Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kayleigh schreef:Volgende week vrijdag wordt mijn vader 41, iemand een leuk orgineel cadeau ?
Heel erg lief en romantisch. Ik wil ook zoiets voor hem eigenlijk, maar om nu ook een taart te bakken... 
SpeechLess schreef:Mijn vriend is ook niet echt van de sieraden enzo, maar ik heb hem een armbandje van deze site gegeven: http://www.mannen-sieraden.nl/mannen-armbanden/leren-mannen-armbanden/surfer-armbanden.html?limit=all Dat vind ik zelf altijd wel leuk bij mannen. Ook niet zo duur als veel sieradenEn hij heeft hem nu echt bijna altijd om

Kettinkje, ring enzo is misschien nog een beeetje te vroeg aangezien we met valentijn nog maar net iets meer als een maand verkering hebben. En toen ik een beetje aan het vissen was vertelde hij dat hij veeel aftershave had ( denk dat hij daar parfum ook mee bedoeld) dus met andere woorden dat is ook niks.. Echt sieraden draagt hij volgens mij nooit zo veel ook.. Dus help wat is nu een leuk cadeautje.?

zoveel handiger!
Leuk sieraad of een geurtje of een tas of zoveeeel dingen waren dan een optie..
Nu is het echt gissen..
Bios zou wel kunnen maar ik vind het beetje moeilijk ook om zoiets te doen als hij wel een echt persoonlijk cadeautje koopt..
Jackieboy schreef:Ik weet niet of ik de vraag hier goed stel, maar probeer het toch!
Ik ben opzoek naar een sleutelhanger die ik kan laten graveren, maar kan nergens iets vinden! Heeft iemand een idee waar ik zoiets kan vinden?

iemand suggesties??? 
Ze waren er superblij mee! Ik had: