Weer een jongens-topic.. op date vragen of niet? klasgenoot

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 15:20

Hee wat een leuk topic, helemaal gelezen en leuk dat hij met je mee is gegaan naar de film! Superveel plezier en als't nou niet de liefde van je leven wordt is het toch superleuk en stoer dat je hem durft te vragen en mss houd je er wel een hele leuke filmvriend aan over ;-)

Ik plaag altijd een beetje in sms'jes en maak veel grapjes.... Ik zou na zo'n enge film vragen of hij nog wel durft te slapen ofzo, kan hij laten zien hoe stoer hij wel niet is ;)

Veel succes en houd je ons op de hoogte?

Mallow

Re: Weer een jongens-topic.. op date vragen of niet? klasgenoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 15:43

Nee zou ik persoonlijk niet direct al doen :o
Wel een heel leuk idee en tegelijk goed excuus om weer een afspraak te maken (nu wil ik betalen) maaaaar direct voor morgen al, zou ik persoonlijk beetje snel vinden, maar dat is een gevoelskwestie.
Als jij zoiets hebt van hij vond het net zo gezellig als ik zou je het kunnen doen, maar als je twijfelt zou ik nog even een paar dagen wachten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 15:44

Beetje ademruimte mag die jongen dan toch ook wel hebben? Anders vindt hij straks dat je claimerig begint te worden en stoot je hem juist af.

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-12 15:55

Oké, veel verschillende meningen dus. Ja ik vind het zelf persoonlijk heel moeilijk in te schatten. als ik niets meer afspreek of wat dan ook, ben ik bang dat hij denkt dat ik geen interesse heb, maar in een ander geval kan ik weer bezitterig overkomen..

Bij mijn ex ging dit veel anders. Daar nam hij op het begin het initiatief dus had ik al deze dilemma's niet :P

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 15:56

Misschien moet je nu even een weekje ofzo wachten en kijken of hij initiatief neemt?

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 15:59

oeeh leuk!
helemaal gelezen ook, super dat je naar de film bent geweest!
ik zou persoonlijk ook iig wachten tot volgend weekend. kun je ook eerst kijken of hij misshien wat onderneemt

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 16:01

ik vind morgen helemaal niet te vroeg hoor, zeker niet als je het zo nonchalant vraagt!

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 16:07

ik ook niet, Als je weet dat jullie beiden niet naar het feest gaan. Vind ik dat echt niet TE vroeg, wel vroeg maar dat feest en dat jij nu trakteert vind ik best wel goed idee :o

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 16:13

Kijk gewoon even of hij initiatief neemt om nog iets samen te gaan doen in de komende paar dagen en klets gezellig met hem (kan je meteen even laten weten dat je het gezellig vond om met hem naar de film te gaan). Als 'ie na een paar dagen geen initiatief heeft genomen, dan kan jij 'm best weer eens uitnodigen om samen wat te gaan drinken en dat jij trakteert. Persoonlijk zou ik niet al aansturen op een afspraak voor morgen, dat vind ik wat snel achter elkaar als het initiatief dan ook beide keren van jou komt. Maar je moet vooral doen waar je je goed bij voelt dus als jij het idee hebt dat morgenavond juist een mooie kans is om wat te ondernemen dan moet je je niet tegen laten houden door bokkers die dat wat te snel vinden na de vorige date ;)

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 16:24

Birgit__ schreef:
Oké, veel verschillende meningen dus. Ja ik vind het zelf persoonlijk heel moeilijk in te schatten. als ik niets meer afspreek of wat dan ook, ben ik bang dat hij denkt dat ik geen interesse heb, maar in een ander geval kan ik weer bezitterig overkomen..

Bij mijn ex ging dit veel anders. Daar nam hij op het begin het initiatief dus had ik al deze dilemma's niet :P

Ach ik vind helemaal niet dat je em claimt of dat hij ademruimte nodig heeft... Gewoon berichtje sturen om volgende keer op jouw kosten een filmpje/drankje whatever te doen... en vragen of hij het net zo gezellig vond! Weet je dat ook weer!

Ik ben nooit zo omzichtig, maar dan weet je ook meteen waar je aan toe bent! Scheelt je weken van twijfel en ge-emmer of die blik nou flirterig bedoeld was of niet. Nou zit ik ook wel zin elkaar hoor, geen bocht te kort voor mij en geen lontje wat te kort is ;-) (welk lontje? :') )

PanniePannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 16:36

Als ik die jongen zou zijn en jou leuk zou vinden, dan zou ik wachten tot volgende week en jou dan voorstellen om nog eens iets af te spreken. Ik zou dat beslist niet de dag erna (of deze week al) doen, ik zou me dan opdringerig voelen.

