Jaaaaaaaa mijn eerste pakketje van de 9 is aangekomen, namelijk mijn Kabuki kwast
Sabine
Geplaatst: 18-09-12 15:13
Mijn eBay-horloge is net binnen gekomen en hij doet het en hij is hartstikke leuk! Alleen wel een beetje groot moet daar wel aan wennen na in geen tijden een horloge te hebben gedragen. En ik moet even langs de juwelier om er een stuk of 3 schakels uit te laten halen, maar dat heb ik altijd
Ik ook niet... Maar wil me nu toch wel een keer er toe zetten om alleen nuttige dingen te kopen..
Wat dat betreft kan ik beter nog een sieradenrekje kopen, een tassen uphang systeem en een.... Butler kopen om mijn kamer een beetje aan kant te krijgen
Nouka
Geplaatst: 18-09-12 17:10
Deze net gekocht Ja, dezelfde als van de H&M alleen goedkoper
Edit: Ik heb trouwens een berichtje gestuurd naar een seller omdat ik een object nog steeds niet heb gehad. Maar via mijn 'history' kon ik al niet op de knop 'contact seller' klikken dus heb ik het via de shop gedaan. Hoe kan dit? Alleen nu heb ik al 2 berichtjes gestuurd maar niks gehoord. Wat kan ik het beste doen?
Nou zeg, da's ook niet netjes.. Hopelijk lost de seller het netjes op.
Pff, ben al een hele tijd eBay-inspiratieloos.
Skessa_
Geplaatst: 18-09-12 18:04
Jup, hoop ik ook! Mss heeft ie er 1tje los vestuurd, maar lijkt me eigenlijk sterk.
Ze staan nu ff onder een felle lamp. Net het licht ff uitgedaan en ze doen het al een heeeeeeeeeeeeeeel klein beetje.
TessaS
Geplaatst: 18-09-12 18:19
Nadat ik mijn Kabuki kwast binnen had, kwam een uur later wéér het busje langs met nog 2 pakketjes voor mij! Lipglossje was er, iets andere kleur dan ik dacht, maar ziet er mooi uit!