Rare mensen op marktplaats deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daisyree

Re: Rare mensen op marktplaats deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 20:13

Hmm heb net een spiegel op MP gezet. Ben benieuwd of ze die ook opgestuurd willen hebben :=
Het is een spiegel van 84x144 en weegt er flink in. We shall see.

Dat was inderdaad niet handig van die Renee.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 20:58

Is wel een leuke jongen hoor, mijn moeder helemaal "waarom heb je je niet even omgekleed en opgemaakt |o "....
:') Tjah.... geen zin in. Hij heeft mij op mijn mooist gezien toen ik de mobiel kwam halen :)) ik ga me niet uit mijn huiskloffie heisen :))

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 22:08

Whahaha moet je hem dan volgende week iets vragen over de telefoon. Misschien hoe iets werkt ;) :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 22:09

hahaha :P heb al gezegd dat alles goed ging :')

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 22:09

Sufferd :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 22:10

:)) verder heb ik ook echt geen info over hem, geen idee hoe oud die is, hij doet wel een studie enzo, maar thats it :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 22:11

Had vandaag ook wat :+
Ik had 2 dingen verkocht voor 5 en 3 euro, het ding van 3 euro bleek kapot te zijn en ik stuurde dus een berichtje dat ik die niet op zou sturen en gaf de koper dus een keuze: of je kiest iets anders wat ik te koop heb en dat stuur ik mee, of ik maak de 3 euro weer over.
Ze koos voor het laatste, maar of ze dan ook wel korting mocht op hetgene van 5 euro 'want nu moet ik dat andere bij iemand anders kopen en daarvoor extra verzendkosten betalen' :')

Uhh ja als ik een waterdicht hals stuk voor minder dan 5 euro verkoop, geef ik 'm liever weg aan een manege.. :+

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 22:25

Goed zet ik deze advertentie erop:
http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/huis- ... iegel.html

Krijg ik de vraag wat de afmetingen zijn.
Vermoeiend, dat staat toch in de 2de zin. Of heb ik nu iets raars gedaan met mijn zwangere lijf (ze zeggen dat je hoofd dan niet meer zo best werkt := )

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 22:29

Ik vind je spiegel wel mooi :D

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 22:35

En een heel duidelijke advertentie ook !

Misschien kunnen ze beter bij de brilletjes kijken i.p.v. bij de spiegels :))

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 23:02

ben opzoek naar caviaflat, leuke gezien op mp, dus geboden, 10 euro boven het bod op dat moment, een mailtje gestuurd, en er in gezet dat ik graag de maten ook zou weten.
Geen reactie, krijg ik rond 6uur bericht dat er overboden is, dus ik nog eens overbieden met 10 euro,
Krijg ik half uurtje later een mailtje van de verkoper, als reactie op mijn LAATSTE bod, en dus niet op mijn eerdere bod of op mijn vraag, maar op de laatste;
Hij is gister opgehaald..

echt.. haal dan de advertentie eraf, of stuur gelijk een mailtje, niet pas na een halve dag en 50 euro hoger aan biedingen..

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 23:15

dat is wel erg onhandig,

het gebeurd mij ook wel eens dat ik vergeten ben om een advertentie te verwijderen, maar als ik dan een bod of reactie krijg dan stuur ik wel gelijk een bericht dat het al verkocht is en dan verwijder ik het bericht ook gelijk

Gr. Marjolein

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 23:32

birte schreef:
ja sommige mensen... zo krijg ik ook wel eens mensen die denken dat iets wel door de brievenbus kan maar wat echt niet kan

en als je het lief probeerd en het lukt echt niet word je nog verrot gescholden ook via de mail :roll:

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 23:42

Ik word net gebeld door iemand die de spiegel wil.
Het is half elf, sorry ik was nu niet zo aardig.
Mnr heel leuk, ik haal hem morgen voor €50 op.
Sja klinkt leuk, maar u mag uw bod uitbrengen en ik neem contact op met de hoogste bieder. Hij moet niet weg, maar heel handig is hij niet meer.

Volgens mij vond hij het maar raar. Maar ja, sorry om deze tijd ben ik ook niet meer de aardigste. :=

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 23:44

Dat is ook helemaal niet netjes ... op zo'n tijdstip hoor je ook niet meer te bellen :n

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 23:46

wat een mafketel zeg!

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 23:48

Ach ja. Ik heb de advertentie maar aangepast.
Ik dacht ik begin laag dan kunnen ze opbieden. Maar ik heb nu de vp omhoog zodat ze ook lager kunnen bieden.
Mensen denken ook altijd dat als er iets opstaat dat het dan zo snel mogelijk weg moet en dat ze dan goedkoper krijgen als ze snel komen. Helaas dan stond dat ook wel in de advertentie.

Hij had mazzel dat ik wakker ben.
Ben namelijk heerlijk weeën aan het wegpuffen. Dat maakt me ook niet vrolijker := Hij belde precies tussen 2 door :D
Ach nou ja, ik zie net dat ik nog meer mailtjes heb met biedingen. Wel €25!!! Wow, daarvoor hangen ze niet eens bij de Kwantum of Xenos.
Misschien houd ik hem toch maar als dat zo doorgaat :')

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 23:49

na 10 uur bel je idd niet meer, via mail is het anders, heb net nog wat spullen verkocht, ik wilde net afsluiten toen de mail binnen kwam anders had ik hem morgen pas gezien.

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 23:52

Mail is anders idd. Daarvan word ik niet wakker als dat binnenkomt.
Telefoon wel. Helaas kan ik mijn nummer alleen bij de advertenties verwijderen als ik ze helemaal opnieuw plaats.
Nou ja ik laat hem wel staan. Ik heb de advertentie nog iets duidelijker gemaakt dat ik biedingen via de site wil omdat ik ze niet telefonisch of via de mail kan verwerken.
Heel logisch ik kan namelijk niet op mijn eigen advertentie bieden :D

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 23:52

ohh daisyree, succes met je weeën, kan mij voorstellen dat je dan niet echt zit te wachten op zo'n telefoontje, logies dat je dan niet al te vriendelijk bent

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 23:53

Oh jee, zit de kleine er dan ook echt aan te komen nu ??

R.X.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 23:53

Ik vind het ook altijd eng als je netjes je geld overmaakt of je wel netjes krijgt wat je gekocht hebt.
Ook een keer iets via mp gekocht, maar het viel zooo tegen, zoveel gebruikssporen.
Wij zijn altijd zo eerlijk mogelijk als we iets verkopen en dan valt het zo tegen he.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 23:57

Dat begrijp ik ook nooit, ik ben ook eerder TE eerlijk en dat mensen achteraf vinden dat het meevalt dan andersom ...

sitasgatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 23:57

R.X. schreef:
Ik vind het ook altijd eng als je netjes je geld overmaakt of je wel netjes krijgt wat je gekocht hebt.
Ook een keer iets via mp gekocht, maar het viel zooo tegen, zoveel gebruikssporen.
Wij zijn altijd zo eerlijk mogelijk als we iets verkopen en dan valt het zo tegen he.

had ik een keer met een anky halster voor 15,50 gekocht uiteindelijk was die veelste klein ze zei was een cob stond duidelijk op pony. en hij was smerig zat gwn nog klei en poep aan.... en toen dat alles eraf was zag je ook dat het stof niet mooi meer was..

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 00:00

Ja, het is bijna tijd. Maar de weeën zijn nog onregelmatig dus ik denk niet dat ze vannacht komt.
Ik heb ook al 3/4 dagen last van voorweeën, dat maakt me ook niet vrolijker. Maar ik kan prima doen alsof, zolang ze maar niet bellen op idiote tijdstippen en dan ook zo doodleuk reageren ja dan kom ik hem morgen voor €50 halen. Alsof het al rond is >;)
Nou morgen ben ik er niet. Helaas.

Dat is inderdaad ook vervelend. Ik heb gelukkig nog niet meegemaakt dat ik iets kocht wat tegenviel.
Oh nee toch wel. 2 positietruien, aangezien het rap kouder word.
Maar L met heel veel ruimte voor een flinke buik. Oké, dat moet passen.
Ik heb maat L, ben afgevallen in de zwangerschap en heb een flinke toeter.
Vallen ze als een M, en mijn buik ging er echt niet in :=
Gelukkig mocht ik het terugsturen toen ik haar een foto mailde van mij in de trui met een foto van een willekeurig shirt uit mijn kast (met mt L erin).
Er klopte dan toch echt iets niet :=