Wacht eerst eens een week of 2 af of hij met initatief komt. Als dat zo is, dan is dat meteen goed voor je zelfvertrouwen. En als het niet zo is, dan kun je altijd nog voorstellen om iets te gaan doen en dat jij dan betaalt. Maar geef het eerst wat ruimte, zeker als je twijfelt over hoe hij jullie afspraak van gisteren zag. Als je meteen deze week weer vraagt iets te gaan doen, dan is het wel duidelijk dat het voor jou meer is dan vriendschap... En daarnaast: als het voor hem puur vriendschappelijk is, dan kan hij het als opdringerig ervaren (maar anderzijds: als hij geinteresseerd is in meer, springt hij waarschijnlijk een gat in de lucht :D)

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 16:39

Ik zou echt niet meteen een vervolgafspraakje maken. Schrik je mannen echt heel snel mee af. Wacht gewoon even geduldig een paar dagen, misschien neemt hij wel initiatief.

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-12 18:51

Hihi wat is ie toch leuk! Net samen gereisd en het was gezellig. Had ook nog gezegt dat ik het gister echt gezellig vond, en toen zei hij: ja ik ook en dat met zijn heerlijke glimlach :D ohhh zucht, zwijmel

Ook nog even subtiel gevraagd of hij plannen heeft voor het weekend, en morgen avond waarschijnlijk wel en de rest wist ie nog niet.. Dus heb maar niks gevraagd verder..

Maar ik kan nu wel echt zeggen: jongens, ik ben verliefd! hihi

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 18:52

Goede stap zo! Nu lekker van zijn kant laten komen :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 18:59

Birgit__ schreef:
Hihi wat is ie toch leuk! Net samen gereisd en het was gezellig. Had ook nog gezegt dat ik het gister echt gezellig vond, en toen zei hij: ja ik ook en dat met zijn heerlijke glimlach :D ohhh zucht, zwijmel

Ook nog even subtiel gevraagd of hij plannen heeft voor het weekend, en morgen avond waarschijnlijk wel en de rest wist ie nog niet.. Dus heb maar niks gevraagd verder..

Maar ik kan nu wel echt zeggen: jongens, ik ben verliefd! hihi

Van dit soort berichtjes word ik blij :):) Klinkt goed, ook heel goed dat je het recht in zijn gezicht hebt gezegd! Dan toon je wel ballen :D Leuk leuk! Goed gedaan! :)

Elienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 19:09

ik word helemaal happy in jouw plaats, en ik heb mijn vriend op vrijdag leren kennen en die zondag nog op date geweest :') en 5 jaar later zijn we nog samen dus nee, initiatief nemen mag! :p

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 20:52

Leuk om te horen:)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 22:10

Heeeerlijk dit topic ! *\o/* Ik hou altijd ontzettend erg van dit soort topics, lekker meeleven met iemand ! :P

Ik weet precies hoe je, je voelt. Ik ben net die allereerste beginfase uit met mijn vriend. Heb nu 3 maanden, dus heb dat ook allemaal mee gemaakt. Maar ik moet zeggen dat mijn vriend juist de gene was die achter mijn kont aan liep, en dingen voorstelde. Of ik wilde afspreken, en wat wilde doen. Maar andersom (zoals in jou geval) kan ook prima hoor :D

Ik zou alleen even wachten met een vervolg 'date'. Laat hem maar eens het initiatief nemen. Wacht maar eens af of hij van plan is wat te regelen voor je. Jij hebt nu dit geregeld, laat hem maar de volgende keer wat verzinnen. Dus hou het maar even zo, hoe moeilijk dat ook is. Maar ik zou iig wel lekker veel met hem W'appen. Zo leer je hem toch beter kennen. En wie weet gaat hij over een tijd ook wat losser worden in zijn gesprekken tegen over jou, zodat je die hints kan inzien zodat het voor jou ook wat makkelijker wordt.

Maar succes meid :D

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 12:17

Leuk leuk leuk! Ik ben benieuwd, gewoon weer snel afspreken!

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 18:29

heb je hem nog gesproken vandaag?

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 19:17

Echt leuk dit!
Ben benieuwd hoe dit afloopt!

Toch maar gaan oefenen met flirten?

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 20:14

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-12 20:15

Heb hem niet meer gesproken sinds gisteren. Zit erover te denken om hem te Whatsappen, maar wil niet te plakkerig overkomen :P Maar gewoon kort en luchtig kan toch wel?

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 22:44

Birgit__ schreef:
Heb hem niet meer gesproken sinds gisteren. Zit erover te denken om hem te Whatsappen, maar wil niet te plakkerig overkomen :P Maar gewoon kort en luchtig kan toch wel?

Gewoon even appen kan geen kwaad!

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 01:43

moelly schreef:
Birgit__ schreef:

Gewoon even appen kan geen kwaad!

En en en, of ben je nu stiekem weer in de bioscoop beland met meneer omdat je hem wappie stuurde? :=