Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

, dat was wel lachwekkend) aikon schreef:Het valt mij wel eens op (het meest op terrasjes) dat een ober het oog contact wel wat laag heeft. Dit vooral bij wel gevormde dames met maatje D. Vind dat nou net weer niet netjes. (een dame heeft het met een cola opgelost, dat was wel lachwekkend)

(Ja de soep loopt in de soep, haha). Ik snap dat mensen dat kan frustreren..maar ik kan daar ook niks aan doen.
Ik doe het ook zeker met plezier! En als het een rustigere dag is dan neem ik ook wat meer tijd bij de mensen, anders is het gewoon "u tomaten(of andere) soep, eetsmakelijk!"
, ik ben hier aangenomen om te serveren en zal het echt niet weten
meestal vraag ik het even aan de kok na maar dat kan ook niet altijd.. als het druk is dan hebben de mensen pech, het staat gewoon op de menukaart en die hebben ze ingezien voordat ze bestelden!
Maar als er mensen gewoon in een hoekje staan te kletsen, dat is natuurlijk niet netjes. x_Heidi schreef:Waar ik me dan weer als bediening aan irriteer zijn de vragen, wat zit er in mijn soep/pannenkoek, ik ben hier aangenomen om te serveren en zal het echt niet weten
meestal vraag ik het even aan de kok na maar dat kan ook niet altijd.. als het druk is dan hebben de mensen pech, het staat gewoon op de menukaart en die hebben ze ingezien voordat ze bestelden!
het is bij ons heel vriendelijk geregeld vind ik!
x_Heidi schreef:Waar ik me dan weer als bediening aan irriteer zijn de vragen, wat zit er in mijn soep/pannenkoek, ik ben hier aangenomen om te serveren en zal het echt niet weten
x_Heidi schreef:Ik kan de mensen alles vertellen over de soep en het brood (met sausjes) wat ik ze serveer, ik maak het zelf voor ze (brood afbakken en soep in een kom doen.. niet zo moeilijk) en daar weet ik goed van wat er in zit! Alleen de pannenkoeken die bedien ik niet, dus als mensen daar naar vragen zeg ik ze dat ik het niet weet omdat ik die niet serveer, best begrijpelijk denk ik.

x_Heidi schreef:Ik wil mijn collega best halen, maar het is gewoon zo geregeld dat iedere serveerster haar eigen "blok" mensen in de gaten houd en bediend. En die ziet de mensen dus waarschijnlijk heel erg snel helpen hoorhet is bij ons heel vriendelijk geregeld vind ik!