Maar ja ik interpreteer dit zo, ken natuurlijk niet het hele verhaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sharoontje schreef:Ik heb even iemand nodig, die mij advies kan geven.
Ik ben al een tijdje opzoek naar Uggs, nu had ik op marktplaats een advertentie gezien (link verkrijgbaar via pb).
Ze vroeg er 65 euro voor, er was een winter op gelopen en ze zijn daarna opgevuld bij de hakken en tenen en opnieuw geverfd door een Uggs verkooppunt.
Na wat over en weer gemail, mag ik ze voor 55 euro ophalen.
De Uggs zien er nog goed uit en ik zit te twijfelen om ze te kopen. Het gaat mij er niet zo om dat ze nep of echt zijn, maar ik vind ze zo lekker warm zitten en ze worden (uiteraard) voor de winter gebruikt, dus opzich voor de prijs hoef ik mij niet druk te maken, dat ik dure schoenen verpest door de sneeuw/ijzel etc.
Doen of niet doen?
sharoontje schreef:Ik heb even iemand nodig, die mij advies kan geven.
Ik ben al een tijdje opzoek naar Uggs, nu had ik op marktplaats een advertentie gezien (link verkrijgbaar via pb).
Ze vroeg er 65 euro voor, er was een winter op gelopen en ze zijn daarna opgevuld bij de hakken en tenen en opnieuw geverfd door een Uggs verkooppunt.
Na wat over en weer gemail, mag ik ze voor 55 euro ophalen.
De Uggs zien er nog goed uit en ik zit te twijfelen om ze te kopen. Het gaat mij er niet zo om dat ze nep of echt zijn, maar ik vind ze zo lekker warm zitten en ze worden (uiteraard) voor de winter gebruikt, dus opzich voor de prijs hoef ik mij niet druk te maken, dat ik dure schoenen verpest door de sneeuw/ijzel etc.
Doen of niet doen?
MarvanTom schreef:Kijken jullie ook naar het taalgebruik in de ads?
Zoiets als dit:Citaat:supper lief ooi gezond speels zindelijk dat kunne ze heel goed op de katen bak eeten en drinken ook spinen en ze zijn supper mooi u kunt mijn belen op
Tenenkrommende taal dus.
Ik zou van zo'n iemand dus niks kopen...
Shirley schreef:MarvanTom schreef:Kijken jullie ook naar het taalgebruik in de ads?
Zoiets als dit
supper lief ooi gezond speels zindelijk dat kunne ze heel goed op de katen bak eeten en drinken ook spinen en ze zijn supper mooi u kunt mijn belen op
[
Tenenkrommende taal dus.
Ik zou van zo'n iemand dus niks kopen...
Buiten dat, wat moet je met een SCHAAP ???
Shirley schreef:Zoiets als dit:Citaat:supper lief ooi gezond speels zindelijk dat kunne ze heel goed op de katen bak eeten en drinken ook spinen en ze zijn supper mooi u kunt mijn belen
Buiten dat, wat moet je met een SCHAAP ???