaltje om en donut knot in met strik aan de achterkant.

Ik maak zo wel ef foto :)

Maar nog meer ideetjes wat typisch frans is?

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 17:38

Baguette onder je arm? :')

Ik ben een weekje weg geweest en jullie hebben weer veel gepraat, lees later wel een keer bij.

Pelryo, je moet inderdaad het accent verschuiven, niet op je heupen leggen. Pofmouwtjes of ruches aan de bovenkant zodat de aandacht daarheen wordt getrokken werken goed. A-lijn jurkjes werken ook goed bij brede heupen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 17:46

Wat voor jurkjes werken goed bij een appel-figuur? Grote borsten, buikje, maar wel smalle schouders en slanke benen?

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:01

xchanel01: Oke super!

Davinia: Ja he ik vind ze ook leuk! Had ze ook in het leer gezien maar dat vond ik zelf persoonlijk minder en degene die het kado krijgt denk ik ook. :P

capriz: Oke dankje! Ja geven mn instructrice altijd een kado eind van het jaar en dat wordt steeds lastiger, doe nu met iemand samen dus dan kon het ook uit kwa budget, denk (en hoop) dat ze er wel heel blij mee is :)

edit: Vandaag nog even de stad ingeweest, geen kleren gekocht dit keer maar wel een nieuwe ring :)
http://www.lucardi.nl/horloges_sieraden ... -zirkonia/

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:05

Rebeccaa schreef:
Wat voor jurkjes werken goed bij een appel-figuur? Grote borsten, buikje, maar wel smalle schouders en slanke benen?

Bij een appel moet je volgens mij niet te vel de nadruk lekken op je buikzone. Geen hoog gesloten tops dragen en met grote borsten kan je wel beter voor een V hals kiezen.
Ook geen mega drukke print want daarbij maak je alles nog groter, en de boven kleding kan beter wat losser vallen dan te strak. Kleding wat je lengte geeft moet je aan denken, verticale strepen of stiksels, geen horizontale strepen. Ook zware grove kettingen kan je beter niet nemen.
Op internet kan je echt super veel vinden en handig is om uit te zoeken welke beroemdheden zelfde figuur hebben, daar kan je mooi van af kijken :P

Ik heb een asperge/plank figuur, maar zelf noem ik mijn figuur een stokje :')

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:45

_vivi_ schreef:
Maar nog meer ideetjes wat typisch frans is?

Ik denk dan gelijk hier aan :')
Afbeelding

Rood, wit en blauwe kleuren gebruiken, een baretje op als je eraan kan komen?

Geen idee wat voor figuur ik heb, ik was ook een stokje :')
Nu heb ik wel meer vormen, maar helaas geen zandloperfiguur _O-

Mooie trui Raponsje :j

Ben benieuwd naar je ketting Davinia, alleen balen dat ie nog zo lang in het doosje moet blijven -O-

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:05

Whahah dat plaatje :')
Nou ik heb een bolhoedje en ook een rood sjaaltje die ik ook zo wil knopen :=

Misschien zit jij tussen de zandloper en stokje in :) dan ben je een goed gevormd stokje hahah!

Ik heb vandaag wat wedstrijd pakjes voor het skaten ontworpen (op paper dan getekend). We zijn eindelijk erover uit welke kleuren het gaat worden. Eerst waren we groen met wit maar het team uit Rotterdam heeft deze kleuren al, wij hebben gekozen voor kleuren die echt passen bij Arnhem. Eerst denk je gelijk aan Vitesse zwart met geel maar dat vonden we allemaal best lelijk, nu hebben we de kleuren van het airborne logo (bordeaux met lichtblauw http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2b/British_Airborne_Units.gif ). Ik heb voor de meeste ontwerpen het rood als de basis kleur en dan met blauwe accenten, ik doe het samen met nog 2 dus ben benieuwd wat zij hebben gemaakt en wat ze van mijn ontwerpjes vinden :=

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:59

Bolhoedje en zo'n rood sjaaltje is al wel typisch Frans :j
Dat is wel een gave combinatie van kleuren, ben benieuwd naar de ontwerpen :D
Had je trouwens nog zo'n glitter hotpants besteld toen?

Ik had mezelf gisteren opgemeten, mijn maten zijn nu 84-70-89cm.
Als mijn boezem nog een maatje zou groeien, zou dat zandloperfiguur wel lukken :')

Mijn keuze in jurkjes is nu beperkt tot deze:
Ze zijn allemaal in zwart of rood verkrijgbaar, dus twijfel ook over de kleur..
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Eigenlijk meer dan ik uit wil geven, maar de goedkopere jurkjes vind ik lang niet zo mooi als bovenstaande.
Dit jurkje zou ik het liefst willen, maar die is over de 200 euro _O-
Afbeelding

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 20:53

__Rianne, leuke ring zeg!! :D

Hmmm typisch frans, ja iets van bolhoedje of barretje met zo'n pluim erop. :P
Ik denk ook vooral aan chique op de een of andere manier.

Gave jurkjes hierboven, vooral die laatste! Wauw! :oo

Ik heb overigens denk ik m'n kerstoutfit gevonden! :D
Afbeelding