[CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mendel

Re: [CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 22:17

Ah.. ik haal van Haren en de schoenenreus steeds door elkaar. Jammer dat ze uitverkocht zijn, het zijn leuke schoenen :)

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 22:46

lrtj_ schreef:
Ik had dit bloesje bij de H&M gezien:

[ Afbeelding ]

Maar weet niet of ik hem moet halen hij is wel echt leuk.

Ik zeg doen.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 22:49

Ja! Doen! Heb hem helemaal niet gezien bij H&M, maar is een leuk bloesje :)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 22:51

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 22:55

Lijkt leuk maar ik weet niet of het in het echt ook mooi staat.

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 23:09

Ik vind dat wel een mooi jumsuitje Astaloca, maar wat Mendel zegt twijfel ik ook beetje aan. Dat ding staat denk ik alleen mooi als je ook ongeveer het lichaam hebt van dat model op die foto.

Snorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 23:44

Heb vandaag deze jas besteld:
http://demandware.edgesuite.net/aagb_pr ... tLarge.jpg

Vind die details heel leuk. Ik wou hem eigenlijk in het groen, maar die was er niet in mijn maat en ik heb al een groene zomerjas. En groen is ook lastig combineren als je een keer een sjaal om wilt of een gekleurde broek ofzo. Nu nog hopen dat ie past.

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 00:03

Leuke jas. De schoenen op de foto trouwens ook!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 00:08

Ik heb een missie morgen een winterjas,
Iemand een idee waar ik kan gaan kijken?

En ik ga het bloesje halen.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 08:22

Ik vind jassen van Giacomo altijd mooi, zijn wel wat duurder maar goede kwaliteit dus wellicht even googlen voor een idee.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 09:05

Astaloca schreef:

Mwah. Als je zo'n prachtig figuur hebt zal het niet lelijk zijn, maar zelfs dan zijn er wel mooiere dingen vind ik.. Het zou mij in ieder geval absoluut niet staan haha.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 09:28

Goedemorgen allemaal

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 09:30

Goedemorgen!

Nogmaals een vraag :)
Iemand enig idee waar ik een superoversized trui kan kopen,
waar de mouwen niet superbreed zijn, maar de trui wel tot ongeveer 30 cm boven mijn knie,
en dan lekker oversized :) & in de kleur creme! :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 09:37

H&M had er een paar liggen toen ik gister keek

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 09:43

Slechte fotokwaliteit maar dit is mijn outfit vandaag.
Zwarte G-star jeans. Bruine lederen riem en een wit blousje van de vero moda.
Natuurlijk een wit hempje eronder van de H&M.
Vandaag mijn eerste stagedag als docente Frans! :)

Afbeelding

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 09:44

lrtj_ schreef:
H&M had er een paar liggen toen ik gister keek

Thanx, ga dit weekend naar mijn nicht in R'dam.
iemand leuke winkels die ik per se moet zien?
Behalve de primark dan ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 09:47

Leuke outfit voor je stagedag, niet té netjes maar wel netjes genoeg. Goed gekozen! :)

In [woonplaats] is naast de Primark de Bershka (http://www.bershka.com/) en de Pull & Bear (http://www.pullandbear.com/) heel leuk! Zit er niet echt bij in de buurt maar volgens mij zeker de moeite waard, niet te duur ook! :j

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 11:02

Pull& Bear raad ik aan. Niet altijd even leuk maar er zitten soms nét een paar leuke dingen tussen. Beetje Jack&Jones stijl maar dan dames.

Primark, daar MOET je heen, succes in de drukte trouwens...

Ik heb een lange creme kleurige trui bij H&M besteld voor 24,95 geloof ik. Even afwachten, op plaatje was ie leuk:

http://www.hm.com/nl/product/04995?article=04995-B

Wellicht wat voor jou Lisa.

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 11:17

Marije__ schreef:
AliesMeijer schreef:

Omg dit jurkje, wil je me laten weten hoe hij valt :) ? deze kom binnenkort ook bij mij in de kast te hangen hihi.

Zal ik doen! Als hij past probeer ik ook wel even een foto te maken. :)

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 11:33

Mooi dat jurkje in bovenstaande link!!! Alleen voor de winter? Vind het meer een zomerjurk voor wat exclusievere gelegenheden. Helaas ben ik nogal vlezig op de schouder en borst dus ik denk niet dat ik dit pas maar wellicht als ik nog een beetje afval dat het meevalt. Ik ben benieuwd of ie je bevalt!

