Dani schreef:Je maakte dit topic in november 2012, het is nu juli 2013. Dat is alvast 'maandenlang'. S. heeft jou duidelijk doen nadenken, en heeft jou ook gegeven wat je nodig had: een luisterend oor, iemand die je begrijpt, iemand die je gelukkig en blij maakt, en iemand met wie je virtueel seks kon beleven.
Zeker weten dat wat je man mailde 'helemaal niet waar' is, dat hij er niets van begrijpt?
Dat hij er niks van begrijpt is mss wat kort door de bocht. In ieder geval begint hij het nu te begrijpen
Ik kende S. nog niet toen ik dit topic opende. Ik opende dit topic om advies te vragen of het tekort aan seksuele beleving (in alle aspecten) een reden was om weg te gaan. Dat ik S. heb leren kennen is een extra stimulans geweest, maar niet de hoofdreden om weg te gaan. Door dit topic maandenlang op te volgen, ben ik veel meer gaan nadenken over mn relatie en ben ik tot de constatering gekomen dat ik meer miste dan enkel de seksuele beleving. Vandaar ook de link naar ee topic over mn schoonouders, daterend van 2 jaar geleden.