Ik plaag altijd een beetje in sms'jes en maak veel grapjes.... Ik zou na zo'n enge film vragen of hij nog wel durft te slapen ofzo, kan hij laten zien hoe stoer hij wel niet is
Veel succes en houd je ons op de hoogte?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Birgit__ schreef:Oké, veel verschillende meningen dus. Ja ik vind het zelf persoonlijk heel moeilijk in te schatten. als ik niets meer afspreek of wat dan ook, ben ik bang dat hij denkt dat ik geen interesse heb, maar in een ander geval kan ik weer bezitterig overkomen..
Bij mijn ex ging dit veel anders. Daar nam hij op het begin het initiatief dus had ik al deze dilemma's niet
(welk lontje?
)
)
ohhh zucht, zwijmel
Birgit__ schreef:Hihi wat is ie toch leuk! Net samen gereisd en het was gezellig. Had ook nog gezegt dat ik het gister echt gezellig vond, en toen zei hij: ja ik ook en dat met zijn heerlijke glimlachohhh zucht, zwijmel
Ook nog even subtiel gevraagd of hij plannen heeft voor het weekend, en morgen avond waarschijnlijk wel en de rest wist ie nog niet.. Dus heb maar niks gevraagd verder..
Maar ik kan nu wel echt zeggen: jongens, ik ben verliefd! hihi
Klinkt goed, ook heel goed dat je het recht in zijn gezicht hebt gezegd! Dan toon je wel ballen
Leuk leuk! Goed gedaan!
en 5 jaar later zijn we nog samen dus nee, initiatief nemen mag! :p
Ik hou altijd ontzettend erg van dit soort topics, lekker meeleven met iemand ! 

moelly schreef:Birgit__ schreef:Heb hem niet meer gesproken sinds gisteren. Zit erover te denken om hem te Whatsappen, maar wil niet te plakkerig overkomenMaar gewoon kort en luchtig kan toch wel?
Gewoon even appen kan geen kwaad!