Echt zo irritant. Ik ben echt niet dik, zelf geen buikje. Ook niet dat je de blokken ziet zitten maar er hangt niets over mijn broekrand, het is gewoon strak. Alleen ik heb vrij grote borsten (70E of 70DD) en brede schouders. Hierdoor heb ik echt van die vetrandjes bij mijn oksel en achterop mijn schouderbladen. Zo zonde vind ik dat. Ik moet al echt heel laag in gewicht gaan wil ik die een beetje wegkrijgen :(
Ik ben 1.65 meter en weeg rond de 60 kg en ben daarnaast vrij gespierd (door mijn werk. Spieren wegen zwaarder dan bv. vet).

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 12:02

Ik koop hem voor uitgaan :) . En misschien ook gewoon met een simpel zwart vestje eroverheen naar 'gewone' avondjes met vriendinnen en vriendje. In Nederland kan je zoiets eigenlijk al niet 'gewoon' overdag dragen inderdaad. Ookal is het een simpel jurkje. Ik vind dat persoonlijk heel jammer!

En niemand is perfect! Vaak valt iemand anders dat soort dingen helemaal niet op. Soms passen sommige dingen gewoon bij je lichaamsbouw. Ik ben het tegenovergestelde en voel me vaak juist weer zo'n takje. Zo heeft iedereen wel wat :)

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 12:12

AliesMeijer schreef:
Ik koop hem voor uitgaan :) . En misschien ook gewoon met een simpel zwart vestje eroverheen naar 'gewone' avondjes met vriendinnen en vriendje. In Nederland kan je zoiets eigenlijk al niet 'gewoon' overdag dragen inderdaad. Ookal is het een simpel jurkje. Ik vind dat persoonlijk heel jammer!

En niemand is perfect! Vaak valt iemand anders dat soort dingen helemaal niet op. Soms passen sommige dingen gewoon bij je lichaamsbouw. Ik ben het tegenovergestelde en voel me vaak juist weer zo'n takje. Zo heeft iedereen wel wat :)

Waarom zou dat in Nederland niet kunnen? Het is zo'n simpel jurkje, die kan echt voor elke gelegenheid vind ik!
Ik zou hem persoonlijk zelfs nog wel naar mijn werk/school aandurven met een (gekleurde) blazer, zwarte panty, zwarte enkellaars en een lange ketting.
En zonder iets er op is hij heel geschikt voor feestjes inderdaad.
Echt een super jurkje, kan je alle kanten mee op!
Jammer dat strapless mij niet staat (dikke bovenarmen), anders wist ik het wel :D (nouja ben er misschien sowieso een beetje te dik voor, haha)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 12:20

Nou ik ben het er wel mee eens dat je met zo'n jurkje al heel snel wordt aangekeken als je 'm draagt zonder een vestje. Vind het jammer dat in Nederland nog steeds heel het 'Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' heerst.
En naar mijn werk/school zou ik dat jurkje echt never nooit niet aan doen, maar dat ligt misschien ook wel aan mijn branche. (laboratorium/technichi en die stonden al te gapen als ik een keer hoge hakken aan had)

Edit ik zie nu welke opleiding/werk je doet Mereltje en dan kan ik je wel beter begrijpen :j

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 12:21

Omdat je met een jurkje en hoge hakken al snel opvalt tussen alle spijkerbroeken met sneakers :D . Hier is dat iig heel erg zo.. Hakken kom je uberhaupt al bijna niet tegen.

_Micha_ , haha ik zie het al voor me :P . Zonder vestje zou ik trouwens sowieso niet doen hoor! Brrr

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 12:33

Oh ik twijfelde al of jullie het op die manier bedoelden of vanwege het weer in Nederland, haha.
Maar ik herken dat helemaal niet eigenlijk, al mijn vriendinnen lopen ook vaak in jurkjes, sommigen dragen niet eens broeken. Ik heb zelfs een vriendin die bijna uitsluitend zulk soort jurkjes draagt en bijna altijd hoge hakken aan heeft. Dus het ligt misschien wel aan je omgeving, maar ik vind dat je je daar niks van aan moet trekken.

Toegegeven ik kom soms weleens op verjaardagen waar iedereen ook in spijkerbroek en t-shirt gekleed is, in een jurk met hakken (en ik kleed me echt nog heel casual/simpel, nu geen hippe outfits van mij verwachten). Maar ik voel me daar persoonlijk juist heel prettig bij. Ik zeg niet voor niets altijd: beter overdressed dan underdressed. Dus ja, ik zeg gewoon aantrekken wanneer je er zin in hebt :D (oke ik snap dat het bij bepaalde beroepen niet echt een geschikte werkoutfit is, ik werk inderdaad op kantoor bij een televisiebedrijf, daar gaat het prima)