Mijn leeuw maakt het juist tof , maar die is er morgen niet bij helaas. Ik hoop dat die oorbellen juist het verschil maken, ik word niet vrolijk als het mis gaat met de wedstrijd.
Zeg PPG en HP, waar zijn jullie outfits?
papagroom
Geplaatst: 13-06-12 00:04
Roosch schreef:
Mijn leeuw maakt het juist tof , maar die is er morgen niet bij helaas. Ik hoop dat die oorbellen juist het verschil maken, ik word niet vrolijk als het mis gaat met de wedstrijd.
Nou dan ga je naar de AH, koopt een Heinekenkratje of een Bavariadingesjurkjeachtiggeval (ken de actie niet, jurkjes... ), gaat naar de Action voor een oranje hoed en dan wint Oranje morgen! En natuuuuurlijk een foto in dit topic plaatsen.
IMJ
Geplaatst: 13-06-12 00:07
Die pumps die je pas van me leende zijn toch echt hartstikke oranje Pope!
Kijk....zo zorg je, als in nederland vakantie vierende duitser,dat je autoruiten vannacht niet sneuvelen.
HolyPope
Geplaatst: 13-06-12 19:00
En toeval, ooh toeval....! Was net even een paar boodschapjes wezen doen bij supermarkt '+' Krijg ik weer zo'n bandje die je om je pols moet doen, ik heb er al van verschillende landen maar had er nog niet één van nederland. En kijk wat ik kreeg toen ik het bandje uit z'n papiertje haalde: Als het vanavond om een uur of negen fout gaat heeft 't NIET aan mij gelegen!
Laatst bijgewerkt door HolyPope op 13-06-12 19:04, in het totaal 2 keer bewerkt