Nou inderdaad fijn dat je naar huis mag! Of beter gezegd, aan het gaan bent
In het ziekenhuis is het fijn dat ze meteen voor je kunnen zorgen als het moet, maar jeetje mina ik heb nog nooit zoveel geslapen in de dagen na het ziekenhuis Dan kom je inderdaad pas echt tot rust en kan het herstel gaan beginnen!
Poeh he! Putverdurrie, wat een pech zeg!! Wens je heeeeeeel veeeeeel beterschap toe, en ga heel hard voor je duimen dat het herstel voorspoedig zal gaan! Natuurlijk al hartstikke fijn dat je in een super huis, met super begeleiding terecht komt!!
Zo, ik leef weer enigzins! Helaas was er niemand om Mo uit haar wei te vissen en wou ze zelf ook niet naar voren komen... Dat stak echt wel! Maargoed, van het weekend met paardenvrienden komt dat wel goed!
Thuis meteen een lading jurkjes gekregen van moeders, dat draagt gewoon het makkelijkst!
Daarna echt meteen gecrasht en weer 2 uur liggen pitten! Al gebeld door collega's die volgende week graag op bezoek wilden komen, lief!
Vanavond bbqen met ouders en vriendlief en dan eens kijken of ik boven (traplift) of beneden in de caravan die op de oprit staat slaap. Ik ben flink chagrijnig, mijn spieren werken echt ff niet mee en ben nu natuurlijk in een omgeving waar ik normaal zelf alles doe! Al heel wat tranen gelaten. Maargoed, dat mag van mezelf, 1 dag en dan weer een paar dagen er tegen aan!
Fijn dat je weer thuis bent! Jammer dat Mo niet kwam, maar trek je dat niet te veel aan
Dioxide
Geplaatst: 25-07-12 18:20
Meid, doe alsjeblieft rustig aan en zie met de tijd wat je met Mo kan doen. Je kunt nooit van te voren zeggen hoe snel je weer aan de slag wil gaan. Of laat ik het zo zeggen: je gaat jezelf dan te veel pushen, en de kans is reeel dat je dan blijvende klachten houdt of zwaar teleurgesteld bent omdat je het niet klaarspeelt binnen die tijd.
Ik heb ik 2008 na een val van een paard mijn rug gebroken op T11 en T12, drie maanden met een corset gelopen. Toen dat rllendige ding er net een dag blijvend af was, was ik zo blij dat ik per ongeluk van de trap af mieterde en weer opnieuw er in kon. Uiteindelijk heb ik na 8 maanden weer een poging gedaan om op het paard te stappen, wat niet echt succesvol was. Dit jaar ben ik weer fanatiek begonnen met rijden, zonder rugpijnen. Al die tijd heb ik wel constant (beroepsmatig) gewerkt met paarden, maar rijden is toch fysiek inspannender.
Aibelle
Geplaatst: 25-07-12 18:24
Wat een pech! beterschap!
Het enige wat ik ooit gebroken bij een val van een paard is mijn sleutelbeen, dat valt nog wel mee vergeleken met jou
Vriendinnen, stalgenoten, vriendlief en ik wil zo'n 2 keer in de week zelf gaan! Hebben lekker gegeten, lig nu ff op de bank, over een uurtje even douchen met hulp van vriendlief! Man, ik ben kapot!
Meid, doe aub rustig aan, in het ziekenhuis denk je dat je best veel kan, maar thuis, of in dit geval bij je ouders kom je er achter dat dat niet het geval is, je bent ook eerder moe omdat je je rust niet wil / kan pakken. Toch doen, neem de rust!!! Je hebt het nodig. En met je paardje komt het ook wel goed. Ik ben ook zo'n strevertje, als ik iets in mijn hoofd heb, ook tijdens mijn revalidatie moest en zou ik dat kunnen. Had nog lange tijd huilbuien, laat maar lekker allemaal gebeuren. Laat je lekker verwennen door je ouders! Komt uiteindelijk allemaal goed, ook al gaat het voor jou gevoel te langzaam.
goodwin
Geplaatst: 25-07-12 21:22
Jeetje meid, wat een verhaal! Heel veel sterkte!!!
Hé wat jammer dat ze niet kwam, ze zal wel gedacht hebben, gisteren ook al heel de dag op stal gestaan, nu niet weer Maar iig mooi wel de foto's gezien en het ziekenhuis uit
Zo, eindelijk lekker gedoucht en van dat stomme duinzand af! Spiertjes vonden het ook erg fijn! Nu lekker slapen en morgen ff helemaal niets behalve met mijn bazen bellen en wat oefenen met lopen!
Lekker eigen douche en bed in een vertrouwde omgeving En heerlijk dat het duinzand uit je haar is haha!!
Rustig aan morgen en pak je rust!
franka75
Geplaatst: 26-07-12 02:21
zo bijna alles gelezen, maar wat ongelovelijk ruk dit zeg, en dat in de zomer, ik vind je echt heel flink en voeg je ook toe op facebook, ik ben 36 btw. heel veel sterkte
Ik lig lekker op de bank animal planet te kijken en hobbel af en toe een rondje! Vanmiddag weer lekker de tuin in met moeders! Heb van haar ook wat maagbeschermers gehad voor bij de diclofenac want werd er niet helemaal lekker van. Kan mij pootje liggend inmiddels al wat hoger opgetild krijgen en ook opstaan en gaan zitten gaat wat soepeler. Lopen is geen spierpijn meer maar echt belastingspijn. Gaat goed vooruit dus en ben er ook erg blij mee! Doel voor vandaag: bijkomen
Ik heb in het ziekenhuis Arthtrotec 50 voorgeschreven gekregen, dit is een maagbeschermer met diclofenac in een tabletje. Misschien is dit iets voor jou.