Sorry voor mijn ego-zeur...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nomes schreef:Ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen...ik kende SG niet...eerlijk gezegd ben ik door het nieuwsbericht pas in haar topics terechtgekomen. Heb deze de afgelopen dagen doorgelezen en dit heeft me zeer geraakt. Ondanks dat ik nooit iets heb gepost, nooit heb meegelezen of zelfs maar op de hoogte was van haar gevecht, dat ze helaas niet mocht winnen, heb ik heel sterk het gevoel dat ik iets wil doen. Iets om te laten weten dat ik (dit klinkt heel stom) met terugwerkende kracht met haar meeleef, enorme bewondering en respect heb voor haar moed, vechtlust en positiviteit. Ik zou graag ook een bijdrage leveren, als dit oké is maak ik het morgen over...
Heel heel veel sterkte voor haar familie en vrienden, om dit vreselijke gemis een plekje te geven...
blubdevis schreef:nomes schreef:Ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen...ik kende SG niet...eerlijk gezegd ben ik door het nieuwsbericht pas in haar topics terechtgekomen. Heb deze de afgelopen dagen doorgelezen en dit heeft me zeer geraakt. Ondanks dat ik nooit iets heb gepost, nooit heb meegelezen of zelfs maar op de hoogte was van haar gevecht, dat ze helaas niet mocht winnen, heb ik heel sterk het gevoel dat ik iets wil doen. Iets om te laten weten dat ik (dit klinkt heel stom) met terugwerkende kracht met haar meeleef, enorme bewondering en respect heb voor haar moed, vechtlust en positiviteit. Ik zou graag ook een bijdrage leveren, als dit oké is maak ik het morgen over...
Heel heel veel sterkte voor haar familie en vrienden, om dit vreselijke gemis een plekje te geven...
Ik ervaar precies hetzelfde, ook nooit meegelezen maar wil ook een bijdrage leveren...
VeraW schreef:Faruba schreef:Ik sta er ook nog niet op,ik ga ook voor de herkansing
Hier het zelfde, ik ga ook voor de herkansing
mireilledons schreef:Mensen, ik wil de sfeer in dit topic niet verpesten, maar is het nu echt zo belangrijk dat je je naam op de kaart terugvindt? Willen we niet vooral uitdrukken hoeveel mensen aan SG denken en haar nabestaanden alle goede en veel sterkte wensen? Op mij komt het nogal dwingerig over, de reachties met 'ik sta er niet op'. Zeker omdat het al twee pagina's aan de gang is.
Edit, ik zie dat tjady alweer een lijst heeft gemaakt met aanvullingen.
Miran_da schreef:hallo ik zie de lijst van de namen maar ik sta er niet op en het geld is toch echt overgemaakt.. hoop dat dat wordt uitgezocht heb me boktnaam in de beschrijving gezet..
mireilledons schreef:Mensen, ik wil de sfeer in dit topic niet verpesten, maar is het nu echt zo belangrijk dat je je naam op de kaart terugvindt? Willen we niet vooral uitdrukken hoeveel mensen aan SG denken en haar nabestaanden alle goede en veel sterkte wensen? Op mij komt het nogal dwingerig over, de reachties met 'ik sta er niet op'. Zeker omdat het al twee pagina's aan de gang is.
Edit, ik zie dat tjady alweer een lijst heeft gemaakt met aanvullingen.